Identyfikacja Modelu WSK

Tematy nie pasujące do pozostalych dzialów
Odpowiedz
Camil
Posty: 7
Rejestracja: 2013-02-09, 15:48
GG: 0
Moje maszyny: Romet 50TS1
Lokalizacja: Opole
Kontaktowanie:

Identyfikacja Modelu WSK

Post autor: Camil » 2013-02-10, 02:58

Witam wszystkich, dzisiaj przypadkowo wpadła mi w ręce taki oto egzemplarz WSK 175. Niestety nie wiem do końca jaki to model i prosiłbym o pomoc. Przeglądając zdjęcia znalezione w sieci wydaje mi się że to Dudek, problem w tym że Dudki był produkowane podobno do 1977r a ta jest z 80r. Właściciel od którego przytachałem to cudo powiedział mi że nieoryginalne części to tłumik, lampa przednia oraz kierownica. Zastanawia mnie tylko ten zbiornik paliwa gdyż Dudki mają inne a właściciel twierdził że jest na 100% z tego egzemplarza. Z tego co się jeszcze dowiedziałem to motocykl kiedyś był wersją milicyjną.
Z tabliczki odczytać dało się tylko:
nr fabryczny 02 1001
rocznik 1980
typ silnika 060
końcówkę modelu tj "....W2".

zdjęcia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
jakemdural
Posty: 429
Rejestracja: 2011-02-01, 13:23
GG: 0
Moje maszyny: wski wfmki
cezeta komarki
i inne
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: Identyfikacja Modelu WSK

Post autor: jakemdural » 2013-02-10, 10:46

No kurde DUDEK jak byk , skundlony ale jednak , wskazuje na to chociażby blokada siedzenia z tyłu ramy...
Co do rocznika to nierealne , ma osłonę pod silnik a to było w pierwszych wersjach tego modelu.Stopka boczna widzę też jest. Może numer bity i tabliczka przełożona? Sprawdź... Silnik nieoryginalny , lampy , kiera , kierunki , błotniki nie w chromie , bak i pewnie coś jeszcze.
Składak wsiowy ale za to baza Dudkowa i tu się trzeba cieszyć.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Identyfikacja Modelu WSK

Post autor: Savier » 2013-02-10, 10:51

Podaj dla pewności numer ramy, ale już widzę, że to Dudek.
Strzelam, że numer ramy będzie w okolicach S01563... :)

Camil
Posty: 7
Rejestracja: 2013-02-09, 15:48
GG: 0
Moje maszyny: Romet 50TS1
Lokalizacja: Opole
Kontaktowanie:

Re: Identyfikacja Modelu WSK

Post autor: Camil » 2013-02-10, 11:58

nr ramy to S 02006999

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Identyfikacja Modelu WSK

Post autor: Savier » 2013-02-10, 15:29

Podejrzane, bo rama ma wszystkie częsci charakterystyczne dla Dudka z pierwszych lat... wstaw zdjęcie miejsca gdzie jest numer ramy. ;-)

Camil
Posty: 7
Rejestracja: 2013-02-09, 15:48
GG: 0
Moje maszyny: Romet 50TS1
Lokalizacja: Opole
Kontaktowanie:

Re: Identyfikacja Modelu WSK

Post autor: Camil » 2013-02-10, 15:49

Zdjęcie numeru ramy (raczej nie wygląda żeby był przebijany)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: Identyfikacja Modelu WSK

Post autor: Łukasz S. » 2013-02-10, 15:51

Na moje - była zaprawka na 100%
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Identyfikacja Modelu WSK

Post autor: Savier » 2013-02-10, 15:55

Przebijany na 100% :). Porównaj download/file.php?id=15664&mode=view

Camil
Posty: 7
Rejestracja: 2013-02-09, 15:48
GG: 0
Moje maszyny: Romet 50TS1
Lokalizacja: Opole
Kontaktowanie:

Re: Identyfikacja Modelu WSK

Post autor: Camil » 2013-02-10, 16:08

No to faktycznie mogło być coś kiedyś kombinowane przy niej, ale dobrze by było porównać jeszcze jakieś inne główki ram z numerami (kiedyś wszystko wybijano ręcznie więc mogło się różnić).

papierów niestety nie mam na nią gdyż poprzedni właściciel kupił ją też bez dokumentów 15lat temu. Ale dałem za nią tylko 50zł a w sumie to nic bo dostałem gratis nowy łańcuch i zębatkę tylną w oryginalnym opakowaniu (+ dwa kartony części)

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: Identyfikacja Modelu WSK

Post autor: Łukasz S. » 2013-02-10, 16:14

Na 100% to nie wyszło w takim stanie z fabryki.
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Identyfikacja Modelu WSK

Post autor: Savier » 2013-02-10, 16:23

W fabryce najpierw wytłaczali taką blachę, wybijali numery a na koniec wspawywali do ramy.
Jak ktoś przebija numery to wbija je w taki sposob, żeby nie wgnieść blachy - czyli blisko główki, gdzie jest "podkładka". ;-)

Poza tym nie wiem czy widzisz, ale na gorzej jest szlifowany spaw - w fabryce nie szlifowali, u mnie jest inaczej
download/file.php?id=15664&mode=view

Camil
Posty: 7
Rejestracja: 2013-02-09, 15:48
GG: 0
Moje maszyny: Romet 50TS1
Lokalizacja: Opole
Kontaktowanie:

Re: Identyfikacja Modelu WSK

Post autor: Camil » 2013-02-10, 16:30

To chyba całą blaszka musiała być przespawana bo znalazłem jeszcze kilka innych zdjęć na których numery też są blisko główki nabite np. http://img263.imageshack.us/img263/6594/dscf1224ok.jpg

Jutro zdejme zbiornik i zobaczę czy widać inne spawy od środka

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Identyfikacja Modelu WSK

Post autor: Savier » 2013-02-10, 16:42

Za to w każdej wuesce S jest takiej samej wysokosci jak cyfry :P

Camil
Posty: 7
Rejestracja: 2013-02-09, 15:48
GG: 0
Moje maszyny: Romet 50TS1
Lokalizacja: Opole
Kontaktowanie:

Re: Identyfikacja Modelu WSK

Post autor: Camil » 2013-02-10, 16:44

No nic... Będzie trzeba całość rozebrać, dokupić części i poskładać tak jak ma być

Dzięki za Pomoc

A i jeszcze jedno pytanie,
Śruba która przechodzi przez oryginalny tłumik z Dudka jest przykręcana w miejsce rączki pasażera czy jak? bo w moim egzemplarzu jak widać jest mocowany na dole a będę robił górny

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1964
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Identyfikacja Modelu WSK

Post autor: Sebastian440 » 2013-02-10, 20:08

Przebijana.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
jakemdural
Posty: 429
Rejestracja: 2011-02-01, 13:23
GG: 0
Moje maszyny: wski wfmki
cezeta komarki
i inne
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: Identyfikacja Modelu WSK

Post autor: jakemdural » 2013-02-11, 00:00

Na bank przebite numery

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: Identyfikacja Modelu WSK

Post autor: peter125-175 » 2013-02-11, 12:20

Ze wcześniejszych numerów zostało tylko S tego nie przebił.

Camil
Posty: 7
Rejestracja: 2013-02-09, 15:48
GG: 0
Moje maszyny: Romet 50TS1
Lokalizacja: Opole
Kontaktowanie:

Re: Identyfikacja Modelu WSK

Post autor: Camil » 2013-02-11, 19:19

W takim razie chyba zaspawam całość i jak będę rejestrował to złożę wniosek w WK i pojadę na stacje diagnostyczna nabić nowe numery (robiłem tak z przyczepą, myślę że z motocyklem będzie podobnie). Tylko że to chcę zarejestrować na żółte blachy

Przerabiał może ktoś taki temat?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość