WSK M06 : Z, Z2, L - 125
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2012-05-13, 17:37
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Z2
- Lokalizacja: Piastów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Nie dam rady tego zdjęcia powiększyć, bo mam je sam w bardzo małej rozdzielczości, za to mnie interesuje kwestia z tymi białymi obręczami, czy to mniej luksusowa wersja Z, czy gust zamawiającego takie obręcze, a może fantazja już właściciela we własnym zakresie:/
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Hmm... ciekawe, że dwa różne motocykle mają malowane koła
Z tego co mi wiadomo Zetki wychodziły tylko na chromowanych obręczach, ale teraz to już sam nie wiem. Trochę ich już widziałem szukając kół do swojej i nie natknąłem się jeszcze na malowane. Moim zdanie to "tuning" tamtych czasów, ale niech się inni wypowiedzą to będzie pewność.
Także nie pasuje mi emblemat na zbiorniku z drugiego zdjęcia. Ten typ był już na bakach malowanych na jeden kolor, te z białym boczkiem miały stary typ.
Co do lampy białych nie było, poza tym tłumik nie ten, powinien być chromowany.

Z tego co mi wiadomo Zetki wychodziły tylko na chromowanych obręczach, ale teraz to już sam nie wiem. Trochę ich już widziałem szukając kół do swojej i nie natknąłem się jeszcze na malowane. Moim zdanie to "tuning" tamtych czasów, ale niech się inni wypowiedzą to będzie pewność.
Także nie pasuje mi emblemat na zbiorniku z drugiego zdjęcia. Ten typ był już na bakach malowanych na jeden kolor, te z białym boczkiem miały stary typ.
Co do lampy białych nie było, poza tym tłumik nie ten, powinien być chromowany.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2012-05-13, 17:37
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Z2
- Lokalizacja: Piastów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Akurat zbiornik jest na 100% orginał, bo leży u mnie w garażu a motory z sieci
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
To że leży w garażu nie znaczy że org
Malowane boczki wychodził do 1959 roku, logo które masz wychodziło od 1960. Więc albo jakaś przejściówka, ja to z innym drobnymi częściami w było w Zetkach, albo późniejsza ingerencja. BTW malowane czy naklejane?

Malowane boczki wychodził do 1959 roku, logo które masz wychodziło od 1960. Więc albo jakaś przejściówka, ja to z innym drobnymi częściami w było w Zetkach, albo późniejsza ingerencja. BTW malowane czy naklejane?
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2012-05-13, 17:37
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Z2
- Lokalizacja: Piastów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Biorąc pod uwagę poniższe zdjęcia obstawiałbym raczej orginał:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2012-05-13, 17:37
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Z2
- Lokalizacja: Piastów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Może inni użytkownicy Z-tek określą czy to orginał, czy nie, w końcu po to udostępniam zdjęcia, żeby to ocenili, tak więc Proszę was o pomoc.
- jarek
- Posty: 305
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
- GG: 7482920
- Moje maszyny: WSK M06-64
- Lokalizacja: Oława/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Jeśli rozważamy model z malowanymi boczkami na baku to jest to tylko rok 1959, pierwsze modele miały napis dwubarwny wsk, następnie późniejsze kalkomanię. obręcze były malowane w wersji biedniejszej, natomiast bogatsza miała chromowane obręcze.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2012-05-13, 17:37
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Z2
- Lokalizacja: Piastów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
ok, to już sobie troszkę poukładałem, ale obręcze malowane na biało, czy w szary kolor tak jak np WFM?
- jarek
- Posty: 305
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
- GG: 7482920
- Moje maszyny: WSK M06-64
- Lokalizacja: Oława/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
koła jak i bak był malowany tą samą farbą koloru kremowego, coś jak niemieckie taksówki
- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 2012-05-12, 12:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 1961r.
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Witam, jak w Z2 jest rozwiązane połączenie linki sprzęgła, hamulca z rączką. Jest tam jakaś śruba regulacyjna? Mógłby mi ktoś przedstawić jak to wygląda?
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Klamki w tym modelu nie posiadają regulacji.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- kudłaty86
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-06-11, 22:18
- GG: 0
- Moje maszyny: M06L, M06B3, FZS1000
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Może mi ktoś napisać jakiej długości powinien być tłumik do WSK M06L?
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 2012-05-12, 12:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 1961r.
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Dobrze. Z tego co widzę u siebie, w części stałej (zespolonej z kierownicą) dźwigni sprzęgła jest obsada linki (tam gdzie powinien blokowac się pancerz). Z linką współczesnej produkcji mam taki problem, że ten pancerz jest stosunkowo krótki i nie jest to fizycznie możliwe, aby się tam blokował. Teraz mam prowizoryczny mechanizm w postaci dużej nakrętki i śruby regulacyjnej, ale jest to zbyt uciążliwe i nieprofesjonalne. Jaką linkę mam kupić, aby to wszystko grało jak należy? Macie jakieś swoje sposoby na ten problem ?WSK pisze:Klamki w tym modelu nie posiadają regulacji.
- Jarek31
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-08-01, 15:18
- GG: 8098934
- Moje maszyny: Honda Hornet
Romet Chart 210
Minsk 125
WSK B3
WSK Z2
Żak - Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Panowie sorry jeśli było ale nie chce mi się troche przegladać 10stron a mam pytanko
Czy piasta wymienna 5 żeberek z koła 18 różni się coś od piasty wymiennej 5 żeberek tylko z koła 19?

-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Jakie macie wymiary oryginalnej felgi z Z2? W katalogu jest szerokość 43mm, swoją od innej Z2 mam 58mm (mierzone suwmiarką, na zewnątrz felgi). Nie wiem czy źle mierzę, mam złą felgę czy co. Stąd pytanie jak to jest w waszych moto.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- qpa
- Posty: 618
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
felgę mierzy sie w środku
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 2012-07-16, 16:50
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk125 z 1960r
wsk 125 z 1987 - Lokalizacja: OKOLICE ZAMOŚCIA
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Witam, mam pytanie - przeprowadzilem calkowity remont silnika w swojej wsk z 1959r. Jaki olej najlepiej wlac do silnika? Moze byc lux 10? i czy mixol jest dobry do mieszanki ? jak najlepiej docierac silnik?
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Chłopie wpisz w wyszukiwarce i znajdziesz Cię interesuje. Jest 2013 rok a ty pytasz czy można lać mixol i lux ? Poza tym to nie jest wątek na takie wywody. Ostatni twój post skasowałem z powodu : viewtopic.php?f=9&t=11130
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości