Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
-
Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Post
autor: Szymon_1998 » 2013-01-15, 21:20
Jeśli teraz się wam nie podoba to nie wiem co Wy byście chcieli.

To i tak już przeszło wszelkie moje oczekiwania.
Dzisiaj już wypolerowałem ostatecznie dekielki.Jutro wezmę się jeszcze za piasty.

Tak wiem na tylnym bębnie widać rysy,ale to nic.

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
-
Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Post
autor: Szymon_1998 » 2013-01-19, 18:08
Siemanko.Dzisiaj byłem znowu po kilka części do lelka.Kupiłem siedzenie(niestety poszycie chyba od fiata,na pewno nie oryginalne)

,zabierak zębatki aluminiowy,gumy mocujące bak, mocowania boczków konsole podnóżek i stopki kierowcy.

Cena za to wszystko 80 zł.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
-
kubek663
- Posty: 38
- Rejestracja: 2011-09-10, 08:43
- GG: 8414134
- Moje maszyny: Mińsk 400a
Wsk Sport 1
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kubek663 » 2013-01-19, 18:54
Moim zdaniem poszycie siedzenia(góra) od PERKOZA
WSK my motór my life

-
tomini
- Posty: 69
- Rejestracja: 2011-08-19, 22:21
- GG: 0
- Moje maszyny: 13 Pojazdow PRL
- Lokalizacja: Zawiercie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tomini » 2013-01-19, 22:36
Szczesliwy traf to siedzonko perkozowe daj do przeszycia tak aby gore zostawił
-
CULTOWO
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-01-03, 15:20
- GG: 0
- Moje maszyny: Sporo wsk ;)
- Lokalizacja: Łęczna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: CULTOWO » 2013-01-21, 15:02
Witam. to siedzenie nie jest od perkoza tylko od wski Orlik mam takie same w swoim lelku to siedzenie to unikat!
-
tomini
- Posty: 69
- Rejestracja: 2011-08-19, 22:21
- GG: 0
- Moje maszyny: 13 Pojazdow PRL
- Lokalizacja: Zawiercie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tomini » 2013-01-21, 16:19
eh boźe boże stosowali je tez w orlikach i innych pozniejszych rzadkich wersjach ,ale znane jest najbardziej z perkoza
-
wÓóCasH
- Posty: 100
- Rejestracja: 2012-08-12, 13:02
- GG: 0
- Moje maszyny: WSk m06 b3
- Lokalizacja: Sidzina
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wÓóCasH » 2013-01-21, 16:57
CULTOWO pisze:Witam. to siedzenie nie jest od perkoza tylko od wski Orlik mam takie same w swoim lelku to siedzenie to unikat!
Troszkę sprzeczna ta twoja wypowiedz

-
peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
-
Kontaktowanie:
Post
autor: peter125-175 » 2013-01-21, 19:46
Takie siedzenia były stosowane najczęściej tzw.wersji ptaków.
-
pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel15 » 2013-01-21, 20:32
peter125-175 pisze:Takie siedzenia były stosowane najczęściej tzw.wersji ptaków.
Ale czy też w Kosie i Gilu? Bo nigdy takiego nie widziałem(z takimi przeszyciami).
-
Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Skinder » 2013-01-21, 20:36
Co post to większa bzdura. Taki pokrowiec na pewno nie był stosowany w modelach lelek, kos i gil. Z produkcji seryjnej to chyba tylko perkoz. To są przetłoczenia nie przeszycia.
-
peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
-
Kontaktowanie:
Post
autor: peter125-175 » 2013-01-21, 20:42
Sorry,mój błąd

.
-
WRONA
Post
autor: WRONA » 2013-01-26, 22:09
działasz coś ?

-
Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Post
autor: Szymon_1998 » 2013-01-28, 19:35
Siemanko.Dzisiaj doszły mi uszczelniacze tylnych amorków i części od piotraBe.W przyszłym tygodniu daję obręcze do malowania i skręcam koła.

Stopka hamulca pójdzie pod palnik i na kowadło. :>
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
-
tomini
- Posty: 69
- Rejestracja: 2011-08-19, 22:21
- GG: 0
- Moje maszyny: 13 Pojazdow PRL
- Lokalizacja: Zawiercie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tomini » 2013-02-01, 21:03
osłona chyba nie ta w lelkach była prosta
-
Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Post
autor: Szymon_1998 » 2013-02-01, 21:06
Powinna,ale taka mi się lepiej podoba,z prostą jest tak łyso.Co do prac,to po niedzieli wysyłam koła do proszku i składam,jak dobrze pójdzie,bo dzisiaj przy pakowaniu okazało się,że jedna obręcz jest krzywa.
Dobra ostatnie zdjęcie z mojej pseudo polerki. :> Myślę,że może jeszcze trochę posiedzieć nad ta przednia piastą,bo jeszcze ma trochę takich czarnych kreseczek.

Lepiej jest na pewno.
Patrz tu. [link=]
download/file.php?id=21357&mode=view[/link]
A patrz teraz.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
-
Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Post
autor: Szymon_1998 » 2013-02-04, 17:19
Siemanko.Dzisiaj poprawiłem polerkę.Naprawdę jest lepiej.

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
-
SEBA
- Posty: 285
- Rejestracja: 2008-05-27, 22:37
- Moje maszyny: WSK M21W2 x2
Čezet 350 472.6
- Lokalizacja: Hajnówka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: SEBA » 2013-02-04, 18:26
Ta polerka to tak na lipe robiona, słabo przygotowujesz powierzchnię do polerowania. Warto nad tym posiedzieć dłużej, a wystarczy przetrzeć filcem bez pasty i już będzie się świecić. I jak już tak od zera składasz to warto się przyłożyć.
-
bear
Post
autor: bear » 2013-02-04, 18:31
Sa wzery, najpierw je trzeba usunac dopiero robic polerke.
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2013-02-04, 21:15
Bęben już fajny

.
-
Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Post
autor: Szymon_1998 » 2013-02-06, 11:46
Dobra panowie.Teraz to jest polerka zrobiona git.

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości