
M21W2 'Projekt Kobuz' 76r. - Pszczółka :D
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- SEBA
- Posty: 285
- Rejestracja: 2008-05-27, 22:37
- Moje maszyny: WSK M21W2 x2
Čezet 350 472.6 - Lokalizacja: Hajnówka
- Kontaktowanie:
Re: M21W2 'Projekt Kobuz' 76r. - Czarno-Żółta bestia
Bardzo ładny motocykl się szykuję, aż nie mogę się doczekać kiedy go zaprezentujesz w pełnej okazałości.Bardzo zazdroszczę Ci kół 

- Jawer
- Posty: 148
- Rejestracja: 2011-11-22, 18:25
- GG: 6650935
- Moje maszyny: WSK m06-z2
JAWA 250/04 - Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
- Kontaktowanie:
Re: M21W2 'Projekt Kobuz' 76r. - Czarno-Żółta bestia
jeśli pomieszasz śruby z nierdzewki z nakrętkami ocynkowanymi lub na odwrót to niestety możesz mieć problem z odkręceniemCo do śrub z nierdzewki to czasami mają to do siebie że jak zakręcisz i dociągniesz mocniej nakrętkę to przy odkręcaniu jest problem,

Zapraszam na forum starych Jaw - http://www.jawa250.fora.pl
-
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
- Kontaktowanie:
Re: M21W2 'Projekt Kobuz' 76r. - Czarno-Żółta bestia
Powłoka lakiernicza sądząc po zdjęciach wyszła ci bardzo ładnie ,ale mimo to jestem zwolennikiem oryginalnych malowań. Dla mnie osobiście "nowinka" będzie się podobać ,ale po chwili się opatrzy.
- Kondziu
- Posty: 328
- Rejestracja: 2012-03-30, 16:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B3 125(1982)
WSK M06-B3(1979)
WSK M06-B3(1984) - Lokalizacja: Kalisz
- Kontaktowanie:
Re: M21W2 'Projekt Kobuz' 76r. - Czarno-Żółta bestia
Co to za lusterka ??? Gdzie je kupiłeś?? Ile dałeś???
"Nie ma Boga jest motór"
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: M21W2 'Projekt Kobuz' 76r. - Czarno-Żółta bestia
Lusterka : http://suprabike.pl/pl/p/Lusterka-okrag ... M8-PP/1075
całe moto było pomalowane 'pyndzlem' przez poprzednich właścicieli 
Ja też, ale nie było co ratować u mnieauriol77 pisze:Powłoka lakiernicza sądząc po zdjęciach wyszła ci bardzo ładnie ,ale mimo to jestem zwolennikiem oryginalnych malowań. Dla mnie osobiście "nowinka" będzie się podobać ,ale po chwili się opatrzy.


- Jawer
- Posty: 148
- Rejestracja: 2011-11-22, 18:25
- GG: 6650935
- Moje maszyny: WSK m06-z2
JAWA 250/04 - Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
- Kontaktowanie:
Re: M21W2 'Projekt Kobuz' 76r. - Czarno-Żółta bestia
te lustereczka są naprawdę ok. Jak się o nie dba to długo wytrzymają. 

Zapraszam na forum starych Jaw - http://www.jawa250.fora.pl
-
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
- Kontaktowanie:
Re: M21W2 'Projekt Kobuz' 76r. - Czarno-Żółta bestia
Miałem na myśli oryginalną wersję kolorystyczną ,a nie fabryczny lakier.iron_bird pisze: Ja też, ale nie było co ratować u mnie![]()
Swoją drogą nic nie będziesz nic widział ,w tych lusterkach ,w obecnym rozstawieniu.
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: M21W2 'Projekt Kobuz' 76r. - Czarno-Żółta bestia
No właśnie więcej widać w nich niż bym je zamontował jak w b3jce rozwiercając klamki. Ja jestem średniego wzrostu - 178cm i dzięki uchwytom do tych lusterek widoczność jest lepsza bo są wyżejauriol77 pisze:Miałem na myśli oryginalną wersję kolorystyczną ,a nie fabryczny lakier.iron_bird pisze: Ja też, ale nie było co ratować u mnie![]()
Swoją drogą nic nie będziesz nic widział ,w tych lusterkach ,w obecnym rozstawieniu.

Dzisiaj podziałałem trochę z Kobuzem. Rozebrałem jeszcze raz przednie zawieszenie i ustawiłem je tak żeby krzywe lagi nieruchome były skierowane do przodu. Skręciłem wszystko, ładnie się zgrało, zabierak z okładzinami nie obciera o piastę, hamulec także się ładnie wyregulował i zawieszenie pracuje poprawnie. Przykręciłem też korpusy kierunkowskazów - niestety dałem dupy podczas prostowania uchwytów przed chromowaniem i w rezultacie tego kierunki z tyłu nie są równo.
Rozpołowiłem też silnik, tryby, wodziki wyglądają ok, automat zmiany biegów ma luz i to pewnie będzie powód braku trzeciego biegu. Mam na szczęście 2 automaty jeszcze, podmienię jutro na któryś i zobaczymy co z tego wyjdzie.
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: M21W2 'Projekt Kobuz' 76r. - Czarno-Żółta bestia
Więc tak : po rozdłubaniu silnika okazało się, że tarcza zmieniacza biegów ma duży luz, zmieniłem ją oraz jeden wodzik i trzeci bieg jest. Jako że nie znam dobrze tego silnika to mam inne pytanie na temat biegów:
zaczynając od luzu, wbijam jedynkę i słyszę pojedynczy przeskok. Jedyneczka elegancko wchodzi, potem spowrotem na luz - tez słychać jeden przeskok, luz się załącza jak powinien. Następnie z luzu wrzucam dwójkę - także ładnie dwójka wchodzi i pracuje. Teraz problem sie zaczyna, chcę wrzucić trójkę, ciągnę wajchą zmiany biegów i czuje jeden lekki przeskok i zamiast wbic sie trojka wchodzi luz, ale ciągnę wajchą do końca w góre i wchodzi trojka i działa. Nie wykleszcza się, nie blokuje. To samo jest gdy przełączam z 3 biegu na 4 bieg, słychać jeden przeskok i wchodzi luz, następnie znowu ciągnę dalej i jest 4 bieg. Czy to jest normalne?
Które zabezpieczenia sworznia zamontować -> te z lewej, czy z prawej? Strzałka tłoka powinna być skierowana w stronę kanału wydechowego czy ssącego?
zaczynając od luzu, wbijam jedynkę i słyszę pojedynczy przeskok. Jedyneczka elegancko wchodzi, potem spowrotem na luz - tez słychać jeden przeskok, luz się załącza jak powinien. Następnie z luzu wrzucam dwójkę - także ładnie dwójka wchodzi i pracuje. Teraz problem sie zaczyna, chcę wrzucić trójkę, ciągnę wajchą zmiany biegów i czuje jeden lekki przeskok i zamiast wbic sie trojka wchodzi luz, ale ciągnę wajchą do końca w góre i wchodzi trojka i działa. Nie wykleszcza się, nie blokuje. To samo jest gdy przełączam z 3 biegu na 4 bieg, słychać jeden przeskok i wchodzi luz, następnie znowu ciągnę dalej i jest 4 bieg. Czy to jest normalne?
Które zabezpieczenia sworznia zamontować -> te z lewej, czy z prawej? Strzałka tłoka powinna być skierowana w stronę kanału wydechowego czy ssącego?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: M21W2 'Projekt Kobuz' 76r. - Czarno-Żółta bestia
Te po prawej od razu wywal do śmieci 
Strzałka w kanał wydechowy

Strzałka w kanał wydechowy

- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: M21W2 'Projekt Kobuz' 76r. - Czarno-Żółta bestia
Owszem...podobnie jak te po lewej bo masz gorzycki tłok, a seger tam nie siądzie.Te po prawej od razu wywal do śmieci
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: M21W2 'Projekt Kobuz' 76r. - Czarno-Żółta bestia
Ja u siebie będę pakował wossnera 

- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: M21W2 'Projekt Kobuz' 76r. - Czarno-Żółta bestia
To co w takim razie wpakować? 

- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: M21W2 'Projekt Kobuz' 76r. - Czarno-Żółta bestia
Te po prawej są dobre , nigdy na nie nie narzekałem , montowane na 1szy montaż, upewnij się że dobrze siedzi w rowku i ustaw "uszami" w kierunku obrotu silnika tzn do góry lub do dołu.
- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: M21W2 'Projekt Kobuz' 76r. - Czarno-Żółta bestia
iron_bird pisze:.... Strzałka tłoka powinna być skierowana w stronę kanału wydechowego czy ssącego?
AudioBas pisze:...Strzałka w kanał wydechowy
Iron, Audio ja strzałką nie ufam! Był przypadek, że była nabita w odwrotną stronę. Trzeba się sugerować zamkami, mają być w stronę okna wydechowego. Wtedy się gafy nie strzeli...
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: M21W2 'Projekt Kobuz' 76r. - Czarno-Żółta bestia
Chyba w jawce...Muciek pisze:Te po prawej są dobre , nigdy na nie nie narzekałem , montowane na 1szy montaż, upewnij się że dobrze siedzi w rowku i ustaw "uszami" w kierunku obrotu silnika tzn do góry lub do dołu.
Miałeś je we wuesce???
W tłoku wueskowym???
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: M21W2 'Projekt Kobuz' 76r. - Czarno-Żółta bestia
Silnik kręcił po 13k obrotów i nie wyskoczyły to dlaczego mają wyskoczyć w WSK? Grunt to dobry montaż i ustawienie. Dziwne że ludzie ich używają i jakoś chodzą te silniki z nimi 

-
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
- Kontaktowanie:
Re: M21W2 'Projekt Kobuz' 76r. - Czarno-Żółta bestia
Ja mam te "druciane" w gorzyckim tłoku od iluś tysięcy i odpukać zło mnie nie dopadło.
- SEBA
- Posty: 285
- Rejestracja: 2008-05-27, 22:37
- Moje maszyny: WSK M21W2 x2
Čezet 350 472.6 - Lokalizacja: Hajnówka
- Kontaktowanie:
Re: M21W2 'Projekt Kobuz' 76r. - Czarno-Żółta bestia
Ja spotykałem i stosowałem takie jak po prawej stronie i nic złego z nimi nie było, tylko wiadomo musi byś odpowiednio sprężysty, bo jak jest zrobiony z drutu po spinaczu biurowym to będzie lipa.
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: M21W2 'Projekt Kobuz' 76r. - Czarno-Żółta bestia
Powiem szczerze, że mnie trochę zaskoczyliście co do tych zabezpieczeń. Rozbierając silnik który siedział w ramie podczas kupna kobuza, był tam założony tłok cross impex czy jakoś tak(nie pamiętam dokładnie, spytałem się kolesia podczas kupna co tam za tłok siedzi i pokazał mi pudełko oraz cenę - 18zł
) i właśnie z niego pochodzi to zabezpieczenie z lewej strony na zdjęciu. Dodam iż obczaiłem dokładnie jak te zabezpieczenie siedziało - download/file.php?id=18769&mode=view
Natomiast po kupnie tego silnika za 400zł co będzie siedział w kobuzie, tłok gorzyk posiadał właśnie te zabezpieczenia druciane i siedziały bardzo ładnie więc myślałem, że są dobre

Natomiast po kupnie tego silnika za 400zł co będzie siedział w kobuzie, tłok gorzyk posiadał właśnie te zabezpieczenia druciane i siedziały bardzo ładnie więc myślałem, że są dobre

A nie powinny być zamki w stronę okna ssącego? Przynajmniej tak myślałem, wtedy się podczas montażu domyka pierścienie srubokrętem a tłok nie schodzi poniżej ssącego podczas pracy, dobrze prawię?piotrBe pisze:iron_bird pisze:.... Strzałka tłoka powinna być skierowana w stronę kanału wydechowego czy ssącego?AudioBas pisze:...Strzałka w kanał wydechowy
Iron, Audio ja strzałką nie ufam! Był przypadek, że była nabita w odwrotną stronę. Trzeba się sugerować zamkami, mają być w stronę okna wydechowego. Wtedy się gafy nie strzeli...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości