WSK 125 1979
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
To bardzo atrakcyjna cena.
1) są wszystkie powłoki?
2) jak oceniasz szlifowanie?
1) są wszystkie powłoki?
2) jak oceniasz szlifowanie?
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Golenie bardzo ładnie wyszły, gładkie i błyszczace, o wiele lepiej niż stary chrom wyglądają. Świetny kontakt, jak z jakością to się okaże po jazdach.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Witam wszystkich po przerwie, mam nadzieję, że nie zanudziliście się czekaniem na kolejne relacje z remontu
Jeżeli tak - to teraz dostaniecie ode mnie kolejną relacje
Jeżeli natomiast jeszcze nie jesteście znudzeni to raczej już nie będziecie, bo coraz większymi krokami zbliżamy się do finału renowacji wiesi ![:)](./images/smilies/smile.gif)
Na początek trochę opisu i zdjęć z ostatnich postępów prac. Od ostatniego postu w, którym chwaliłem się nowymi chromami troszkę się zmieniło, właśnie przed chwilą(o godzinie 17:40) przyszła paczka od Łukasza S. ze śrubami z polerowanej na lustro nierdzewki - normalnie aż w oczy razi, pierwsza klasa robota, dziękuję bardzo i polecam go z czystym sumieniem innym
Ostatnie parę tygodni spędziłem na zarabianiu i gromadzeniu funduszy na jeden wielki zakup części w skuterze Dębicy na kwotę około 400zł, jeszcze paczki nie ma bo w niedzielę zamówiłem ale jak tylko przyjdzie to dodam zdjęcia
Parę dni temu przyszła także paczka z allegro, w której znajdowały się: korbowód na łożyskach igiełkowych, dętki z kabatu oraz simmeringi do silnika. Złożyłem wreszcie dwa komplety amortyzatorów tylnych (jeszcze plastikowe gówienka muszę pomalować na czarno aby wyglądały) i odkryte zamontowałem tymczasowo na same śruby do zawieszenia aby zobaczyć jak będzie się prezentować, niestety serducho zachciało więcej więc mając wycentrowane koła, opony, fartuchy i dętki, postanowiłem je złożyć w całość i zamontować do wieśki
Tak to mniej więcej wyglądało.... Teraz czas na wizualizację ![:)](./images/smilies/smile.gif)
Czyszczenie aluminium tym razem przeprowadziłem nieco bardziej zautomatyzowanie niż ostatnio tzn. najpierw papierem 120 na szlifierce wyrównałem zadziory, ubytki i wszelkie inne uszkodzenia powłoki, następnie całe dekle przejechałem papierem 320 na szlifierce by to wyrównać i wygładzić po czym na sam koniec całość przeleciałem ręcznie papierem 320 dla uzyskania jak najlepszego efektu
Oceniajcie i komentujcie, im więcej tym lepiej
Termin jaki sobie wyznaczyłem? - Jak wcześniej mówiłem - koniec czerwca i nadal będę się tego trzymał
Obiecuję, że niedługo pojawią się kolejne zdjęcia.
![:)](./images/smilies/smile.gif)
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Na początek trochę opisu i zdjęć z ostatnich postępów prac. Od ostatniego postu w, którym chwaliłem się nowymi chromami troszkę się zmieniło, właśnie przed chwilą(o godzinie 17:40) przyszła paczka od Łukasza S. ze śrubami z polerowanej na lustro nierdzewki - normalnie aż w oczy razi, pierwsza klasa robota, dziękuję bardzo i polecam go z czystym sumieniem innym
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
![:)](./images/smilies/smile.gif)
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Czyszczenie aluminium tym razem przeprowadziłem nieco bardziej zautomatyzowanie niż ostatnio tzn. najpierw papierem 120 na szlifierce wyrównałem zadziory, ubytki i wszelkie inne uszkodzenia powłoki, następnie całe dekle przejechałem papierem 320 na szlifierce by to wyrównać i wygładzić po czym na sam koniec całość przeleciałem ręcznie papierem 320 dla uzyskania jak najlepszego efektu
![:)](./images/smilies/smile.gif)
![:)](./images/smilies/smile.gif)
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Nie ma nic lepszego od składania motoru w mieszkaniu
Ładnie Ci to idzie, czekam z niecierpliwością na efekt końcowy.
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
-
- Posty: 0
- Rejestracja: 2013-05-19, 22:31
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 garbuska 1974
- Lokalizacja: Kępnie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Witam motor zapowiada się konkretnie.
Też dałem do kolegi z forum Chromy był najtańszy weźmie ok 320 zł reszta od 700 w zwyż
Myśle że będzie ok.
Też dałem do kolegi z forum Chromy był najtańszy weźmie ok 320 zł reszta od 700 w zwyż
Myśle że będzie ok.
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Drugi update w ciągu jednego dnia
Kilka fowych fotek po spasowaniu wszystkiego, śruby od Łukasza A. to normalnie cud, miód, nic tylko się przeglądać w nich, zostało mi polakierować części niektóre, zrobić silnik(regeneracja wału, szlif ), nowa kanapa/siedzenie, zarejestrować i jeździć ^^ I tak minął kolejny dzień nauki do sesji.
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Potrzebuję Waszej pomocy, z jakiegoś powodu nie mogę normalnie zacisnąć przedniej ośki w lewej ladze przez co cała ośka lata i nie wiem o co chodzi, powiedzcie czy ja coś źle robię czy na to jest jakiś patent?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
zmierz fi ośki główki, ale na oko laga ma rozwiercone te miejsce. Wczesniej miales inne kola, to wiesz ![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Główka ośki ma fi=18mm może być lekka różnica bo nie patrzałem dokładnie suwmiarką ale 18mm ma na pewno
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Porównując wizualnie http://allegro.pl/wsk-nowe-lagi-telesko ... 87975.html masz rozwierconą lagę pod większą ośkę. ![:-/](./images/smilies/icon_curve.gif)
![:-/](./images/smilies/icon_curve.gif)
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Kuźwa mać, i co ja mam teraz zrobić?? Pamiętam że koła wcześniej miałem od MZ ale jeżeli bym kupił ośkę od MZ to czy w koła od WSKi będzie pasowała?? ![:/](./images/smilies/confused.gif)
![:/](./images/smilies/confused.gif)
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Tulejkę najlepiej wpakować i tyle...
- tomek23293
- Posty: 79
- Rejestracja: 2012-09-23, 11:06
- GG: 8328143
- Moje maszyny: WSK M06 B3
Simson S51
Romet Pony m301 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Szkoda że to wyszło dopiero teraz, przed chromowaniem wspawał byś tulejke, a po chromowaniu nie było by śladu
- Skinder
- Posty: 2221
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Zmieniaj lage, do chromu i git. 70zł i jest zrobione jak trzeba, a nie prowizorki i WT.
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1960
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
DOdatkowo wklej to na klej do łożysk. Na takim zestawie ryzyko Śmierci po wyjściu z winkla jest znacznie mniejsze.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4117
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Albo dorób sobie nową ośkę ![:)](./images/smilies/smile.gif)
![:)](./images/smilies/smile.gif)
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Czas na kolejną aktualizację
Przyszła kolejna partia części do WSKi, jest to już praktycznie 95% wszystkich części jakie potrzebuję, pozostało malowanie, szkiełkowanie, szlif i regeneracja wału na nowym korbowodzie oraz obicie siedzenia a na sam koniec rejestracja. Oto nowy zestaw fotek
A na koniec wisienka na moim czarnym torcie (Zmyngut, pamiętasz co napisałeś na sb?? To ja Ci przypomnę
)
![:hurra:](./images/smilies/clap.gif)
Oraz prezent od poprzedniego właściciela
P.S: Po rozmowie z poprzednim właścicielem dowiedziałem się, że z tego co On pamięta to wcześniej ta wieśka była garbuską i miała błotniki i siedzenie brązowe(siedzenie zrobione przez właściciela), oczywiście były także białe szparunki na błotnikach i za jego czasów nie była ona tak bardzo zdezelowana i miała oryginalne koła. Możliwe by ori była garbuska i brązowa??
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
![:evil:](./images/smilies/devil.gif)
A na koniec wisienka na moim czarnym torcie (Zmyngut, pamiętasz co napisałeś na sb?? To ja Ci przypomnę
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
![8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![:hurra:](./images/smilies/clap.gif)
![:hurra:](./images/smilies/clap.gif)
![:hurra:](./images/smilies/clap.gif)
Oraz prezent od poprzedniego właściciela
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
P.S: Po rozmowie z poprzednim właścicielem dowiedziałem się, że z tego co On pamięta to wcześniej ta wieśka była garbuską i miała błotniki i siedzenie brązowe(siedzenie zrobione przez właściciela), oczywiście były także białe szparunki na błotnikach i za jego czasów nie była ona tak bardzo zdezelowana i miała oryginalne koła. Możliwe by ori była garbuska i brązowa??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- damiano074
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-09-12, 21:32
- GG: 8120815
- Moje maszyny: WSK Gil
Simson S51 i SR50
MZ 150
Romet 50-t1 - Lokalizacja: Sokolniki
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Elegancko, chromy super się prezentują ! Szkoda że rama to rok 85`. Czy tryb zdawczy to teraźniejszy wyrób?
viewtopic.php?f=71&t=14236 <-- Gil
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości