Tym razem do warsztatu wjechała WSK rajdowa, MR BP najprawdopodobniej z 1970r. Motocykl ciekawy już z racji modelu ale także w związku ze specyfikacją eksportową(!?) Dokładnie ten znak zapytania jak i kilka innych warto postawić przy tym konkretnym motocyklu: jaka właściwie była ta specyfikacja eksportowa, czy w ogóle istniała a jeśli tak to co należy przy tym motorze zmienić by osiągnąć cel.
Filozofia, którą się kieruję przy restaurowaniu pojazdów to dążenie do osiągnięcia stanu/specyfikacji motocykla w jakim opuszczał on fabrykę. Wyjątek stanowią pojazdy jakie były używane w sporcie wyczynowym i wtedy przeróbki zawodników nadają tej dodatkowej wartości w którą nie chce ingerować.
Niestety nie znam historii tego motoru, ani kto nim jeździł w latach `70 dlatego będzie mi tym bardziej ciężko podjąć decyzję odnośnie ewentualnych zmian. I tu właśnie liczę na Waszą pomoc w podjęciu decyzji co zostawić a co zmienić.
Tyle wstępem, a to bohaterka wątku: tutaj możecie poczytać więcej o tym motocyklu i innych motocyklach MR BP:
viewtopic.php?f=9&t=99&start=20
oraz standardowo linki do innych projektów z Puszczykowa

WSK M21W2: viewtopic.php?f=120&t=8551&hilit=jues%3A
Sokół 600RT: viewtopic.php?f=73&t=10100&hilit=jues%3A
WSK M06 B3 LELEK: viewtopic.php?f=120&t=9319&hilit=jues%3A