Wsk 125 M06-64 Jawora
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-03-17, 20:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Wsk 125 M06-64 Jawora
Chciałbym przedstawić swój motocykl który niedawno zakupiłem. Czy ten model to na pewno M06 B1 ? Silnik prawdopodobnie S01-Z interesuje mnie jaka była jego moc w kW gdyż będzie mi to potrzebne do rejestracji. Cena okazyjna 200 pln Jeżeli ktoś z przeglądających posiada wsporniki tylnego błotnika to będę zainteresowany ich kupnem
- tomasz87
- Posty: 186
- Rejestracja: 2008-06-22, 16:38
- Moje maszyny: m06-1 1959
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
To nie B1 tylko m06-64 .
moja Wsk m06-1 (z1) viewtopic.php?f=70&p=521923#p521923
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
Witam krajana ! Jak kolega słuszcze zauważył to M06-64. Dobry materiał do odbudowy, ale braków trochę jest :-> :->
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-03-17, 20:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
W tej chwili braku już prawie uzupełnione, brakuje mi jeszcze paru detali. A Ty Łukasz przerzuciłeś się z mzetki na wsk, czy było jeszcze coś po drodze
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-03-17, 20:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
Powodzenia w chromowaniu teraz W galwanizerii ucieszą się, że masz wypiaskowane graty
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-03-17, 20:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
Czymś stara powłokę musiałem zedrzec;)
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 2012-05-03, 12:17
- GG: 0
- Moje maszyny: Kiedyś były i WSK :)
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
Po primo pierwsze: podziwiam ludzi zabierających się za remont motocykla, który jest w tak opłakanym stanie.
Mnie raczej jego widok na początku by odstraszył, zaraz bym skalkulował ogrom czekającej pracy i kosztów.
Co do renowacji chromów, starych powłok raczej się nie piaskuje, powstają ogromne porowatości, galwanizernia ma swoje sposoby, robią to chemicznie.
Mnie raczej jego widok na początku by odstraszył, zaraz bym skalkulował ogrom czekającej pracy i kosztów.
Co do renowacji chromów, starych powłok raczej się nie piaskuje, powstają ogromne porowatości, galwanizernia ma swoje sposoby, robią to chemicznie.
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-03-17, 20:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
Wbrew pozorom stan nie był aż tak opłakany, duży plus, że dokumenty się zgadzają i można to zarejestrować. Bo kupić wsk w tych pieniądzach to moze i kupi, ale z dokumentami trochę lipa. Nie wiem czy jakoś wygładzić tą kierownice teraz przed chromowaniem czy oddać tak jak jest do galwanizeri.
- lis235
- Posty: 463
- Rejestracja: 2012-11-25, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk: b1,gil,lelek,kos,bąk,kobuzx2,sport s2x3
- Lokalizacja: Podrudzie(mazowieckie)
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
Kolego elementów do chromowania się nie piaskuje ,teraz za renowację zapłacisz 3x razy tyle co przed piaskowaniem:), te duze blachy sa nie od tego modelu, jak chcesz to z checią odkupie jedną od ciebie tą z dziurą na gaznik lub zamienie na cos co ci potrzebne a mam..
- Skinder
- Posty: 2221
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
Nie powinieneś piaskować elementów do chromowania, teraz koszta Cię zjedzą Jeżeli papier się zgadza to od gołej ramy opłaca się stawiać na koła Powodzenia
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
Jedyne wyjście to szlifować sememu lub kupić inne graty.
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-03-17, 20:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
W sumie to co widział że podkład miedziany już wychodzi przy piaskowaniu to mi mocno nie pocharatał. A co do tych blach to nie wiem bo strasznie mi się podoba z tymi blachami i myślę żeby je założyć, trochę wbrew oryginałowi. W każdej chwili można ściągnąć
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-03-17, 20:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
Koła wycentrowane, kupione nowe obręcze;)
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-03-17, 20:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
Nowa porcja części
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
Nie ta zasuwka, nie te wsporniki
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-03-17, 20:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
no to znajdź mi takie wsporniki ;P
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-03-17, 20:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06-64 Jawora
Kolejna porcja zdjęć przedstawiająca przebieg prac.
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-03-17, 20:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2011-02-26, 11:47
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk dudek,wsk sport,africa twin ,
- Lokalizacja: ciechanów
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06-64 Jawora
Ładnie wyszły ci szparunki na zbiorniku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości