Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
-
Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Post
autor: Szymon_1998 » 2013-01-11, 11:43
Mówisz i masz.Trochę poprawiłem.Efekt jak dla mnie jest już zadowalający.

Bęben tylni wypolerowałem,tylko jeszcze później muszę się wziąć za przedni,bo nie miałem jeszcze czasu go rozebrać.

Rolgaz i tak wyszedł ******zajeb******.

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2013-01-11, 15:08
http://imageshack.us/g/714/dsc09650j.jpg/ - rolgaz
Moim skromnym zdaniem warto jeszcze się nad tym pospuszczać... ale stan początkowy alu jest też ważny.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Post
autor: Szymon_1998 » 2013-01-11, 15:44
Co do stanu początkowego to szkoda gadać,piasty były bardzo mocno utlenione i pokryte czymś zielonym.

IMHO nie ma co więcej się z tym bawić.

Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
-
michal96
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-05-29, 22:40
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson S51 B2-4, Simson Sr 50C, WSK (nie wiem)
- Lokalizacja: LUBSKO
Post
autor: michal96 » 2013-01-11, 15:59
Panie Szymonie. Gdy założyłeś ten temat wszytko się fajnie zapowiadało. Mimo twojego wieku odwalałeś kawał dobrej roboty! A teraz co? Dobra rada. Masz wiertarkę stołową? jeśli tam to szukaj jakiejś ośki/śruby skręć bęben i ośkę/śrubę włóż w głowice wiertarki. Przykładasz papier do bębna chwila roboty i wżerów nie ma! Jak chcesz mięć ładne lustro polecam papier 100, 120, 320, 500, 700, 1000, 1200, 1500, 2000, 2500. Później trochę filcu i pasty i efekt lustra gwarantowany! Może się przy tym czesać i wyciskać pryszcze przed wyjściem do Szkoły! :F
-
Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Post
autor: Szymon_1998 » 2013-01-11, 16:15
Siedziałem przy wiertarce już dużo czasu.Gdybyście widzieli jak wyglądały te piasty przed polerowaniem to byście nie gadali.

Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2013-01-11, 16:18
No jasne, stan początkowy Cię usprawiedliwia

.
-
Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Post
autor: Szymon_1998 » 2013-01-11, 16:19
Jak dla mnie jest ok.Dla mnie to ma się podobać.

Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2013-01-11, 16:23
Wiadomo, ale kół co tydzień się nie rozbiera, dlatego warto trochę więcej czasu poświęcić na to

. Żeby później nie żałować

.
-
Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Post
autor: Szymon_1998 » 2013-01-11, 17:51
Z tego co wiem,to oryginalnie nie były polerowane.

Ma być oryginał to oryginał.

Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2013-01-11, 18:56
Teraz to już pierd... trzymasz się oryginału tylko jak Ci pasuje?

-
Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Post
autor: Szymon_1998 » 2013-01-11, 19:14
Jak na razie to chyba wszystko jest robione wg. oryginału. Jedyne co będzie odejściem od oryginału to malowanie proszkowe i akrylem.Siedzenie nie wiem czy uda mi się skołować z wytłoczką.To chyba tylko tyle.

Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2013-01-11, 19:17
No to szkiełkuj jak ma być ori

.
Wsio idzie ładnie, ogólnie remont mi się podoba

.
PS. poczekamy do końca z tą oryginalnością, żebyś się nie zdziwił

-
Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Post
autor: Szymon_1998 » 2013-01-12, 14:15
Dzisiaj wypolerowałem bębny.

Piasty już mi się dzisiaj nie chciało,będę coś z nią kombinował po niedzieli.

Jak teraz się wam nie podoba,to mnie zaraz coś trafi.

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
-
tomini
- Posty: 69
- Rejestracja: 2011-08-19, 22:21
- GG: 0
- Moje maszyny: 13 Pojazdow PRL
- Lokalizacja: Zawiercie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tomini » 2013-01-12, 14:24
Dalej to nie jest to i do odnowionego motocykla niezbyt podejdzie kup filc zaloz na wiertarke nalóż pasty na filc i jazda
-
Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Łukasz S. » 2013-01-12, 14:30
Ty to tylko lekko nabłyszczyłeś, jak poprawisz filcem to dopiero będzie fest polerka

-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2013-01-12, 15:43
No teraz jest ładnie przygotowane pod polerkę

. Autosol i do roboty

.
-
bartek582
- Posty: 278
- Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 m21w2
- Lokalizacja: Barczewo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bartek582 » 2013-01-12, 19:20
Chłopaki bobrze ci radzą, poleruj aż będzie lustro jeszcze trochę twojej pracy i będzie ***zajeb*** efekt,jest z tym pie..olenia ale warto.Zima na całego do wiosny kawał czasu nie ma co się śpieszyć, zdążysz ogarnąć moto na sezon.
-
Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Post
autor: Szymon_1998 » 2013-01-12, 19:32
Planuję skończyć na sezon 2014,i to jeszcze nie wiadomo,bo będę musiał odłożyć z 1,5k na A1.

Gdyby nie kasa to może i bym skończył na sezon,a tak to nie wiem.Moim zdaniem i tak tępo jest dobre,bo już części najgorzej dostępne mam i już prawie lelek jest kompletny.

Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2013-01-12, 19:51
Po co robić A1?

Nie żebym namawiał Cię do złego, ale nie wierzę, żebyś uprawiał długodystansową turystykę lelkiem... Naucz się dobrze przepisów, ubierz się konkretnie, nie stwarzaj zagrożenia i jeździj normalnie po wioskach.
PS. Tak, to ciągle ta moja stara śpiewka

.
-
tomini
- Posty: 69
- Rejestracja: 2011-08-19, 22:21
- GG: 0
- Moje maszyny: 13 Pojazdow PRL
- Lokalizacja: Zawiercie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tomini » 2013-01-13, 01:30
niech robi młody a1 zdobędzie większe doświadczenie i będzie mógł jechac gdzie tylko chce ,a jakby go policja złapała to przez służbiste i on i rodzice mogą mieć kłopot .A jak przypuszczam motoryzacja sie nie skończy na wskach napewno kupi sobie coś nowszego i szybszego Ja osobiście jestem szcześliwym posiadaczem kategorii A w tamtym roku ledwo co zdążyłem ( teraz od 24) i warto było wydac te 1100 zł plus egzaminy bo jezdze bez obaw gdzie chce i czym chce ,pozatym jestem na etapie kupowania hondy shadow to tymbardziej mi prawo jazdy jest potrzebne

.Fakt faktem ze za 2 lata kolega bedzie musial robić A2 ale plus jest taki że jeśli jeździ sie 2 lata na A2 to A można zrobić w wieku 20 lat.Duża odskocznia od tematu ale wyraziłem opinie na ten temat .Niestety żyjemy w tak głupim kraju gdzie fotoradary za ważniejsze niz nawierzchnia a prawo jazdy bedzie niedługo tak rozległe i długie jak papirus
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości