Jak w temacie występuję u mnie problem opisany tutaj
http://junak.comuv.com/gaznik.html
Zna ktoś jakiś sposób na uszczelnienie tamtego miejsca jakimś innym sposobem? Czy zostaje mi wizyta u tokarza?
Mógłbym kupić "nowy" gaźnik, bo wysypało się ich trochę na aukcjach, ale wolałbym tego uniknąć, bo nie ufam, by były dobrze zrobione.
GM26U3 nieszczelność korpusa gardzieli i kadłuba gaźnikia
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 2010-03-13, 15:56
- GG: 0
- Moje maszyny: '73 M21W2
- Lokalizacja: Leszno
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
- Kontaktowanie:
Re: GM26U3 nieszczelność korpusa gardzieli i kadłuba gaźniki
Nie ma raczej półśrodków w uszczelnieniu korpusu. Jeśli mówiąc "wysyp nowych pegazów" masz na myśli chińczyki to nie warto w ogóle. Nowy oryginalny gaźnik to i owszem ,ale wyjdzie cię on dużo drożej jak regenerowany.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość