czyli rozmowy o wszystkim
-
szatan21292
- Posty: 12
- Rejestracja: 2013-05-09, 00:13
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 lutece 125
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
-
Kontaktowanie:
Post
autor: szatan21292 » 2013-05-11, 20:01
Witajcie Towarzysze i Towarzyszki

Chciałbym zasięgnąć waszej opini na temat wartości motoru a dokładnie Wski. Mianowicie czy Waszym zdaniem bardziej wartościowy jest motor odrestaurowany ale z oryginalnym lakierem po przejściach, czy też może całkowicie wypiaskowany i pomalowany na nówkę sztukę ?
Pytam z mojego własnego dylematu nad malować czy nie malować swoją wsk.
a o to mój dylemat.
pozdrawiam!
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2013-05-11, 20:03
O, mam taką samą sztukę

.
Nowe chromy, nowe ocynki, nowe śruby, lakier proszkowy na obręcze i tłumik. Ewentualnie jakies drobne zaprawki, bo teraz trzyma niezły klimat!
-
Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jakub » 2013-05-11, 20:43
Umyć , wypolerować , Zmyć niebieską farbę z głowicy , błotniki od spodu zabezpieczyć , jakieś delikatne zaprawki ---> I to wszystko co bym zrobił . W takim stanie motocykl ma swój smak
Ocynki --> Kwestia gustu jak masz mocno pordzewiałe elementy zastosuj .
Koła bym zostawił

Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
-
gangaj
- Posty: 113
- Rejestracja: 2011-09-21, 10:59
- GG: 6023650
- Moje maszyny: wsk B3 125
wsk 175
romet 50 T1 komar 2350
- Lokalizacja: Wicko
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gangaj » 2013-05-12, 11:19
Oczywiście bardziej wartościowy jest motor z oryginalnym lakierem. Ładnie wyczyszczony. Wtedy ma klimat i duszę.
-
szatan21292
- Posty: 12
- Rejestracja: 2013-05-09, 00:13
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 lutece 125
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
-
Kontaktowanie:
Post
autor: szatan21292 » 2013-05-12, 13:26
tylko pytanie się nasuwa czy taki ładny wypolerowany motor będzie ładnie się prezentował z licznymi rysami i defektami lakieru. Ale widzę że większość ludzi których pytam o to mówi abym został przy starym lakierze i chyba tak zrobię, dam do piaskowania i malowania tylko ramę i obręcze bo i tak nie są w oryginalnym malowaniu.
-
gangaj
- Posty: 113
- Rejestracja: 2011-09-21, 10:59
- GG: 6023650
- Moje maszyny: wsk B3 125
wsk 175
romet 50 T1 komar 2350
- Lokalizacja: Wicko
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gangaj » 2013-05-12, 14:28
Te ryski i defekty to właśnie cały urok starych pięknych motocykli
"Nie wszystko złoto co się świeci"
-
adam175
- Posty: 91
- Rejestracja: 2011-10-06, 21:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK!!
- Lokalizacja: Chrosna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: adam175 » 2013-05-12, 15:21
Nie maluj nic zostaw tak jak jest zadbaj o nią od strony mechanicznej i bedzie git

-
misiek125
- Posty: 121
- Rejestracja: 2008-08-09, 17:22
- GG: 5981881
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
-
Kontaktowanie:
Post
autor: misiek125 » 2013-05-22, 22:11
Umyj , wypoleruj , nawoskuj , opony i inne gumy upierdziel jakimś czerniwem do tego celu (ja w robocie psiukam po nowych chińczykach plakiem , lecz podobno kurz szybko przystaje) po org chlapaczach wnioskuję że ktoś dbał o motocykl no i ogólnie trzyma się kupy

Jak tam z silnikiem , ładnie pracuje?
Freedom Riders
-
Sławek WSK
- Posty: 2
- Rejestracja: 2013-07-17, 20:03
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 x2,
romet pony chopper, romet pony, quad 110
- Lokalizacja: Rożnów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Sławek WSK » 2013-07-18, 12:13
Ja bym dał nowe naklejki i szparunki.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość