WSK M06-Z2 '63
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 '63 by gramsiu
Mam nadzieję, że moje wskazówki chociaż troszeczkę się przydały Podesłałem Ci jescze małe info na temat uciągania pokrowca na PW
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 2012-12-21, 11:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-Z2
Garbate 175 - Lokalizacja: wielkopolska
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 '63 by gramsiu
Odpiszesz czy sam zrobiłeś żywica ten błotnik czy jakiś specjalista? Mam podobny a patrzac na allegro raczej lipa jest z tymi akuratgramsiu pisze: Niestety takie uroki tych renowacji że tylko My mamy serce żeby porządnie przy nich pracować, a inni tylko partaczą...
Chce na wiosne ostro zacząć renowację i wszystko co potrzebne wcześniej zgromadzić bo sami wiecie jak to czasem jest z dostępnością różnych rzeczy Też mam Z2 no ale w miare kompletna i calosciowo w lpesyzm stanie niż poczatkowo Twoja
- qpa
- Posty: 617
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 '63 by gramsiu
Dawaj i na forum! dobre informacje są wiele warteŁukasz S. pisze:Mam nadzieję, że moje wskazówki chociaż troszeczkę się przydały Podesłałem Ci jescze małe info na temat uciągania pokrowca na PW
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 '63 by gramsiu
Jestem w trakcie tworzenia małego poradnika, cierpliwości
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 '63 by gramsiu
Coś tam działałem
Szparunki prawie zrobione: osłony boczne, puszki narzędziowe i tylny błotnik już pomalowane. Błotnik przedni i zbiornik oklejone i zmatowione - poniedziałek/wtorek będę malował. Tylky błotnik przypasowałem do ramy więc fotka innym razem. Myślę że jak na pierwszy raz wyszło dobrze, oceńcie sami. Aha, kupiłem szablon na logo ale jest za mały, szukałem na aledrogo i maja same naklejki. Jakieś info u kogo kupić szablon na logo mile widziane! Jeśli ktoś ma ochotę wysilić wzrok to na zbiorniku widać szczegóły salonu - tak, kobieta trochę mi marudzi
Z siedzeniem się chwilowo wstrzymałem bo coś nie mam wyczucia do nitów i wychodzi to beznadziejnie. Czekam na wenę
Miałem już w ręce chromy, ale oczywiście "coś poszło nie tak" i czekam aż zrobią to jak należy
Na razie tyle, czas spać
Szparunki prawie zrobione: osłony boczne, puszki narzędziowe i tylny błotnik już pomalowane. Błotnik przedni i zbiornik oklejone i zmatowione - poniedziałek/wtorek będę malował. Tylky błotnik przypasowałem do ramy więc fotka innym razem. Myślę że jak na pierwszy raz wyszło dobrze, oceńcie sami. Aha, kupiłem szablon na logo ale jest za mały, szukałem na aledrogo i maja same naklejki. Jakieś info u kogo kupić szablon na logo mile widziane! Jeśli ktoś ma ochotę wysilić wzrok to na zbiorniku widać szczegóły salonu - tak, kobieta trochę mi marudzi
Z siedzeniem się chwilowo wstrzymałem bo coś nie mam wyczucia do nitów i wychodzi to beznadziejnie. Czekam na wenę
Miałem już w ręce chromy, ale oczywiście "coś poszło nie tak" i czekam aż zrobią to jak należy
Błotniki robił mi lakiernik przy okazji przygotowania przed malowaniem. 90% błotników do Z2 jest zżarta, taki ich urok. W tym miejscu ostro działa woda i błoto więc nie ma co się dziwić że cienka blacha koroduje. W dobrym stanie lub po naprawie swoje kosztują, kiedyś były takie czerwone to poszły za więcej niż dałem za malowanie całego motoru! Jak to będzie trzymalo zobaczymy, nie planuje jej katować, tylko śmigać w słońcu więc nie przejmuję się zbytnio trwałościąlinkgrabber pisze:Odpiszesz czy sam zrobiłeś żywica ten błotnik czy jakiś specjalista? Mam podobny a patrzac na allegro raczej lipa jest z tymi akurat
Na razie tyle, czas spać
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 2012-12-21, 11:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-Z2
Garbate 175 - Lokalizacja: wielkopolska
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 '63 by gramsiu
Czyli błotnik robił ten kiepski lakiernik czy inny już?
Zbiornik ja mam inny, ten na pewno masz od Z2? Moja jest z 61 roku
Zbiornik ja mam inny, ten na pewno masz od Z2? Moja jest z 61 roku
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 '63 by gramsiu
W sumie obaj, pierwszy zaczął drugi poprawił
Zbiornik miałem inny, ale był od późniejszych dwuramówek. Powinieneś mieć taki jak mój mocowany długą śrubą z kapslem z wybitym WSK.
Zbiornik miałem inny, ale był od późniejszych dwuramówek. Powinieneś mieć taki jak mój mocowany długą śrubą z kapslem z wybitym WSK.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 2012-12-21, 11:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-Z2
Garbate 175 - Lokalizacja: wielkopolska
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 '63 by gramsiu
Nawet w temacie na forum o Zetkach jest taki zbiornik jak ja mam, u mnie wymieniona byla jedynie jedna opona a motorek stał spoooro lat i jest dosyc dobrze zachowany, no oprocz tego denerwujacego mnie błotnika.
Z tego co wyczytalem taki zbiornik jak masz był m.in w Z1
Z tego co wyczytalem taki zbiornik jak masz był m.in w Z1
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 '63 by gramsiu
Szparunki już zrobione, zostało tylko logo. Jeszcze się waham czy malować czy naklejać, bo ciężko znaleźć jakiś porządny szablon. Wolałbym malować, ale jak mam spieprzyć zbiornik to od biedy coś nakleję.
Poniżej kilka zdjęć części po szkiełkowaniu. Trochę je przepolerowałem bo były trochę szorstkie i matowe. Zostawię tak jak jest teraz, nie jestem fanem silników polerowanych na lustro. Pokrywę magneta już kupiłem w chromie, będzie matowana.
Kapa olejowa jest z nowszego silnika, po "1" myślę że z montowanego w B1. Na razie będzie taka, później podmienię na właściwą.
Poniżej kilka zdjęć części po szkiełkowaniu. Trochę je przepolerowałem bo były trochę szorstkie i matowe. Zostawię tak jak jest teraz, nie jestem fanem silników polerowanych na lustro. Pokrywę magneta już kupiłem w chromie, będzie matowana.
Kapa olejowa jest z nowszego silnika, po "1" myślę że z montowanego w B1. Na razie będzie taka, później podmienię na właściwą.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4117
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 '63
Mega dużo wżerów masz - nie piaskowali Ci tego przed szkiełkowaniem?????
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 '63
Za rękę nie chwyciłem, gość zarzekał się że nie piaskował
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
-
- Administrator
- Posty: 734
- Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
- GG: 2507850
- Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211 - Lokalizacja: Miłoszyce
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 '63
Kapa olejowa odB1 na 100 procent
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 '63
Wystarczy popatrzeć jaki utleniony był ten silnik na początku i mamy odpowiedź dlaczego
- Skinder
- Posty: 2221
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 '63
Silnik to pół biedy, bo odlewy karterów S01 zawsze były kiepskiej jakości, ale dekiel piasty wygląda paskudnie Co do reszty prac to robi wrażenie
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 '63
Dzięki za konstruktywną krytykę
Piasty kupiłem za małe pieniądze i były mocno zmęczone, jakby stały w pokrzywach. Ale zgrzałem się na nie bo dostać piasty do M06Z to niełatwa sprawa. Spróbuję je jeszcze wygładzić może będzie trochę lepiej.
Sam remont motoru już mnie powoli wkurza bo jak nie urok to sraczka. Właśnie gadałem z gościem o chromów i wciąż nie jest idealnie więc kolejna poprawka (części oddałem jakoś w połowie grudnia... ). Najgorsze jest to, że części które ma blokują mi składanie reszty. Czas leci a prace stoją w miejscu, już prawie na pewno w tym roku motor nie wyjedzie z garażu
Żałuję że na pierwszy remont nie wybrałem Kobuza, było by łatwiej i taniej
Ale cóż, dostałem kilka ciekawych lekcji i wiedza przyda się przy kolejnych motorach.
Piasty kupiłem za małe pieniądze i były mocno zmęczone, jakby stały w pokrzywach. Ale zgrzałem się na nie bo dostać piasty do M06Z to niełatwa sprawa. Spróbuję je jeszcze wygładzić może będzie trochę lepiej.
Sam remont motoru już mnie powoli wkurza bo jak nie urok to sraczka. Właśnie gadałem z gościem o chromów i wciąż nie jest idealnie więc kolejna poprawka (części oddałem jakoś w połowie grudnia... ). Najgorsze jest to, że części które ma blokują mi składanie reszty. Czas leci a prace stoją w miejscu, już prawie na pewno w tym roku motor nie wyjedzie z garażu
Żałuję że na pierwszy remont nie wybrałem Kobuza, było by łatwiej i taniej
Ale cóż, dostałem kilka ciekawych lekcji i wiedza przyda się przy kolejnych motorach.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 '63
Odkopuje temat.
Zetka była pierwszym moim projektem, popełniłem przy niej chyba wszystkie możliwe błędy, ale uparłem się i jest!
Po drodze były kilkukrotnie plany sprzedaży bo cierpliwości już brakowało
Chciałbym tutaj szczególnie podziękować koledze DarAss, tylko dzięki jego pomocy i wsparciu, a także wspólnym klnieciu, ta uparta sztuka wraca na drogi.
Silniczek już ładnie pyrka, elektryka działa, jedyne co zostało to dystansowanie przedniego koła i rejestracja
Zetka była pierwszym moim projektem, popełniłem przy niej chyba wszystkie możliwe błędy, ale uparłem się i jest!
Po drodze były kilkukrotnie plany sprzedaży bo cierpliwości już brakowało
Chciałbym tutaj szczególnie podziękować koledze DarAss, tylko dzięki jego pomocy i wsparciu, a także wspólnym klnieciu, ta uparta sztuka wraca na drogi.
Silniczek już ładnie pyrka, elektryka działa, jedyne co zostało to dystansowanie przedniego koła i rejestracja
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
-
- Posty: 1162
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 '63
Ładnie wyszło. Gratki i aby się sprawowała jak najlepiej.
- DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak - Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 '63
no i masz ładowanie na oryginalnym głębokim zapłonie przy włączonych światłach
p.s. swoją drogą dinozaur. odkopales po 5 latach
p.s. swoją drogą dinozaur. odkopales po 5 latach
Ostatnio zmieniony 2018-10-20, 14:56 przez DarAss, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 2238
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 '63
Ładna ładna
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 '63
Lepiej powiedz ile razy jechała na złom, ostatnio sam chciałeś ją do stawu wrzucić, hahaha
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości