WSK 175 KOBUZ 1978
- matthew152
- Posty: 179
- Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
- GG: 7106949
- Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69 - Lokalizacja: Kluczewsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KOBUZ 1978
Narazie i tak musze poczekać bo brak Money, będzie kasa to będe myślał o rejestracji.
Do którego szlifu max można dokupić tłok???
Do którego szlifu max można dokupić tłok???
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- matthew152
- Posty: 179
- Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
- GG: 7106949
- Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69 - Lokalizacja: Kluczewsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KOBUZ 1978
a ja słyszałem i nawet baba mi w sklepie mówiła ze są tłoki na 5 czy 6 szlif, tylko nie wiem czy warto te nowe brac niby to jest firmy Crossing czy jakoś tak, mówiła ze są dobre
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350 - Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KOBUZ 1978
W życiu nie słyszałem o 5 czy 6 szlifie no ale są rzeczy, które się filozofom nie śniły
A pierścienie do tego ta Pani ma
Podobno w Czechach do Jawy można kupić tłoki na 6 szlif (w Polsce tylko do 4). Ale z tymi tłokami jak z Yeti - wszyscy słyszeli ale tylko wybranym zdawało się, że widzieli


Podobno w Czechach do Jawy można kupić tłoki na 6 szlif (w Polsce tylko do 4). Ale z tymi tłokami jak z Yeti - wszyscy słyszeli ale tylko wybranym zdawało się, że widzieli

- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KOBUZ 1978
Do Shlki m11 (s32) są na 6 szlif, sam mam chyba 5.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- matthew152
- Posty: 179
- Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
- GG: 7106949
- Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69 - Lokalizacja: Kluczewsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KOBUZ 1978
W poniedziałek podjade do niej to sie podpytam co i jak, niech mi pokaże czy faktycznie są czy tylko tak mówi jak z cylindrem kiedyś. Mówiła że ma nowe cylindry do 175, pojechałem po niego a okazało się że kilka lat temu ostatni sprzedała a na hurtowni jest nieosiągalny bo juz nie produkują, ale pocieszyła mnie że można robić szlify do 5 czy tam 6 już nie pamiętam
Dzisiejsze foty
Nie pisz posta pod postem w krótkim odstępie czasu!
//Savier
Dzisiejsze foty
Nie pisz posta pod postem w krótkim odstępie czasu!
//Savier
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Adi_CK
- Posty: 77
- Rejestracja: 2009-06-15, 22:59
- GG: 8179492
- Moje maszyny: Wueska
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KOBUZ 1978
"Łyso" bez błotnika. :>
- matthew152
- Posty: 179
- Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
- GG: 7106949
- Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69 - Lokalizacja: Kluczewsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KOBUZ 1978
Zamontowałem koło przednie i błotnik kwadratowy, wszystko pięknie tylko się wnęki na lagi nie zgadzają
PS. Była na złomie tylna częśc siedzenia do Dudka/Bąka zam złom bez kanapy, miałem brać ale gośc mi takie ceny wywalał ze zrezygnowałem, boje się pomyśleć ile by chciał za przód od kosa albo Sporta
PS. Była na złomie tylna częśc siedzenia do Dudka/Bąka zam złom bez kanapy, miałem brać ale gośc mi takie ceny wywalał ze zrezygnowałem, boje się pomyśleć ile by chciał za przód od kosa albo Sporta
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2011-09-05, 21:41
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KOBUZ 1978
Ja w tym roku rejestrowałem tą samą WSKę i też 1978. Dostałem od dziadka i była wyrejestrowana. Musiałem dostać od rzeczoznawcy dokument że motor to unikat potem pełny przegląd w okręgowej stacji kontroli pojazdów a potem już normalna rejestracja motoru, oc musiałem wykupić tego samego dnia. Dostałem normalny dowód na białych tablicach. Można zarejestrować jako zabytek ale potem na każdą wymianę nawet najmniejszej części trzeba mięć zgodę państwa i więcej latania z papierami. Zarejestrowanie z orzeczeniem rzeczoznawcy i przeglądem wyniosło mi ok 400 zł i trwało ok tygodnia. A i dostałem też razem z nim całą dokumentację czyli książkę gwarancyjną z instrukcją i stary dowód z pieczątką że pojazd został wyrejestrowany.
- matthew152
- Posty: 179
- Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
- GG: 7106949
- Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69 - Lokalizacja: Kluczewsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KOBUZ 1978
Motor zagadał dziś ale nie długo mi było się nim cieszyć boo zablokowało mi silnik. Na początku pomyślałem że to w cylindrze, pierścienie posypało albo się zatarł, szybko go zdjąłem a tam nic tak jak przy montażu a silnik dalej blokuje. Zdjąłem lewą i prawą pokrywę, rozebrałem sprzęgło zdjąłem łańcuszek i to samo. Pomyślałem iż to napewno w wale coś poszło. Obstawiałem albo łożysko albo stare resztki pierścieni się tam dostały. Rozpołowiłem go(przez nieogarnięcie zbiłem gwint na wale od strony zębatki) i posypały się igiełki, mnóstwo igiełek z komory korbowej i z skrzyni. Łożysko na zdawczym już dawno poleciało bo zębatka która była po drugiej stronie pół centymetra ząbków nie miała, na karterze od strony sprzęgła pociachane wkoło gniazda łożyska, na komorze korbowej ślady jakby tłok bił o karter, i jakby tam kiedyś kawałki pierścieni wpadły. Łożysko na wale kulkowe wyje, za sprzęgłem luźniutko ręką wyszło. Narazie nie mam czym ściągnąć tulei na wale, przez co wał jest w jednym karterze, jak rozpoławiałem to zbiłem wał przez co korbowód się nie kręci, ale to nie problem bo się go powróci do poprzedniego stanu.
Aż mi się odechciało przy nim robić jak to zobaczyłem.
Dodaje foto:
Aż mi się odechciało przy nim robić jak to zobaczyłem.
Dodaje foto:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- man on the WSK
- Posty: 295
- Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
- Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983 - Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KOBUZ 1978
Ta zębatka na ostatnim foto ma mieć takie "zjechane" zęby, bo inaczej by się nie obracała w karterach.
- matthew152
- Posty: 179
- Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
- GG: 7106949
- Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69 - Lokalizacja: Kluczewsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KOBUZ 1978
A to tego to nie wiedziałem. Tłok widocznie miał za długie stopki bo go zbiło na dole.
- matthew152
- Posty: 179
- Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
- GG: 7106949
- Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69 - Lokalizacja: Kluczewsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KOBUZ 1978
Po długim postoju i zmianie zainteresowań całkiem od zachcianki kupiłem kompletny silnik 060 niby po kapitalce ale do remontu, i motor odezwał się, tyle że jeszcze przedemną dużo ustawiania i wymieniania zużytych części z tego niby remontowanego silnika:/
Ale powoli i dokładnie go dopracuje
Ale powoli i dokładnie go dopracuje
- matthew152
- Posty: 179
- Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
- GG: 7106949
- Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69 - Lokalizacja: Kluczewsko
- Kontaktowanie:
- matthew152
- Posty: 179
- Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
- GG: 7106949
- Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69 - Lokalizacja: Kluczewsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KOBUZ 1978
Chodzi tylko jeszcze świeca, i chyba może lewe powietrze gdzies łapać, i biorę sie za papiery i A2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości