WSK 84r.

Le-chu
Posty: 128
Rejestracja: 2012-03-03, 21:06
GG: 0
Moje maszyny: ntv 650 85r
k 650 71r
wfm 57r
wsk 84r
Lokalizacja: Brzozowiec
Kontaktowanie:

Re: WSK 84r.

Post autor: Le-chu » 2012-08-28, 08:47

Nie robiłem szlifu kupiłem tłok i pierścienie i cylinder wszystko nowe,a u ciebie anodowanie.

Le-chu
Posty: 128
Rejestracja: 2012-03-03, 21:06
GG: 0
Moje maszyny: ntv 650 85r
k 650 71r
wfm 57r
wsk 84r
Lokalizacja: Brzozowiec
Kontaktowanie:

Re: WSK 84r.

Post autor: Le-chu » 2012-08-28, 08:51

a to "bez owalizacji" to coś dodatkowego? i jaki dać luz na pierścieniach?

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK 84r.

Post autor: Alien » 2012-08-28, 12:22

Przecież pisałem miliard razy że nie można tego tłoka zakładać bez szlifu! W takim układzie prędzej się zatrze niż dotrze.
Chłopie rozbierz to od razu i zawieź do szlifu bo ja nie daje żadnej gwarancji że to się nie rozpadnie za 3km w takim zestawieniu.

Anodowany tłok jest większy na średnicy niż oryginał i nie można go zakładać bez szlifowania cylindra!

Brak owalizacji nie jest niczym dodatkowym, wręcz przeciwnie.Twój tłok to najgorszy wyrób jaki można kupić do wueski i informowałem Cię o tym jak pisałeś do mnie w sprawie powłoki.

Le-chu
Posty: 128
Rejestracja: 2012-03-03, 21:06
GG: 0
Moje maszyny: ntv 650 85r
k 650 71r
wfm 57r
wsk 84r
Lokalizacja: Brzozowiec
Kontaktowanie:

Re: WSK 84r.

Post autor: Le-chu » 2012-08-30, 13:35

Dzięki za info a ten szlif jaki ma być duży?

Le-chu
Posty: 128
Rejestracja: 2012-03-03, 21:06
GG: 0
Moje maszyny: ntv 650 85r
k 650 71r
wfm 57r
wsk 84r
Lokalizacja: Brzozowiec
Kontaktowanie:

Re: WSK 84r.

Post autor: Le-chu » 2012-08-30, 13:35

To pewnie dlatego tak dziwnie chodzi?
Ostatnio zmieniony 2012-09-21, 14:11 przez Le-chu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK 84r.

Post autor: Alien » 2012-08-30, 18:28

7-8 setek to minimum, ale i tak nic nie obiecam. Mówiłem na wstępie, że tłoków innych niż gorzyckie i almoty nie robie, ale bardzo chciałeś :)

Le-chu
Posty: 128
Rejestracja: 2012-03-03, 21:06
GG: 0
Moje maszyny: ntv 650 85r
k 650 71r
wfm 57r
wsk 84r
Lokalizacja: Brzozowiec
Kontaktowanie:

Re: WSK 84r.

Post autor: Le-chu » 2012-08-30, 20:07

Ok spoko jak się zmęczy to wtedy kupię porządniejszy.I w tedy się zgłoszę.

Możecie podać namiary na te dobre tłoki giżyckie?bo szukam i nigdzie nie mogę znaleźć,znalazłem tylko firmę almot.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2223
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK 84r.

Post autor: Skinder » 2012-08-31, 10:42

Używaj opcji edytuj. Gorzyckich tłoków już nie produkują, trzeba sobie je znajdywać.

Awatar użytkownika
chomik
Posty: 343
Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750
Lokalizacja: Solniki Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK 84r.

Post autor: chomik » 2012-08-31, 14:33

Szukaj na allegro. Można dość łatwo znajeźć Gorzyca na każdy szlif. Inną sprawą jest cena takiego tłoka :mrgreen:
Ale jak dobrze poszukasz, to za jakie 30-40 +przesyłka masz już tłoczek ;)

Le-chu
Posty: 128
Rejestracja: 2012-03-03, 21:06
GG: 0
Moje maszyny: ntv 650 85r
k 650 71r
wfm 57r
wsk 84r
Lokalizacja: Brzozowiec
Kontaktowanie:

Re: WSK 84r.

Post autor: Le-chu » 2012-09-18, 10:59

Ostatnio pośmigałem ustawiałem sprzęgło i nagle nie mogłem wbić żadnego biegu.Jak nie urok to sr...Okazało się że kosz sprzęgłowy mi pękł,miałem na szczęście drugi.Ustawiałem zapłon na wszystkie sposoby i gaźnik rozebrany złożony i dalej lipa tak nie równo chodzi coś go muli,odwiedził mnie kolega i zobaczył że mam od innego gaźnika iglicę!!!! masakra ,teraz to można orać tym sprzętem.

1.Powiedzcie jakie opony mają być oby dwie 3.00 czy 3.00 i tył 3.25?bo są różne opinie.

Le-chu
Posty: 128
Rejestracja: 2012-03-03, 21:06
GG: 0
Moje maszyny: ntv 650 85r
k 650 71r
wfm 57r
wsk 84r
Lokalizacja: Brzozowiec
Kontaktowanie:

Re: WSK 84r.

Post autor: Le-chu » 2012-10-25, 09:59

Chciałem wymienić tarcze sprzęgłowe i od razu kupiłem łańcuszek sprzęgłowy i z zakupami do domu.Rozebrałem i lukam a ten nowy jest jakiś taki lipny taki cienki że masakra wk.... się i założyłem stary.

Awatar użytkownika
krzysiek127
Posty: 136
Rejestracja: 2011-07-15, 22:34
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: WSK 84r.

Post autor: krzysiek127 » 2012-10-26, 00:09

Le-chu pisze: 1.Powiedzcie jakie opony mają być oby dwie 3.00 czy 3.00 i tył 3.25?bo są różne opinie.
po 3.00 miały 125ccm, 3.25 na tyle miało 175ccm.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 84r.

Post autor: Savier » 2012-10-26, 00:12

po 3.00 miały 125ccm, 3.25 na tyle miało 175ccm
Nieprawda :). 3.00 dla wszystkich. Tylko S2 miała 3,25 na tyle (Continental GS6).
Pakuj na przód jakąś 3.00, na tył 3,5. Obawiam się, że większa się nie zmieści. Za 200zł bez przesyłek kupisz metzelekry me22 (2,75 przód, 3,5 tył).

Le-chu
Posty: 128
Rejestracja: 2012-03-03, 21:06
GG: 0
Moje maszyny: ntv 650 85r
k 650 71r
wfm 57r
wsk 84r
Lokalizacja: Brzozowiec
Kontaktowanie:

Re: WSK 84r.

Post autor: Le-chu » 2012-11-06, 15:16

Możecie polecić jakiegoś allegrowicza z dobrym kolankiem do jedno ramówki z tłumikiem,nie wiem od kogo kupić?

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: WSK 84r.

Post autor: piotrBe » 2012-11-06, 15:37

Le-chu pisze:Możecie polecić jakiegoś allegrowicza z dobrym kolankiem do jedno ramówki z tłumikiem,nie wiem od kogo kupić?
Bez żadnych zastrzeżeń mogę Ci polecić tłumik od tego gościa.
http://allegro.pl/gmoto-tlumik-wsk-125- ... 93049.html
Ciut szerszy i trzeba było powalczyć by duża obejma się chciała skręcić ale dało radę.
PS: jako że jest jakaś tam farba na nim to po pewnym czasie się odbarwia i farba znika. Tylko ja też w deszcz jeździłem to też robi swoje (gdzieś komuś wstawiałem zdjęcie w temat jak sie odbarwił) Chociaż raz w sezonie trzeba odmalować "żaroodporną" ekhem.

posiada też kolanka do jedno ramówki ale jak z nimi to nie wiem.

Pozdro

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 84r.

Post autor: AudioBas » 2012-11-06, 22:43

Też mam ten tłumik i farba robi się popielata, ale ja dużo śmigam.
I nie wiem dlaczego wydaje mi się, że na tym tłumiku jakoś inaczej słychać WSKę :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: WSK 84r.

Post autor: piotrBe » 2012-11-06, 23:51

AudioBas pisze:Też mam ten tłumik i farba robi się popielata, ale ja dużo śmigam.
I nie wiem dlaczego wydaje mi się, że na tym tłumiku jakoś inaczej słychać WSKę :)

Może inaczej ją słychać, bo ma pewnie w inny sposób rozwiązane przegrody. Pewnie coś pominęli dlatego, że za dużo roboty co za tym idzie są tańsze.

BTW ***zapier**** na tej rurze :D

Dobra rura nie jest zła :P

Le-chu
Posty: 128
Rejestracja: 2012-03-03, 21:06
GG: 0
Moje maszyny: ntv 650 85r
k 650 71r
wfm 57r
wsk 84r
Lokalizacja: Brzozowiec
Kontaktowanie:

Re: WSK 84r.

Post autor: Le-chu » 2012-11-12, 15:53

Ja kupiłem u tego
http://moto.allegro.pl/j035-tlumik-wyde ... 18537.html
i porażka nie polecam!!!!
kolanko spoko i chrom też,ale wydech,tłumik to masakra załozyłem wszytko pięknie ładnie banan na twarzy składam nóżki i LIPAAAAA nie da się złożyć bo jedna uderza o wydech!!!podpiłowałem ją i dalej lipa musiałem zrobić wgniecenie w tym wycechu młotkiem.Wkur....mnie jak się kupuje coś niby na wzór oryginału a tu lipa debile dorabiają części? jak zaczyna się zwężać wydech to w tym miejscu jest o 1cm szerszy niż w starym.Też tak dziwnie słychać nie jak standardowa orygin.
A teraz moje pytanko mam ten gaźnik co koledzy z filtrem stożkowym i jak dodaje gazu to na poczatku się zbiera później taka dziura jak by gaśnie i na otwartej manetce znowu śmiga nie ma średnich obrotów czy zmienić dyszę?mam 90.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 84r.

Post autor: AudioBas » 2012-11-13, 08:35

Wrzuć najmniejszą dyszę jaką tam masz w zestawie i zapinke iglicy na samą górę:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Le-chu
Posty: 128
Rejestracja: 2012-03-03, 21:06
GG: 0
Moje maszyny: ntv 650 85r
k 650 71r
wfm 57r
wsk 84r
Lokalizacja: Brzozowiec
Kontaktowanie:

Re: WSK 84r.

Post autor: Le-chu » 2012-11-13, 09:23

Dzięki Audio mam jeszcze jedno pytanko.
Nie mogłem kupić węża gumowego tej średnicy to kolega dotoczył mi taką stalową przejściówkę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości