CDI W WSK 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2013-04-02, 19:27

Na tych co dają te 12V nie próbowałeś jeździć? Tam 12.8 to się jeszcze nadaje.

Awatar użytkownika
adamson
Posty: 49
Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
GG: 0
Moje maszyny: m06-64
Lokalizacja: Przasnysz
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: adamson » 2013-04-02, 19:30

Muciek pisze:Na tych co dają te 12V nie próbowałeś jeździć?
Tylko, że one nic nie dają. Jak w obwód wpięty jest aku to jest 12,7 V ( i faktycznie tyle ma aku) , później w ramach testu odpiąłem aku i było "0". :-)

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2013-04-02, 19:35

Weź zamiast aku wepnij żarówkę 12V i zobacz nie powinno jej spalić . http://p1.bikepics.com/2011/11/03/bikep ... 7-full.jpg 1- prąd zmienny z silnika
2- akumulator
3-masa
4- prąd zmienny z silnika tak jeszcze spróbuj podpiąć.

Awatar użytkownika
adamson
Posty: 49
Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
GG: 0
Moje maszyny: m06-64
Lokalizacja: Przasnysz
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: adamson » 2013-04-02, 19:51

Muciek pisze:Weź zamiast aku wepnij żarówkę 12V i zobacz nie powinno jej spalić . http://p1.bikepics.com/2011/11/03/bikep ... 7-full.jpg 1- prąd zmienny z silnika
2- akumulator
3-masa
4- prąd zmienny z silnika tak jeszcze spróbuj podpiąć.
Sprawdziłem 3 sztuki i nic, zero reakcji.

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2013-04-02, 19:56

Weź jeszcze spróbuj żarówkę najlepiej h4 60W wpiąć na cewki ze statora odpowiedzialne za ładowanie i bez gazowania zobacz czy świeci. A część odpowiedzialna za ograniczanie prądu na żarówce działa dobrze w tych regulatorach?

Awatar użytkownika
adamson
Posty: 49
Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
GG: 0
Moje maszyny: m06-64
Lokalizacja: Przasnysz
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: adamson » 2013-04-02, 20:01

Muciek pisze:Weź jeszcze spróbuj żarówkę najlepiej h4 60W wpiąć na cewki ze statora odpowiedzialne za ładowanie i bez gazowania zobacz czy świeci. A część odpowiedzialna za ograniczanie prądu na żarówce działa dobrze w tych regulatorach?
Ograniczenie działa, tzn. żarówki świecą jasno i nie "palą się", jutro pokombinuję z tą h4, mam chyba gdzieś od samochodu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2013-04-02, 23:01

Masz to co ja!
Weź wyjebaj ten regulator przez niego o mały włos pierd... bym tym całym CDI o ścianę :P
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

bartek85
Posty: 106
Rejestracja: 2009-08-22, 23:31
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: bartek85 » 2013-04-03, 14:35

W mojej SHL taki regulator działa bez problemu. Więc kombinuj.

Awatar użytkownika
adamson
Posty: 49
Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
GG: 0
Moje maszyny: m06-64
Lokalizacja: Przasnysz
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: adamson » 2013-04-03, 16:12

bartek85 pisze:W mojej SHL taki regulator działa bez problemu. Więc kombinuj.
Kombinowanie nic nie da. :) Sprzedali mi na "ale ..." po prostu złom i tyle.
Sprawa już rozwiązana, ładowanie jest. Znalazłem sklep i kupiłem pierwszy z brzegu regulator i działa od pierwszego strzała: 14,2V :mrgreen:

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2013-04-03, 19:03

Jak by Ci się chciało to możesz mi wysłać je w wolnym czasie mógł bym sprawdzić co nie działało :)

kacpersm
Posty: 14
Rejestracja: 2013-04-02, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Derbi Senda 70/50 SM
Kawasaki Kx 125
Lokalizacja: Tarnów
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: kacpersm » 2013-04-04, 17:47



Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: 125 arek » 2013-04-06, 12:45

Magneto nie pasuje musi mieć stożek 13 mm/na 17 mm , kupiłem o takich wymiarach jak podałeś w aukcji i trafiło do tokarza, reszta ok .
Ciekawa jest ta mini stroboskopowa lampa chyba sam taką kupię .
Ekipa Południe®

bodzio92
Posty: 18
Rejestracja: 2012-06-13, 12:39
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 GIL 1982
Lokalizacja: Iława
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: bodzio92 » 2013-04-06, 13:14

No dobra już bym przeżył to magneto a pozostałe rzeczy są ok? i tak do tokarza muszę iść żeby mi podstawkę wytoczył.

Mam nadzieję ze taka podstawka kolegi z forum będzie pasowała
download/file.php?id=23560&mode=view
download/file.php?id=23561&mode=view

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2013-04-06, 15:39

Akumulator Ci wejdzie w mocowanie?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

bodzio92
Posty: 18
Rejestracja: 2012-06-13, 12:39
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 GIL 1982
Lokalizacja: Iława
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: bodzio92 » 2013-04-06, 15:57

No teoretycznie jest 11mm grubszy niż seryjny to fakt, kwestia akumulatora pozostaje do dogrania bo nie znam dokładnych rozmiarów starego aku muszę to jeszcze zmierzyć dokładnie czy ten wejdzie.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2013-04-06, 20:22

YB5L-B
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

bodzio92
Posty: 18
Rejestracja: 2012-06-13, 12:39
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 GIL 1982
Lokalizacja: Iława
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: bodzio92 » 2013-04-11, 23:34

Panowie sprawa jest taka może mi ktoś opisać albo narysować (Audio w Tobie pokładam nadzieje w tym pytaniu) jak podłączyć CDI tak jak Ty żeby wszystkie cewki ładowały akumulatorek, przeczytałem calutki temat ale jasnej odpowiedzi nie znalazłem. I jak potem podłączyć regulator? Mam ten regulator 4 pinowy http://allegro.pl/show_item.php?item=3128476394

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2013-04-11, 23:41

Musisz mieć 5 pinowy od quada z 2 żółtymi kablami.

bodzio92
Posty: 18
Rejestracja: 2012-06-13, 12:39
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 GIL 1982
Lokalizacja: Iława
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: bodzio92 » 2013-04-11, 23:57

Muciek pisze:Te regulatory ze skuterka tak podpinałeś Obrazek ? W środku regulatora zazwyczaj jest potencjometr i się ustawia napięcie, skoro na 3 tak samo pokazywało...

Czyli mam podłączyć tak? Ale skoro z iskrownika wyprowadzone są dwie cewki jedna świetlna druga ładowania to mam te dwie cewki podłączyć do regulatora a gdzie mam podłączyć światło przednie? Czy cewka świetlna ma iść bezpośrednio na zasilanie światła przedniego bez pośrednictwa regulatora?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość