WSK 125 m06b3 '83r Złotego.
- Zloty52
- Posty: 104
- Rejestracja: 2012-11-18, 22:55
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet ogar| Jawa mustang|Komar Sport| WSK 125|
WSK 175 - Lokalizacja: Proszowice koło Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.
Nowego nowego. Pełnego nie będe kupował bo są źle wyważone wadliwe i ciężko na łożyska nachodzą podobno.... kupie te nowe co są z blachami. Ewentualnie znajdę jakiś zakład
Jeszcze jedno... Jak jeździła to ciężko się redukowało na 1. Tzn nie chciała wchodzić. Dopiero po jakimś czasie wchodziła. Trochę to denerwujące wiec póki mam silnik rozebrany - Co powinienem sprawdzić. Ten silnik rozbieram pierwszy raz i nie wiem co i jak powinno wyglądać jeszcze.....
Jeszcze jedno... Jak jeździła to ciężko się redukowało na 1. Tzn nie chciała wchodzić. Dopiero po jakimś czasie wchodziła. Trochę to denerwujące wiec póki mam silnik rozebrany - Co powinienem sprawdzić. Ten silnik rozbieram pierwszy raz i nie wiem co i jak powinno wyglądać jeszcze.....
- Kondziu
- Posty: 328
- Rejestracja: 2012-03-30, 16:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B3 125(1982)
WSK M06-B3(1979)
WSK M06-B3(1984) - Lokalizacja: Kalisz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.
Posprawdzaj tryby czy nie są wyrobione i wałki na których są osadzone (chyba choinki na to się mówi ale nie jestem pewien
)

"Nie ma Boga jest motór"
- kamilsonaa
- Posty: 2
- Rejestracja: 2012-11-17, 19:05
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk125
- Lokalizacja: rogi koło krosna
Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.
fajna wsk
- tomek23293
- Posty: 79
- Rejestracja: 2012-09-23, 11:06
- GG: 8328143
- Moje maszyny: WSK M06 B3
Simson S51
Romet Pony m301 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.
Ja na twoim miejscu bym jednak ratował stary wał, w końcu nie ma ta jak oryginalne części 

- Zloty52
- Posty: 104
- Rejestracja: 2012-11-18, 22:55
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet ogar| Jawa mustang|Komar Sport| WSK 125|
WSK 175 - Lokalizacja: Proszowice koło Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.
Zakupiłem łożyska na cały silnik. Wpadają luźno do gniazd. Może załatwię jakiś klej. Ale nie wiem jak ja to zpołowię, czuje się jakoś dziwnie zdemotywowany
Nie mam nawet czym karterów rozgrzać.

- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.
Po co wyważać otwarte drzwi? 

- Zloty52
- Posty: 104
- Rejestracja: 2012-11-18, 22:55
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet ogar| Jawa mustang|Komar Sport| WSK 125|
WSK 175 - Lokalizacja: Proszowice koło Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.
yyy... W jakim sensie?
jutro może osadzę łożyska na kleju do łozysk, i simmeringi, porobię co się da i szukam zakładu z regeneracjami. Miałem poluzowany automat zmiany biegów. Przez to były problemy z biegami. jak myślicie klej wystarczy czy zapunktować jeszcze te łożyska? Nie wiem nigdy nie miałem aż tak wywalonych gniazd....
jutro może osadzę łożyska na kleju do łozysk, i simmeringi, porobię co się da i szukam zakładu z regeneracjami. Miałem poluzowany automat zmiany biegów. Przez to były problemy z biegami. jak myślicie klej wystarczy czy zapunktować jeszcze te łożyska? Nie wiem nigdy nie miałem aż tak wywalonych gniazd....
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.
Dobry klej spokojnie wystarczy.Zloty52 pisze:jak myślicie klej wystarczy czy zapunktować jeszcze te łożyska?
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.
Po co grzać kartery, kiedy łożyska latają luźnoZloty52 pisze:yyy... W jakim sensie?

- Zloty52
- Posty: 104
- Rejestracja: 2012-11-18, 22:55
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet ogar| Jawa mustang|Komar Sport| WSK 125|
WSK 175 - Lokalizacja: Proszowice koło Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.
Ano po to żeby później nie walić w wał młotem barbarzyńsko wbijając go w klejone łożyska, zaklepując przy tym gwinty, niszcząc łożyska i rozcentrowywując wał ;] Więc pasowało by rozgrzać kartery z łożyskami i wał schłodzić. 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości