
I kiedyś jeszcze jeden z użytkowników forum miał taką korbę w silniku sporta, ale nie pamiętam nicku.
bayu pisze:Było pisany ze robimy komitet kolejkowy i zapisy, jak za PRL zeby skalkulowac cene. Cena wyjściowa 300zł po przeróbkach.
Popieram tez słowa ALiena, chłopaki jak chcecie promocje swiateczna mozna iść do media expert lub podobnego inter mache , tam sa poprzekreslane na folderach jakies smieszne ceny i promocje po 50-80% , towarow z przemijającego rocznika. Kupicie w promo cos co kosztowalo podobnie w innych miejsach , ale macie kartke mega promocje.glowki kosztuje 50zl Chlopcze!!! moge ci sprzedac korbe bez loyzska bedzie tanieji wtedy moze byc za 300zl
a lozysko 60zl mozemy bawic sie w marketing i promocje tego typu niema sprawa
auriol77, tradycyjnie szukasz dziury w całym. Ciężko zrobić zestaw który będzie słabszy niż układ z wueski wiec nie wiem nad czym dywagujesz. Poza tym zaczęła sie dyskusja nie na temat i robi się śmietnik.Ty w teorii zakładasz ,że korbowód z łożyskiem dla mocniejszego motocykla powinien wytrzymać znacznie dłużej w słabszym silniku jednak można to stwierdzić dopiero po chociaż kilkunastu tyś. km.
Nie brzmi o jak ciekawość tylko jak tylko jak pytanie z cyklu "a teraz im przywalę mądrym tekstem na który na pewno nie dadzą mi odpowiedzi". Bo dobrze wiesz wiesz że nikt tego nie wie i nie przetestował. Koniec offtopa.auriol77 pisze:Przepraszam jak kogoś uraziłem. Po prostu jestem ciekaw na ile szacunkowo jest zakładana trwałość układu w stosunku do oryginalnego rozwiązania i tyle.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości