WSK 175 KOBUZ 1978

Awatar użytkownika
matthew152
Posty: 179
Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
GG: 7106949
Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69
Lokalizacja: Kluczewsko
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KOBUZ 1978

Post autor: matthew152 » 2011-07-28, 21:33

Narazie i tak musze poczekać bo brak Money, będzie kasa to będe myślał o rejestracji.
Do którego szlifu max można dokupić tłok???

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KOBUZ 1978

Post autor: Savier » 2011-07-28, 23:00

Ostatni szlif to będzie 4.

Awatar użytkownika
matthew152
Posty: 179
Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
GG: 7106949
Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69
Lokalizacja: Kluczewsko
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KOBUZ 1978

Post autor: matthew152 » 2011-07-28, 23:09

a ja słyszałem i nawet baba mi w sklepie mówiła ze są tłoki na 5 czy 6 szlif, tylko nie wiem czy warto te nowe brac niby to jest firmy Crossing czy jakoś tak, mówiła ze są dobre

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KOBUZ 1978

Post autor: Johnny » 2011-07-29, 01:13

W życiu nie słyszałem o 5 czy 6 szlifie no ale są rzeczy, które się filozofom nie śniły :razz: A pierścienie do tego ta Pani ma :roll:

Podobno w Czechach do Jawy można kupić tłoki na 6 szlif (w Polsce tylko do 4). Ale z tymi tłokami jak z Yeti - wszyscy słyszeli ale tylko wybranym zdawało się, że widzieli :P

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1778
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KOBUZ 1978

Post autor: Szczepan » 2011-07-29, 10:37

Do Shlki m11 (s32) są na 6 szlif, sam mam chyba 5.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
matthew152
Posty: 179
Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
GG: 7106949
Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69
Lokalizacja: Kluczewsko
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KOBUZ 1978

Post autor: matthew152 » 2011-07-29, 14:23

W poniedziałek podjade do niej to sie podpytam co i jak, niech mi pokaże czy faktycznie są czy tylko tak mówi jak z cylindrem kiedyś. Mówiła że ma nowe cylindry do 175, pojechałem po niego a okazało się że kilka lat temu ostatni sprzedała a na hurtowni jest nieosiągalny bo juz nie produkują, ale pocieszyła mnie że można robić szlify do 5 czy tam 6 już nie pamiętam


Dzisiejsze foty
adsdsad.jpg
gfbg.jpg
Nie pisz posta pod postem w krótkim odstępie czasu!

//Savier
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Adi_CK
Posty: 77
Rejestracja: 2009-06-15, 22:59
GG: 8179492
Moje maszyny: Wueska
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KOBUZ 1978

Post autor: Adi_CK » 2011-07-29, 19:12

"Łyso" bez błotnika. :>

Awatar użytkownika
matthew152
Posty: 179
Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
GG: 7106949
Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69
Lokalizacja: Kluczewsko
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KOBUZ 1978

Post autor: matthew152 » 2011-08-01, 21:25

Zamontowałem koło przednie i błotnik kwadratowy, wszystko pięknie tylko się wnęki na lagi nie zgadzają

PS. Była na złomie tylna częśc siedzenia do Dudka/Bąka zam złom bez kanapy, miałem brać ale gośc mi takie ceny wywalał ze zrezygnowałem, boje się pomyśleć ile by chciał za przód od kosa albo Sporta
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

byradzio
Posty: 1
Rejestracja: 2011-09-05, 21:41
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ
Lokalizacja: Szczytno
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KOBUZ 1978

Post autor: byradzio » 2011-09-14, 21:17

Ja w tym roku rejestrowałem tą samą WSKę i też 1978. Dostałem od dziadka i była wyrejestrowana. Musiałem dostać od rzeczoznawcy dokument że motor to unikat potem pełny przegląd w okręgowej stacji kontroli pojazdów a potem już normalna rejestracja motoru, oc musiałem wykupić tego samego dnia. Dostałem normalny dowód na białych tablicach. Można zarejestrować jako zabytek ale potem na każdą wymianę nawet najmniejszej części trzeba mięć zgodę państwa i więcej latania z papierami. Zarejestrowanie z orzeczeniem rzeczoznawcy i przeglądem wyniosło mi ok 400 zł i trwało ok tygodnia. A i dostałem też razem z nim całą dokumentację czyli książkę gwarancyjną z instrukcją i stary dowód z pieczątką że pojazd został wyrejestrowany.

Awatar użytkownika
matthew152
Posty: 179
Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
GG: 7106949
Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69
Lokalizacja: Kluczewsko
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KOBUZ 1978

Post autor: matthew152 » 2011-10-31, 23:04

Motor zagadał dziś ale nie długo mi było się nim cieszyć boo zablokowało mi silnik. Na początku pomyślałem że to w cylindrze, pierścienie posypało albo się zatarł, szybko go zdjąłem a tam nic tak jak przy montażu a silnik dalej blokuje. Zdjąłem lewą i prawą pokrywę, rozebrałem sprzęgło zdjąłem łańcuszek i to samo. Pomyślałem iż to napewno w wale coś poszło. Obstawiałem albo łożysko albo stare resztki pierścieni się tam dostały. Rozpołowiłem go(przez nieogarnięcie zbiłem gwint na wale od strony zębatki) i posypały się igiełki, mnóstwo igiełek z komory korbowej i z skrzyni. Łożysko na zdawczym już dawno poleciało bo zębatka która była po drugiej stronie pół centymetra ząbków nie miała, na karterze od strony sprzęgła pociachane wkoło gniazda łożyska, na komorze korbowej ślady jakby tłok bił o karter, i jakby tam kiedyś kawałki pierścieni wpadły. Łożysko na wale kulkowe wyje, za sprzęgłem luźniutko ręką wyszło. Narazie nie mam czym ściągnąć tulei na wale, przez co wał jest w jednym karterze, jak rozpoławiałem to zbiłem wał przez co korbowód się nie kręci, ale to nie problem bo się go powróci do poprzedniego stanu.


Aż mi się odechciało przy nim robić jak to zobaczyłem.

Dodaje foto:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
man on the WSK
Posty: 295
Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983
Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KOBUZ 1978

Post autor: man on the WSK » 2011-10-31, 23:18

Ta zębatka na ostatnim foto ma mieć takie "zjechane" zęby, bo inaczej by się nie obracała w karterach.

Awatar użytkownika
matthew152
Posty: 179
Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
GG: 7106949
Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69
Lokalizacja: Kluczewsko
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KOBUZ 1978

Post autor: matthew152 » 2011-11-01, 15:50

A to tego to nie wiedziałem. Tłok widocznie miał za długie stopki bo go zbiło na dole.

Awatar użytkownika
matthew152
Posty: 179
Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
GG: 7106949
Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69
Lokalizacja: Kluczewsko
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KOBUZ 1978

Post autor: matthew152 » 2013-07-12, 22:18

Po długim postoju i zmianie zainteresowań całkiem od zachcianki kupiłem kompletny silnik 060 niby po kapitalce ale do remontu, i motor odezwał się, tyle że jeszcze przedemną dużo ustawiania i wymieniania zużytych części z tego niby remontowanego silnika:/
Ale powoli i dokładnie go dopracuje

Awatar użytkownika
matthew152
Posty: 179
Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
GG: 7106949
Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69
Lokalizacja: Kluczewsko
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KOBUZ 1978

Post autor: matthew152 » 2013-07-21, 14:19

Tak teraz wyglądają Wueski, 2 lata nieruszane




Awatar użytkownika
matthew152
Posty: 179
Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
GG: 7106949
Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69
Lokalizacja: Kluczewsko
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KOBUZ 1978

Post autor: matthew152 » 2013-07-27, 22:36

Chodzi tylko jeszcze świeca, i chyba może lewe powietrze gdzies łapać, i biorę sie za papiery i A2

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości