CO sie dzieje ? przerywa ? ;(
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2007-04-07, 15:18
- GG: 0
- Lokalizacja: przemyśl
- Kontaktowanie:
CO sie dzieje ? przerywa ? ;(
Witam. Sytuacja jest nastepujaca. Wsk 125 bez akumulatora. Wszystko chodzilo ok, wsk smigala. A od pewnego momentu zaczela chodzic tragicznie, ciezko wchodzi na obroty, z kopa ciezko ja zapalic, podczas jazdy szarpie , przerywa. Wymienilem przerywacz, swiece, kabel wyskiego napiecia, przeczyscilem gaznik, przestawialem przerwe ,przestawialem zapolon, juz glupieje . Macie jakies pomysly ? Powiem ze przy okazji chyba tez od tego samego momentu przestaly dzialac swiatla.
- lukiszka
- Posty: 131
- Rejestracja: 2007-01-03, 00:13
- GG: 0
- Lokalizacja: Gdańsk/Niestępowo
- Kontaktowanie:
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2007-04-07, 15:18
- GG: 0
- Lokalizacja: przemyśl
- Kontaktowanie:
Kranik i wezyk raczej odpadaja, wezyk wymienialem, gaznik zalewa sie bez problemu, uszczelka raczej nie , bo czasami idzie jk burza czasami ledwo ciagnieStary pisze:A kranik Ci się nie zatkał? Wężyk nie zagiął? Może zapowietrza Ci się bak (dziurka w korku)? Może wydmuchało uszczelkę spod głowicy? itd. itp.
- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
- wskyellow
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-05-24, 23:16
- GG: 0
- Lokalizacja: Sędziejowice
- Kontaktowanie:
wydaje mi się, że zapłon masz dobry. a może to cewka zapłonowa?
chociaż jak mówisz, że światła ci się też nie palą, to może poszła któraś cewka w prądnicy i trzeba teraz ją przewinąć....
bo magnes raczej się nie rozmagnesował
albo łapiesz lewe powietrze
przyczyn może być wiele, a każda równie nieprawdopodobna
chociaż jak mówisz, że światła ci się też nie palą, to może poszła któraś cewka w prądnicy i trzeba teraz ją przewinąć....
bo magnes raczej się nie rozmagnesował

albo łapiesz lewe powietrze
przyczyn może być wiele, a każda równie nieprawdopodobna

- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
kurde bo coś ostatnio mi się sypnęła a dokładnie nie chce wchodzić na obroty i silnik przerywa zapłon i platynki ustawiałem kondensator zmieniałem gaźnik regulowałem i czyściłem a iskra na różnych świecach sprawdzana i nie była fioletowa lecz niebieska , więc chyba podobnie jak u kolegi , z tym że u siebie przejrze jeszcze raz całą instalacje i rozbiore cały zapłon po czym złoże na nowo może czegoś się dopatrze
aha zapomniałbym a stało się to tak , musiałem zrobić ładowanie i zakładałem cewkę od ładowania ale niestety zawieruszył mi się gdzieś ściągacz i musiałem zdjąćmagneto innymi sposobami po tej operacji zaczęło delikatnie przycierać o cewki przejechałem jakieś 20km i jak się mocno rozgrzewała to nie chciała wchodzić na obroty i przerywała jakoś się doczłapałem do domu i ... reszte już znacie a co do cewki to mam nadzieje że nie nawaliła o niedawno wymieniałem 


no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
nooo jak magneto ci trze o cewki to nic dziwnego że po nagrzaniu iskre gubi, bo właśnie przegrzane cewki tracą zapewne iskrę. Ale nie potrafie ci powiedziweć czy są dobre czy nie. Musisz wszystko zrobić tak żeby nie tarło i wtedy obadać sprawę, jeśli dalej będzie po rozgrzaniu gubiła iskrę to przegrzały się raczej cewki. Poza tym calutki zapłon przemyj wydmuchaj jakimś kompresorem, przemyj w nitro bo może ci się jakiegoś syfu nazbierało. A przerywacz ci czasem nie iskrzy? Bo ja mam właśnie ten problem 

- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
nie nie klina nie ścieło , posłucham rad ŻbiKu, z tym że najpierw wymienie kondensator bo zmieniałem go z miesiąc temu no ale cuż też mógł nawalić aha chciałem dodać że iskra nie jest fioletowa lecz niebieska lub blada czy to nie jest właśnie wina kondensatora ?? ehh ta wieśka dawno już mi takiej kichy nie odwaliła
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- wskyellow
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-05-24, 23:16
- GG: 0
- Lokalizacja: Sędziejowice
- Kontaktowanie:
- marianek_spox
- Posty: 218
- Rejestracja: 2007-01-04, 02:10
- GG: 0
- Moje maszyny: SHL M11W
WSK M06B3
WSK M06-Z2
Jawa 353
WFM M06
Komar - Lokalizacja: Myszków/Kraków-DS14kapitol
- Kontaktowanie:
Ważna rada o której wspomniał już Żbiku ,ale możliwe że przeszła bez echa. Wyczyść dokładnie stator z opiłków metalu ,bo tam gdzie trze metal o metal zawsze one powstają. Ważne aby przerywacz miał czyściutkie styki , czy to z opiłków ,czy oleju ,czi wszelakich innych syfów. To mu nie służy. Potem dopiero zabierz się za wymianę kondziorów etc.
Pozdrawiam Marian
Ekipa Południe
Ekipa Południe
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
- marianek_spox
- Posty: 218
- Rejestracja: 2007-01-04, 02:10
- GG: 0
- Moje maszyny: SHL M11W
WSK M06B3
WSK M06-Z2
Jawa 353
WFM M06
Komar - Lokalizacja: Myszków/Kraków-DS14kapitol
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Ja po prostu zdjąłem magneto i styki przerywacza delikatnie "odsunąłem" od siebie, włożyłem papierek ścierny i czyściłemmarianek_spox pisze:metoda najlepsza to wyciągnąć cały stator z przerywaczem przmyć benzyną ,albo przedmuchać kompresorem. Gdy masz wszystko na wierzchu najlepiej dopasujesz styki przerywacza.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości