
WSK 84r.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK 84r.
Lepiej użyj węża 

- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: WSK 84r.
Gaźnik 21mm ma miejsce na oring w tym miejscu.
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 2012-03-03, 21:06
- GG: 0
- Moje maszyny: ntv 650 85r
k 650 71r
wfm 57r
wsk 84r - Lokalizacja: Brzozowiec
- Kontaktowanie:
Re: WSK 84r.
Audio a w jakim sklepie kupiłeś węża ja pytałem wszędzie?
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK 84r.
W ogrodniczym 

-
- Posty: 128
- Rejestracja: 2012-03-03, 21:06
- GG: 0
- Moje maszyny: ntv 650 85r
k 650 71r
wfm 57r
wsk 84r - Lokalizacja: Brzozowiec
- Kontaktowanie:
Re: WSK 84r.
Powiedzcie mi ostatnio zauważyłem że mam obdarte teleskopy od błotnika z przodu,i jak złapałem za koło stojąc bokiem prostopadle do koła to mogłem nim ruszać na boki tak ze 2/3cm.Czy to wina teleskopów bo je naprawiałem czy koło słabo przykręcone?Ale koło dokręciłem na chama i ciężko się kręciło,więc poluzowałem z powrotem.
- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: WSK 84r.
Le-chu pisze:Powiedzcie mi ostatnio zauważyłem że mam obdarte teleskopy od błotnika z przodu,i jak złapałem za koło stojąc bokiem prostopadle do koła to mogłem nim ruszać na boki tak ze 2/3cm.Czy to wina teleskopów bo je naprawiałem czy koło słabo przykręcone?Ale koło dokręciłem na chama i ciężko się kręciło,więc poluzowałem z powrotem.
rozkręcałeś zawieszenie. sprawdź śruby górnej i dolnej półki oraz czy dokręciłeś do pierwszego oporu i ciut nakrętkę od dołu lagi ruchomej. Pierw ściągnij górne korki przy poluzowanych dolnych bo można gwinty pozrywać...
u mnie nic się nie skręca na boki a 4 razy rozbierałem zawieszenie i wsio ok po skręceniu
Wracając do wydechu - dwóch z forum poleciło Ci kolesia, rury sprawdzone no a zamówiłeś od innego. Jednak to Twój wybór. Ogólnie ten co kupiłem też był ciut masywniejszy dlatego była walka z dużą obejmą, ale ze oryginalnym kolankiem wszystko pasuje.
Co do kolanka - to że centralka obija o wydech to głównie wina złego kąta wygięcia, wydech nic temu nie winien jak dla mnie. Noo chyba, że porównałeś stare z nowym i kąty kolanek są identyczne a wtedy już wina wydechu.
Działaj działaj.
Wklej jakieś foto moto w wolnej chwili jak obecnie wygląda...
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 2012-03-03, 21:06
- GG: 0
- Moje maszyny: ntv 650 85r
k 650 71r
wfm 57r
wsk 84r - Lokalizacja: Brzozowiec
- Kontaktowanie:
Re: WSK 84r.
Chyba wiem co jest z wydechem nie tak,ale ze mnie głupek zobaczyłem na kilku zdj.że wydech jest mocowany do takiego małego płaskownika i do ramy i ja go zamontowałem chyba odwrotnie.o może dla tego ocierało.
W teleskopach wlałem tylko nowy olej i simeringi uszczelniające po dwie szt.Śruby w półkach są ok(mocno skręcone)
"czy dokręciłeś do pierwszego oporu i ciut nakrętkę od dołu lagi ruchomej"-chodzi o tą małą śrubkę od spodu lagi?jak poluzuje to nie wycieknie olej?
"górne korki"-chodzi o te śruby z góry lagi te szerokie przez które wlewa się olej?Raz wykręciłem tą śrubę z takim plastikowym długim gwintem w który wkręca się sprężyna,i nie mogłem jej zakręcić z powrotem bo coś blokowało tak jak by sprężyna się kręciła i dalej już nie szła.
Będę dzisiaj w domu to porobię fotki
W teleskopach wlałem tylko nowy olej i simeringi uszczelniające po dwie szt.Śruby w półkach są ok(mocno skręcone)
"czy dokręciłeś do pierwszego oporu i ciut nakrętkę od dołu lagi ruchomej"-chodzi o tą małą śrubkę od spodu lagi?jak poluzuje to nie wycieknie olej?
"górne korki"-chodzi o te śruby z góry lagi te szerokie przez które wlewa się olej?Raz wykręciłem tą śrubę z takim plastikowym długim gwintem w który wkręca się sprężyna,i nie mogłem jej zakręcić z powrotem bo coś blokowało tak jak by sprężyna się kręciła i dalej już nie szła.
Będę dzisiaj w domu to porobię fotki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: WSK 84r.
Dałeś
przez to wydech wklepałeś ajjjj.... Postaraj się to wyprostować...
Jedyna rada zawsze robić zdjęcia przed rozbiórka, albo się posiłkować zdjęciami z forum bo jest piękna baza i wszystko się składa.
Ja wcześniej bez zdjęć bym rady nie dał, co gdzie i jak było. Teraz już na pamieć
co do tej dolnej śruby w ladze ruchomej to lepiej jej nie odkręcaj jak masz zalany układ, bo nie wiem jakie masz uszczelnienie (skóra, sylikon czy diabli wiedzą
)
górne korki - to te duże chromowane, przez które olej lejesz. W nich masz śrubę na płaski wkrętak, która trzyma tą plastikową spiralę, a która wkręca się w sprężynę od góry.
Przed skręcaniem górnych dużych korków/nakrętek w chromie, warto na stole rozdzielić wszystko - plastikową spirale, śrubę ta co w środku bo przez te wszystkie lata to się posklejało dobrze! wyczyść to.
Później jak już skręcasz - przy założeniu że sprężynę masz nakręconą na dolną rurkę i reszta zawieszenia cała tylko brak górnej nakrętki, a śruby w dolnej półce są poluzowane by można było górną dużą nakrętką chromowaną dociągnąć lagę nieruchomą w gniazdo!
Składasz nakrętkę duża ze spiralą i nie do końca skręcasz spirale małą śrubką i wtedy gdy już nakręciłeś spirale plastikową na sprężynę i dalej już się nie wkręci, ale za to będzie nakrętka duża chromowana miała swobodny obrót względem stojącej sprężyny ze spiralą i dokręcisz porządnie bez żadnych oporów i jakiś przeskakiwań.
PS: pamięaj że musi być w kolejności; górna półka-papierowa uszczelka- podkładka metalowa-nakrętka
i tak pewnie bez sensu napisałem


Jedyna rada zawsze robić zdjęcia przed rozbiórka, albo się posiłkować zdjęciami z forum bo jest piękna baza i wszystko się składa.
Ja wcześniej bez zdjęć bym rady nie dał, co gdzie i jak było. Teraz już na pamieć

co do tej dolnej śruby w ladze ruchomej to lepiej jej nie odkręcaj jak masz zalany układ, bo nie wiem jakie masz uszczelnienie (skóra, sylikon czy diabli wiedzą

górne korki - to te duże chromowane, przez które olej lejesz. W nich masz śrubę na płaski wkrętak, która trzyma tą plastikową spiralę, a która wkręca się w sprężynę od góry.
Przed skręcaniem górnych dużych korków/nakrętek w chromie, warto na stole rozdzielić wszystko - plastikową spirale, śrubę ta co w środku bo przez te wszystkie lata to się posklejało dobrze! wyczyść to.
Później jak już skręcasz - przy założeniu że sprężynę masz nakręconą na dolną rurkę i reszta zawieszenia cała tylko brak górnej nakrętki, a śruby w dolnej półce są poluzowane by można było górną dużą nakrętką chromowaną dociągnąć lagę nieruchomą w gniazdo!
Składasz nakrętkę duża ze spiralą i nie do końca skręcasz spirale małą śrubką i wtedy gdy już nakręciłeś spirale plastikową na sprężynę i dalej już się nie wkręci, ale za to będzie nakrętka duża chromowana miała swobodny obrót względem stojącej sprężyny ze spiralą i dokręcisz porządnie bez żadnych oporów i jakiś przeskakiwań.
PS: pamięaj że musi być w kolejności; górna półka-papierowa uszczelka- podkładka metalowa-nakrętka
i tak pewnie bez sensu napisałem

-
- Posty: 128
- Rejestracja: 2012-03-03, 21:06
- GG: 0
- Moje maszyny: ntv 650 85r
k 650 71r
wfm 57r
wsk 84r - Lokalizacja: Brzozowiec
- Kontaktowanie:
Re: WSK 84r.
Dzięki za info dzisiaj się za to wezmę.
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 2012-03-03, 21:06
- GG: 0
- Moje maszyny: ntv 650 85r
k 650 71r
wfm 57r
wsk 84r - Lokalizacja: Brzozowiec
- Kontaktowanie:
Re: WSK 84r.
Zamieniłem dysze i przejściówkę stalową na ten wąż gumowy i super chodziła ale przez chwile tylko wyjechałem na drogę przetestować i jeb pies mi wleciał w przednie koło i gleba,ratowałem motor bo szkoda mi go było i się poździerałem ręka,łokieć,kolano.A moto tylko kawek manetki i nóżki,a cha i kiera się skrzywiła-może da się naprostować?.Już zapomniałem jaki to wyrywny sprzęt.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- jokerhit
- Posty: 119
- Rejestracja: 2012-02-25, 16:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek
Wsk kos
Wsk M21W2 x2
Komar 2350
Motorynka Romet - Lokalizacja: Mielec
- Kontaktowanie:
Re: WSK 84r.
jak to się mówi najważniejszy jest motór
ciul z tobą - żart , masz szczęście że nic nie jechało jak się wywróciłeś ...
Co do kierownicy to nie wiem nigdy nie przerabiałem takiego tematu , można by spróbować ale wątpię żeby coś z tego wymodzić ładnego ...
pozdro

Co do kierownicy to nie wiem nigdy nie przerabiałem takiego tematu , można by spróbować ale wątpię żeby coś z tego wymodzić ładnego ...
pozdro

- janosikmz19822
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
- GG: 0
- Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
- Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 84r.
Dobrze że wszystko się tylko tak skończyło i że nic więcej tam nie jechało .
Nie opłaca się naprawiać tej kierownicy, będziesz ją naginał to z okrągłej rurki miejscami zrobi się płaskie jajo lepiej wymienić na drugą ładną .
Nie opłaca się naprawiać tej kierownicy, będziesz ją naginał to z okrągłej rurki miejscami zrobi się płaskie jajo lepiej wymienić na drugą ładną .
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 2012-03-03, 21:06
- GG: 0
- Moje maszyny: ntv 650 85r
k 650 71r
wfm 57r
wsk 84r - Lokalizacja: Brzozowiec
- Kontaktowanie:
Re: WSK 84r.
Skombinujegdzieś inną kiere,ciesze się ze moto nie poździerane,ja się zagoję amoto to już by były koszta a nie ma kasy.
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 84r.
Fakt-ważne, że motór cały
Ale swoją drogą-siedzenie jednak strasznie psuje linię motocykla. Brakuje mi tego 'zagięcia' na końcu. Takie ładne zakończenie by było, a tak jest nijak.
Jak chcesz, mogę Ci zrobić siedzenie ładne

Ale swoją drogą-siedzenie jednak strasznie psuje linię motocykla. Brakuje mi tego 'zagięcia' na końcu. Takie ładne zakończenie by było, a tak jest nijak.
Jak chcesz, mogę Ci zrobić siedzenie ładne

- Kondziu
- Posty: 328
- Rejestracja: 2012-03-30, 16:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B3 125(1982)
WSK M06-B3(1979)
WSK M06-B3(1984) - Lokalizacja: Kalisz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 84r.
Tak to siedzenie troszkę nie pasuje. Wygląda jak od "Większego Komarka"
"Nie ma Boga jest motór"
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: WSK 84r.
Też miałem taką sytuacje z psem... tylko niestety był to duży pies... Gleba, wueskasię poździerała ale cóż takie życieLe-chu pisze:Zamieniłem dysze i przejściówkę stalową na ten wąż gumowy i super chodziła ale przez chwile tylko wyjechałem na drogę przetestować i jeb pies mi wleciał w przednie koło i gleba,ratowałem motor bo szkoda mi go było i się poździerałem ręka,łokieć,kolano.A moto tylko kawek manetki i nóżki,a cha i kiera się skrzywiła-może da się naprostować?.Już zapomniałem jaki to wyrywny sprzęt.

(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

-
- Posty: 128
- Rejestracja: 2012-03-03, 21:06
- GG: 0
- Moje maszyny: ntv 650 85r
k 650 71r
wfm 57r
wsk 84r - Lokalizacja: Brzozowiec
- Kontaktowanie:
Re: WSK 84r.
Najlepsze że to był mój pies (młoda głupia suka-wilczur) pobiegła za mną i jak dojechałem do domu w którym były psy to ona na nic nie patrzyła tylko od razu w prawo i pod koło.
A o co chodzi z tym"Brakuje mi tego 'zagięcia' na końcu."(nie wiem jak wy to robicie że to co wklejacie jest na takim niebieskim tle)
Siedzenie będzie obszyte na czarno z tym białym paskiem ale nie mam kiedy pojechać do gościa,a to było tak na próbę poglądowo,też mi się nie podoba.Muszę skombinować tą alum.listwę bo te ćwieki mi się też nie podobają.siedzenie to nic pilnego jak będzie ook to pojadę wską i zrobię nowe.Teraz muszę kierownicę załatwić i coś z tym zawieszeniem zrobić.
Powiedzcie ci co mają elektron.zapł.w którym miejscu mam dać ten czujnik nad tym języczkiem co jest na magnecie.wiem że jak najbliżej z góry tak ze 2mm ale nie wiem czy w prawo czy w lewo to magneto od gilery typhon.
Tłok 3mm przed górnym punktem.i ten czujnik w jakim miejscu.
1.na początku
2.na środku
3.na końcu
Śilnik śmiga teraz został tylko ten zapłon i światła,chcę przełożyć wszystkie kable ze skutera żeby były też kierunki tylko nie wiem czy nie są już stare,dało by radę położyć albo kupić oryginal.instalację i tylko podczepić ten zapłon z ładowaniem i światłami?
I na koniec tylko rejestracja i mogę śmigać po całej Polsce.
Mieszkam poza domem i czekam cały tydzień żeby wejść do garażu ale tylko mogę w piątek i to po południu dlatego wszystko się przeciąga.Mój kalendaż liczy się od piątku do piątku.
A o co chodzi z tym"Brakuje mi tego 'zagięcia' na końcu."(nie wiem jak wy to robicie że to co wklejacie jest na takim niebieskim tle)
Siedzenie będzie obszyte na czarno z tym białym paskiem ale nie mam kiedy pojechać do gościa,a to było tak na próbę poglądowo,też mi się nie podoba.Muszę skombinować tą alum.listwę bo te ćwieki mi się też nie podobają.siedzenie to nic pilnego jak będzie ook to pojadę wską i zrobię nowe.Teraz muszę kierownicę załatwić i coś z tym zawieszeniem zrobić.
Powiedzcie ci co mają elektron.zapł.w którym miejscu mam dać ten czujnik nad tym języczkiem co jest na magnecie.wiem że jak najbliżej z góry tak ze 2mm ale nie wiem czy w prawo czy w lewo to magneto od gilery typhon.
Tłok 3mm przed górnym punktem.i ten czujnik w jakim miejscu.
1.na początku
2.na środku
3.na końcu
Śilnik śmiga teraz został tylko ten zapłon i światła,chcę przełożyć wszystkie kable ze skutera żeby były też kierunki tylko nie wiem czy nie są już stare,dało by radę położyć albo kupić oryginal.instalację i tylko podczepić ten zapłon z ładowaniem i światłami?
I na koniec tylko rejestracja i mogę śmigać po całej Polsce.
Mieszkam poza domem i czekam cały tydzień żeby wejść do garażu ale tylko mogę w piątek i to po południu dlatego wszystko się przeciąga.Mój kalendaż liczy się od piątku do piątku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 84r.
Zobacz w innych B3, tych młodszych jak wygląda siedzenie-na końcu jest lekko podniesione.
Jaki biały pasek chcesz dawać na kanapę? przecież tam nie ma miejsca na takie udziwnienia...
Jaki biały pasek chcesz dawać na kanapę? przecież tam nie ma miejsca na takie udziwnienia...

-
- Posty: 128
- Rejestracja: 2012-03-03, 21:06
- GG: 0
- Moje maszyny: ntv 650 85r
k 650 71r
wfm 57r
wsk 84r - Lokalizacja: Brzozowiec
- Kontaktowanie:
Re: WSK 84r.
Chodzi mi o tą białą listwę pomiędzy górą a bokiem siedzenia nie wiem jak to się fachowo nazywa to taka gumowa taśma co się wszywa.
- zmyngut
- Posty: 687
- Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Poniatowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 84r.
Ta taśma z tworzywa wszywana w siedzenie jest to biza kaletnicza.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości