Problem z gaźnikiem i wydechem
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2013-07-17, 23:11
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
Feroo 101 70 Staga - Lokalizacja: izdebki
- Kontaktowanie:
Problem z gaźnikiem i wydechem
Siemanko , ostatnio kupilem nowy cylek zalozylem go i nie chcial zaapalic (na starym palila) paliwo tryska przez wydech a spaliny wychodza przez gaznik co jest grane ? A i strzalka na tloku jest skierowana w okno wydechowe
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: Problem z gaźnikiem i wydechem
wyreguluj zapłon i gaźnik na początek.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2013-08-22, 00:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
Romet Dezamet 50ccm - Lokalizacja: Lipnica k.Kolbuszowej
- Kontaktowanie:
Re: Problem z gaźnikiem i wydechem
Witam
Nie chciałem zakładać nowego tematu wiec zapytam tutaj.
A wiec w mojej wsce wymieniłem cylek tłoka i pierścienie, ogólnie fajnie chodzi siłe ma zrywna też jest (oczywiście docieranie narazie), ale od pierwszego momentu gdy założyłem gaźnik gdy odpale silnik wchodzi na takie dosyc wysokie obroty nie sa one najwyższe ale dosyć sie kręci. I nie moge tego wyregulować, gaźnik nie reaguje na żadną ze śrub, ale gdy prawie całkiem wykręce śrubkę od powietrza to obroty spadaja a jak dodaje gazu to buczy. Jak wejdzie na wysokie obroty i przytkam mu ręką dolot powietrza przy gaźniku to gaśnie. W miedzy czasie robiłem silnik koledze też 125ccm wsk i przywiózł mi z gaźnikiem lecz bez przepustnicy i iglicy wiec swoją założyłem i było to samo kazałem mu przywieść tą co była i wska normalnie działała wolniutkie obroty, ale jak jego gaźnik założyłem do swojej (cały) to jakoś dziwnie chodziła to "tuchtała" i nie mogła sie ładnie wkrecic na obroty. Gaźnik czyszczony ze 4 razy. aha i jak sie patrzy przez niego to nie widać tej mosiężnej(?) tulejki co iglica wchodzi jest głebiej i troche pokiereszowana jakby ktoś w nią czymś pukał. Dodam że przed wymiana cylka i tłoka wszystko działało choć to siły dużo już nie miało
kolega mi dał jeszcze obudowe co w niej widać to tulejkę, dokupywać iglice i przepustnice do tego??? bo nie wiem
czy to to
sie rozpisałem
ale chciałem wszystko dokładnie opisać 
Nie chciałem zakładać nowego tematu wiec zapytam tutaj.
A wiec w mojej wsce wymieniłem cylek tłoka i pierścienie, ogólnie fajnie chodzi siłe ma zrywna też jest (oczywiście docieranie narazie), ale od pierwszego momentu gdy założyłem gaźnik gdy odpale silnik wchodzi na takie dosyc wysokie obroty nie sa one najwyższe ale dosyć sie kręci. I nie moge tego wyregulować, gaźnik nie reaguje na żadną ze śrub, ale gdy prawie całkiem wykręce śrubkę od powietrza to obroty spadaja a jak dodaje gazu to buczy. Jak wejdzie na wysokie obroty i przytkam mu ręką dolot powietrza przy gaźniku to gaśnie. W miedzy czasie robiłem silnik koledze też 125ccm wsk i przywiózł mi z gaźnikiem lecz bez przepustnicy i iglicy wiec swoją założyłem i było to samo kazałem mu przywieść tą co była i wska normalnie działała wolniutkie obroty, ale jak jego gaźnik założyłem do swojej (cały) to jakoś dziwnie chodziła to "tuchtała" i nie mogła sie ładnie wkrecic na obroty. Gaźnik czyszczony ze 4 razy. aha i jak sie patrzy przez niego to nie widać tej mosiężnej(?) tulejki co iglica wchodzi jest głebiej i troche pokiereszowana jakby ktoś w nią czymś pukał. Dodam że przed wymiana cylka i tłoka wszystko działało choć to siły dużo już nie miało


sie rozpisałem


-
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
- Kontaktowanie:
Re: Problem z gaźnikiem i wydechem
Załóż w pełni sprawny gaźnik (nie taki od wujka Franka co leżał 15 lat w szopie) i będzie dobrze. Tulejka musi być.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2013-08-22, 00:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
Romet Dezamet 50ccm - Lokalizacja: Lipnica k.Kolbuszowej
- Kontaktowanie:
Re: Problem z gaźnikiem i wydechem
a lepiej G20 czy jakiś am6 21mm???
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: Problem z gaźnikiem i wydechem
Zacznij od rodzimego dobrego, bo inne choć lepsze jest spora zabawa z ustawieniem jak i dostosowaniem niekiedy. Moja propozycja spróbuj na G20, ale dobrym. Zresztą nie łapie Ci fałszywego powietrza przypadkiem?
- Halski
- Posty: 209
- Rejestracja: 2011-12-29, 11:33
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 1980r.
SHL M04 1953r.
SHL M17 Gazela 1969r.
... - Lokalizacja: LPU
- Kontaktowanie:
Re: Problem z gaźnikiem i wydechem
Ponoć te współczesne G20 są całkiem przyzwoite
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: Problem z gaźnikiem i wydechem
Czy stwierdzenie, że jest przyzwoite jest wynikiem Twoich spostrzeżeń czy zasłyszane od kogoś?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości