CDI W WSK 125
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Audiobas to spina tak że potrzeba inny regulator wszystkie cewki razem i ze statora wychodzą 2 kable które idą na regler a potem do aku. Jak chcesz to podpinać normalnie (ładowanie i żarówka) robisz rozgałęzienie z kabla od świateł (idzie do reglera i do żarówki). Jak cewkę świetlną podepniesz bez reglera to spalisz żarówkę.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-06-13, 12:39
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 GIL 1982
- Lokalizacja: Iława
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem czy tak to ma wyglądać jeśli nie proszę o korektę mojego myślenia.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Właśnie tak robię.Muciek pisze:Audiobas to spina tak że potrzeba inny regulator wszystkie cewki razem i ze statora wychodzą 2 kable które idą na regler a potem do aku.
Po 1 ten regulator musisz wywalić, potrzebujesz takiego na 5 przewodów.
Po 2 musisz cewki połączyć w szereg. Ja nawijałem na nowo od zera cewki:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bdEdmGwljJc[/youtube]
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 2009-08-22, 23:31
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Kościerzyna
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Może być na 4 przewody. Najlepiej jak by miał 2 żółte kable wtedy na 100 % wiadomo jak podłączyć. W innym regulatorze mam żółty i różowy.AudioBas pisze:Po 1 ten regulator musisz wywalić, potrzebujesz takiego na 5 przewodów.
Ja mam taki: http://allegro.pl/regulator-napiecia-ba ... 07273.html
Jeden działa u mnie w WSK 175 drugi braciak zaadoptował do przewiniętego stojanu do Hondy XR650R
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 2013-04-02, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
Derbi Senda 70/50 SM
Kawasaki Kx 125 - Lokalizacja: Tarnów
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Regel może być na 4 piny, tylko trzeba to umieć podłączyć.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-06-13, 12:39
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 GIL 1982
- Lokalizacja: Iława
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Ale cwany jesteś, skoro może być to chyba można napisać jak go podłączyć...
- lordzloty
- Posty: 102
- Rejestracja: 2011-10-16, 15:35
- GG: 2815975
- Moje maszyny: Wsk m06B1/68
Wsk m06b3/82
Mz es 250/0/60
Mz ts 150/83 - Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Siema. Ktoś wreszcie zrobił test jak zachowuję się moduł i cewka pod iskrownikiem ?
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Ja mam upchane, ale wyjzad dopiero gdzieś za miesiąc
- lordzloty
- Posty: 102
- Rejestracja: 2011-10-16, 15:35
- GG: 2815975
- Moje maszyny: Wsk m06B1/68
Wsk m06b3/82
Mz es 250/0/60
Mz ts 150/83 - Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Ja właśnie teraz mam dylemat, czy wsadzić w karter czy pod bak
Chyba wygra karter, ładniej to będzie wyglądało.

-
- Posty: 14
- Rejestracja: 2013-04-02, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
Derbi Senda 70/50 SM
Kawasaki Kx 125 - Lokalizacja: Tarnów
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Witam, mam pewien problem z zapłonem CDI w mojej Wiesi... Krótko mówiąc, po zimie chciałem odpalić motóra, lecz nie pali ani nawet nie strzelil z wydechu... Wykręcam świecę, patrze nie ma iskry. W październiku zamontowałem cały ten zapłon, i chodził jak trzeba, teraz nagle nie ma iskry. Nie wiem z jakiego powodu, dodam że pierwszy raz, źle zakręciłem podstawkę i nity od magneta lekko obtarły cewkę WN na startorze, lecz zaizolowałem to i było git...Co to może być ? Proszę o odpowiedź, pozdrawiam.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Obtarły cewkę i CI ją pewnie uszkodziły
Stator do wymiany lub przewinięcia. Ewentualnie nie łączą przewody zasilania i czujnika albo gdzieś zgubiła się masa w połączeniach.

-
- Posty: 14
- Rejestracja: 2013-04-02, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
Derbi Senda 70/50 SM
Kawasaki Kx 125 - Lokalizacja: Tarnów
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Ale chodziło wszystko jak złoto, mogłoby być tak, że jakimś cudem źle podłączyłem moduł i go spaliło ? Ale próbowałem podłaczać na krótko, same kable tylko od iskry, bez swiateł i regulatora. Podpinałem wszystko ze schematu kolegi AudioBas
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Sprawdź czy z cewki WN ze statora wychodzi jakieś napięcie ma być koło 30-40V. Sprawdź połączenia jeszcze raz.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 2013-04-02, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
Derbi Senda 70/50 SM
Kawasaki Kx 125 - Lokalizacja: Tarnów
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
No to już chyba mamy winowajcę, z impulsatora impuls jest, z cewek świetlnych jest prząd, z cewki WN nie ma .Trzeba wymienić cały startor ;/. Da sie dokupić sam startor, czy trzeba cały zapłon ? (startor+podstawka+koło)
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-06-13, 12:39
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 GIL 1982
- Lokalizacja: Iława
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Może mi ktoś zmierzyć jaka to jest odległość dla dobrze ustawionego silnika. Bo mam mały problem z wyłapaniem tego miejsca a muszę znaleźć miejsce do zamontowania czujnika. Myślę ze najdokładniej będzie zmierzyć to nierozciągliwym sznureczkiem a potem suwmiarką 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 2013-04-02, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
Derbi Senda 70/50 SM
Kawasaki Kx 125 - Lokalizacja: Tarnów
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
U mnie długość tego znacznika to 54mm
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-06-13, 12:39
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 GIL 1982
- Lokalizacja: Iława
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Mi nie chodzi o długość znacznika tylko odległość początku znacznika od GMP...
Re: CDI W WSK 125
To żeś dał po bandzie
z tym GMP. różnica między gmp a punktem zapłonu jest dla każdego silnika inna. A 2 ustaw sobie znacznik tuż przed gmp a resztę skorygujesz podstawką.

-
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Te małe reglery działają, dzisiaj testowałem z 3 sztuki i niby padnięte i każdy zagrał.
Żeby nie było że niejasno piszę: to regulatory do cewek MASOWYCH więc muszą być dobrze połączone z masą. Pin lewy dół to zasilanie z cewki a prawy dół masa a lewy góra + akumulatora.
Żeby nie było że niejasno piszę: to regulatory do cewek MASOWYCH więc muszą być dobrze połączone z masą. Pin lewy dół to zasilanie z cewki a prawy dół masa a lewy góra + akumulatora.
Re: CDI W WSK 125
45 sprzedanych zapłonów ^^ W zasadzie bez reklamacji
Poza jedną baba której estetyka nie odpowiadała (a zapłonu nie oddała) no i facet któremu świeca padła nówka( odesłał a potem poprosił o zwrot) 


Ostatnio zmieniony 2013-04-25, 22:42 przez final, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości