Wiesia z 1976 M21W2

Odpowiedz
Awatar użytkownika
Radek
Posty: 21
Rejestracja: 2012-05-20, 11:48
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 z 76'
BMW R80 z 90'
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Wiesia z 1976 M21W2

Post autor: Radek » 2013-03-10, 10:48

Witam serdecznie :)
Radomsko sie kłania
Tak powoli zbieram się za opcje zrobienia silnika w Wiesi. w 2005-06 roku odświeżyłem karoserie , troszke polerki ale silnik nie ruszany , ładnie chodzi (nie licząc tłuczącej przepustnicy :lol: ), tylko już kilka koni poszło w las.

http://www.youtube.com/watch?v=MulofLGBEbg

Mam pytanie , jak wygląda sprawa regeneracji wału? na jakich cześciach robicie? Szlif cylindra ? Moze jakaś rzetelną firme polecacie

Pozdrawiam serdeczne forumowiczow
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: Wiesia z 1976 M21W2

Post autor: pawel15 » 2013-03-10, 12:56

Co do regeneracji wału to na Twoim miejscu poczytał bym ten temat- viewtopic.php?f=121&t=13101.
Zrób więcej fotek WSK.

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Wiesia z 1976 M21W2

Post autor: Mateusz WSK » 2013-03-10, 16:22

Przydały by się jej szaparunki, Garbuska bez nich wygląda "łyso" delikatnie mówiąc :P
Fajnie miejsce do zimowania, pozazdrościć :)

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: Wiesia z 1976 M21W2

Post autor: peter125-175 » 2013-03-10, 23:13

Wsk wygląda bez szparunków jak murzyn :) .

Awatar użytkownika
Radek
Posty: 21
Rejestracja: 2012-05-20, 11:48
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 z 76'
BMW R80 z 90'
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: Wiesia z 1976 M21W2

Post autor: Radek » 2013-03-11, 22:22

pawel15 pisze:Co do regeneracji wału to na Twoim miejscu poczytał bym ten temat- viewtopic.php?f=121&t=13101.
Zrób więcej fotek WSK.
Dzięki , o to mi chodziło :) widze temat się ogarnie

Co do szparunków... ogólnie wiesia nie jest skończona , wiadomo zawsze coś wypadnie , teraz kończe beeme.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
chomik
Posty: 343
Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750
Lokalizacja: Solniki Wielkie
Kontaktowanie:

Re: Wiesia z 1976 M21W2

Post autor: chomik » 2013-03-17, 13:20

Mówcie, co chcecie, ale ja twierdzę, że garbuski bez szparunków są piękne!
Motor zrobiony ładnie-widać, że Ci zależy ;-)

Awatar użytkownika
Radek
Posty: 21
Rejestracja: 2012-05-20, 11:48
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 z 76'
BMW R80 z 90'
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: Wiesia z 1976 M21W2

Post autor: Radek » 2013-04-01, 12:07

Zwykłe plastikowe lusterka zostały zmienione na ful chrom hehe
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Kermit
Posty: 224
Rejestracja: 2012-03-29, 00:47
Moje maszyny: WSK 125 Gil
WSK 175 Kobuz i trzy tygrysy Bengalskie
Lokalizacja: Boska Wola
Kontaktowanie:

Re: Wiesia z 1976 M21W2

Post autor: Kermit » 2013-04-02, 20:25

Noo, takie coś w pokoju to ja rozumiem, najpiękniejszy mebel do domu jaki tylko można wstawić. A tak nawiasem to jaką beeme robisz? :P

Awatar użytkownika
Radek
Posty: 21
Rejestracja: 2012-05-20, 11:48
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 z 76'
BMW R80 z 90'
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: Wiesia z 1976 M21W2

Post autor: Radek » 2013-04-03, 20:17

Można już powiedzieć , że klasyk . Bmw R 80 z 1990 roku .Dwa zawory na cylinder . 800cm pojemności ,50 koni,skrzynia "5" z elektroniki jedynie zapłon . Dalej to czysta mechanika , którą można ogarnąć w swoim garażu . Moja pierwsza cięższa maszyna .
Motocykl do codziennej eksploatacji ( kufry świetna sprawa :)) a Wiesia to tylko jak ciepło i sucho
Pozdro
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
SEBA
Posty: 285
Rejestracja: 2008-05-27, 22:37
Moje maszyny: WSK M21W2 x2
Čezet 350 472.6
Lokalizacja: Hajnówka
Kontaktowanie:

Re: Wiesia z 1976 M21W2

Post autor: SEBA » 2013-04-04, 09:54

Garbuska bardzo ładna, jedyne co bardzo razi w oczy to brzydkie stare śruby np. na kierownicy wszystko elegancko wypolerowane i się świeci, a takie brzydkie pordzewiałe śruby są zamontowane :-/
Jak masz założone te chromowane lusterka to klamki nie mają luzu ?

Awatar użytkownika
Radek
Posty: 21
Rejestracja: 2012-05-20, 11:48
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 z 76'
BMW R80 z 90'
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: Wiesia z 1976 M21W2

Post autor: Radek » 2013-04-04, 21:55

SEBA pisze:Garbuska bardzo ładna, jedyne co bardzo razi w oczy to brzydkie stare śruby np. na kierownicy wszystko elegancko wypolerowane i się świeci, a takie brzydkie pordzewiałe śruby są zamontowane :-/
Jak masz założone te chromowane lusterka to klamki nie mają luzu ?

Dzięki za opinie:) Musze się zgodzić . Do stanu idealnego troszke brakuje , można by wymieniać jeszcze detale. Ale najważniejsze jest to , że motocykl co sezon eksploatowany . Na osi klamki jest tulejka ,działają normalnie :)

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: Wiesia z 1976 M21W2

Post autor: iron_bird » 2013-04-04, 22:01

Ja dzisiaj dopracowałem trochę montaż tych lusterek. Wywaliłem je z uchwytów typowo lusterkowych i przełożyłem do klamek. W klamkach są stalowe tulejki które trzeba przejechać pilnikiem aby się mieścił gwint m8 od lusterek, a uchwyty klamek trzeba przewiercić wiertłem 7.5 i przegwintować gwintownikiem 8. Elegancko u mnie pracują, nie ruszają się no i nie blokują klamki. W dodatku wygiąłem trochę je w imadle, żeby patrzyły bardziej na boki. Prawie w ogóle rąk nie widać dzięki temu :-)

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Wiesia z 1976 M21W2

Post autor: Alien » 2013-04-04, 23:04

Trochę nie na temat wsk, ale: blok silnika R80 to jest majstersztyk!

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Wiesia z 1976 M21W2

Post autor: Alien » 2013-04-05, 09:14

zubr9471 pisze:
Alien pisze:Trochę nie na temat wsk, ale: blok silnika R80 to jest majstersztyk!
uzasadnij :->
Od kiedy to trzeba uzasadniac kwestie dotyczace wlasnego gustu? ;-)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości