WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2013-05-28, 14:21
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06
1956r - Lokalizacja: Trzemeszno
- Kontaktowanie:
WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc
Witam!!! pare lat temu podjołem sie odnowy wfm , dostałem ją od kumpla w częściach, prace moje staneły na układzie zapłonowym i tak parę lat odpuściłem, pare dni temu znów podjołem sie remoncikowi silniczek ma juz iskre i jest ok, prosze o pomoc w okresleniu czy wygląd jest orginalny, czy czegos nie brakuje, opony są troche szersze ale założyłem takie jakie miałem po to żeby stała na kołach, musze jeszcze pomalowac zbiornik jest narazie podkład, nie wiem czy powinno gasic się ją kluczykiem w lampie czy tym plastikowym na kierownicy, ogólnie co o niej sądzicie, jaka jest wartośc takiej wfmki bo nie wiem czy warto pakowac w nią jakies większe pieniądze ( nikle , szkiełkowanie silnika itd), prosze o opinie o tym motorku
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2013-05-30, 20:10 przez franco2008, łącznie zmieniany 1 raz.
- kuba063
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr - Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc
Według mnie oryginalna, nie ma przeszczepów (przynajmniej po tych zdjęciach). Z tego co wiem gasi sie gaszakiem w tym roczniku.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2013-05-28, 14:21
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06
1956r - Lokalizacja: Trzemeszno
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc
o co chodzi z tym gaszakiem, ma kluczyk w lampie i ten plastikowy przełącznik na kierownicy, który będzie od gaszenia? w nowszej wfm jest w lampie a w tej?
-
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc
Niezła sztuka ci się trafila. Ogólnie wszytko wygląda ok, w dodatku masz z tego co widzę oryginalny przełącznik po lewej stronie mega mega ciężki do dokupienia i bardzo drogi. Silnik normalnie gaszakiem się gasiło (montowany z prawej strony kierownicy). Taka wfm zrobiona idealnie to drogi motocykl i niewiele młodszy od pierwszych shl 125.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2013-05-28, 14:21
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06
1956r - Lokalizacja: Trzemeszno
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc
nie mogę pojąc o co chodzi z tym gaszakiem , jeśli ten przełącznik na kierownicy jest do świateł to do czego służy stacyjka dodam że obraca się w lampie zarówno w prawo jak i w lewo , wychodzi na to że brakuje mi tego gaszaka jak to wygląda?
wiem że jest to dobra sztuka i tym bardziej ciesze się z niej bo dostałem ją w prezencie, fakt że w częściach rozebraną i zardzewiałą(kumpel zdążył ją tylko rozebrac) ale odnawianie sprawia mi wielką frajdę, jestem juz blisko przejazdzki he he,
a propo ten przełącznik jest faktycznie taki drogi?
wiem że jest to dobra sztuka i tym bardziej ciesze się z niej bo dostałem ją w prezencie, fakt że w częściach rozebraną i zardzewiałą(kumpel zdążył ją tylko rozebrac) ale odnawianie sprawia mi wielką frajdę, jestem juz blisko przejazdzki he he,
a propo ten przełącznik jest faktycznie taki drogi?
- kuba063
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr - Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc
Gaszak to jest ten przełącznik na kierownicy.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2013-05-28, 14:21
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06
1956r - Lokalizacja: Trzemeszno
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc
ten który mam na zdjęciu po lewej stronie kierownicy? czarny plastikowy
- kuba063
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr - Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc
tak
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"
- Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc
Dla mnie też wygląda na oryginał . Komuś się tylko kolor nie udał
Jedynie nie pokoi mnie numer ramy 85619 ??

Jedynie nie pokoi mnie numer ramy 85619 ??
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
-
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc
Nie ciśnij mu kitów. Po lewej stronie kierwonicy ma przełącznik ,gaszak jest motnowany po prawej przy rollgazie i wygląda tak:kuba063 pisze:tak
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc
Zgadza się gaszak to ten chromowany z czarnym przyciskiem stosowany również w SHL m05 czy m04
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2013-05-28, 14:21
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06
1956r - Lokalizacja: Trzemeszno
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc
kolor jest czerwony, na zdjęciu troszkę wpada w róż ale ogólnie jest czerwony, gdzies w necie wyczytałem że wychodziły również czerwone, a co z tym numerem ramy jest nie tak? poczatek to nie 8 tylko 3
motorek z 56 roku a ma przełącznik, gaszak i kluczyk w lampie nie wiadomo co do czego, jezeli gaszak do gaszenia, przełącznik obsługuje oswietlenie to do czego jest kluczyk w lampie który jeszcze w dodatku przekręca sie w lewo i prawo, komedia normalnie
motorek z 56 roku a ma przełącznik, gaszak i kluczyk w lampie nie wiadomo co do czego, jezeli gaszak do gaszenia, przełącznik obsługuje oswietlenie to do czego jest kluczyk w lampie który jeszcze w dodatku przekręca sie w lewo i prawo, komedia normalnie
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 2013-02-19, 11:07
- GG: 0
- Moje maszyny: Iż 56 , WSK M21W2
- Lokalizacja: Szwecja k .wałcza
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc
Żeby osoba niepowołana nie mogła go odpalić 

-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2013-05-28, 14:21
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06
1956r - Lokalizacja: Trzemeszno
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc
dobre dobre, trzeba znac szyfr zeby odpalic
- Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc
Jak 3 to wszystko w porządku .franco2008 pisze: a co z tym numerem ramy jest nie tak? poczatek to nie 8 tylko 3

Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
- zoha267
- Posty: 368
- Rejestracja: 2015-02-09, 21:45
- GG: 0
- Moje maszyny: http://polskajazda.pl/Profil/38751
- Lokalizacja: Lubartów/Lubelskie
Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc
ja mam numer ramy 37574 i wygląda tak.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
za motóóórrem panny sznurem 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości