Zapłon CDI.Zaczyna mnie wk@rwiać bilans pradu w motocyklu. Po dluzszej jeździe, szczegolnie przez miasto, kiedy zapala sie czerwone, wiadomo hamulec, odpuszcza sie gaz, obroty spadają podczas gdy swieci sie wszystko co możliwe. Efekt wiadomy - gaśnie.
Czym sobie zaradzić?
WSK M21W2 73r. Krzysiek
- andy2004f
- Posty: 208
- Rejestracja: 2011-09-25, 22:33
- Moje maszyny: WSK 175 "Kobuz" '78
- Lokalizacja: Zgierz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
Z pustego i Salomon nie naleje. Też jakiś czas temu chciałem dowieść, że na oryginalnej instalacji w perfekcyjnym stanie da się jeździć. Da się, ale nie w mieście.zubr9471 pisze:Spróbuj założyć sprawniejszy prostownik.
- krzysiek127
- Posty: 136
- Rejestracja: 2011-07-15, 22:34
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
Zapewne macie racje. Ja jeżdze bardzo niedzielnie, nastepny wypad mam w pazdzierniku.
Ponieważ mam na połce nowy prostownik, dam mu szanse sie wykazac. Do tego dam w pelni naladowany akumulator i zobaczymy na ile to starczy...
Druga sprawa to jazda przez cale miasto bez migaczy. Oproszepanstwa..Namachalem się jak głupi, a i tak nawet autobus wymuszał pierwszeństwo. Alien u Ciebie te kierunki widoczne dla odbiorcy?
Ponieważ mam na połce nowy prostownik, dam mu szanse sie wykazac. Do tego dam w pelni naladowany akumulator i zobaczymy na ile to starczy...
Druga sprawa to jazda przez cale miasto bez migaczy. Oproszepanstwa..Namachalem się jak głupi, a i tak nawet autobus wymuszał pierwszeństwo. Alien u Ciebie te kierunki widoczne dla odbiorcy?
Moja Wueska -> viewtopic.php?f=72&t=10182
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
Myślę, że nieźle - są większe niż ma większość japońców. Nie miałem jeszcze sytuacji żeby ktoś mnie nie zauważył. Także kierunki to gigantyczny plus dla bezpieczeństwa i wygody. Ale jak zatrzymasz się na skrzyżowaniu, z włączonym migaczem i wciśniętym pedałem hamulca to Twoja prądnica wyzionie ducha ![:)](./images/smilies/smile.gif)
Machanie ręką ma to do siebie że jest widoczne, ale trwa zaledwie kilka sekund bo później łapiesz kierownice. To tak jakby włączyć kierunkowskaz na 2 sekundy tuż przed wykonaniem manewru a później go wyłączyć i skręcić...sam sobie dopowiedz resztę![:)](./images/smilies/smile.gif)
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Machanie ręką ma to do siebie że jest widoczne, ale trwa zaledwie kilka sekund bo później łapiesz kierownice. To tak jakby włączyć kierunkowskaz na 2 sekundy tuż przed wykonaniem manewru a później go wyłączyć i skręcić...sam sobie dopowiedz resztę
![:)](./images/smilies/smile.gif)
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
Mi 175 zdychała na mieście hamując tyłem, starałem się przeważnie hamować przodem z tego względu. Na trasie/na wsi idzie jechać na ori prądnicy
. No i oczywiście to machanie rękami niezbyt wygodne jest ![:)](./images/smilies/smile.gif)
![:P](./images/smilies/tongue.gif)
![:)](./images/smilies/smile.gif)
- Muciek
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
Założył byś CDI zasilane z transformatora podpiętego do uzwojenia świateł i zyskujesz od razu 3A + do ładowania bo tyle "bierze" oryginalny zapłon w 175 ![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
Brak stopu nie jest bezpieczny... Ja zawsze staram się hamować obydwoma. ![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
Dobrze gada, ja hamuje głównie przodem bo jest on skuteczniejszym hamulcem. Ale zawsze dociskam nożny pedał żeby dać sygnał z tyłu żeby nikt mi nie zaparkował Lanosem w lampę z telewizorkiemSavier pisze:Brak stopu nie jest bezpieczny... Ja zawsze staram się hamować obydwoma.
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Widzę, że każdy gada o czym innym. Powtórzę raz jeszcze - jak nie jeździsz w mieście lub w trasy nocą to ori urobi. W innym wypadku każda wyprawa będzie 'przygodą'. Ja po tym jak spaliłem royala i miałem przejściowa wersje CDI z ori wirnikiem to zawsze miałem full atrakcji wracając do domu, zazwyczaj było już po północy. Trzeba było się zawsze sprytnie przykleić do jakiegoś TiRa który nie cisnął wiecej niż 80km/h bo żarówka 40W na niedoładowanym aku praktycznie nie oświetlała drogi. Nie polecam nikomu
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- oskarmokwa
- Posty: 78
- Rejestracja: 2011-10-31, 13:55
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR 50
WSK M21W2
Komar 2350 - Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
Prezesie podaj numer ramy
bo chcę porównać ze swoim numerem ![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Jest Bóg, czy Go nie ma ?
Nie ma Boga, jest Motór !
Nie ma Boga, jest Motór !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości