Post
autor: bayu » 2013-09-02, 22:10
napisal o 1mm bo w mz tak jest ze jak ustawic mniejsze to sie tlucze ale to nie efekt szczeliny tylko zaczyna dawac o sobie znac spalanie stukowe wynikłe ze zbys wysokiego stopnia spr, ktore nominalnie wynosi jakos 10-10,5 o ile dobrze pamietam
no macie racje, stopien spr, w wsk wynosi 9, a ciśnienie 7,5
wiec proporcjonalnie przy 12 ciśnienie wyniesie 10,5
a te 0,7 to fabryczne wymiary, ktore zapewne zapewniają rezerwę eksploatacyjną.
W temacie o st sprężania w 2T Fenix podaje ze przy st spr, wychodzi mu ok 9atm mierzonego ciśnienia, kwestia teraz czy fabryka te 7,5 podaje przy zamkniętej czy otwartej przepustnicy.
Ostatnio zmieniony 2013-09-03, 23:50 przez bayu, łącznie zmieniany 1 raz.