
Anodowane i modyfikowane tłoki
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
- zmyngut
- Posty: 687
- Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Poniatowa
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Gdzie robiłeś szlif?
- Daniel22
- Posty: 232
- Rejestracja: 2010-09-21, 17:43
- GG: 6183789
- Moje maszyny: WSK 125/1983
- Lokalizacja: Puławy
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Zakład auto-szlif w Zwoleniu.
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Ładnie mój tłok dostaje po dupsku ^^ Ile kręci twój set ? Jaki V-max ? grzechu212
- grzechu212
- Posty: 404
- Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
- Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Dostaje,ładnie po dupie bo obciążenia na 15/41 są już spore jak się tak szaleje,,,v max to powiem szczerze nigdy nie sprawdzałem,a obroty to jak widziałeś 8tys na 3 daje 110km/h,a normalnie po lesie to na 1 i 2 biegu zabawa zaczyna się dopiero od 5000tys do 9000tys 

Destroyers of the system
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Jeszcze pytanko jaka mieszankę lejesz? jaki luz montażowy? i czy jeździsz na tym cylu co ci go robiłem?
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Ale przerabiajac silnik pod wyczyn, to trzeba i tlok przerobić, bo jak wspomniał Alien jest pole manewru a takze i powloki mają sens ale sama anoda nie zalatwi sprawy jesli silnik ma byc wysilony i eksploatowany na max obrotach.
Wystarczy go przygotować, zrobic ciut większy owal, zebrać ciut z części pierscieniowej, zebrac zbedny materiał, poprawić fabrykę w wykończeniu, zapolerowac denko, potem dac powłokę i na pewno poprawi to jego właściwości oraz odporność na zatarcie.
Zatarcia często pojawiają sie w miejscu owalizacji czyli w okolicach piast tloka i przy części pierścieniowej ponieważ tam jest najwięcej materiału, i jest co puchnąć, dlatego nastawiając sie na ostrą jazdę, trzeba tłoka przerobić, i obrobić termicznie, a na pewno razem da to dobre efekty.
Wystarczy go przygotować, zrobic ciut większy owal, zebrać ciut z części pierscieniowej, zebrac zbedny materiał, poprawić fabrykę w wykończeniu, zapolerowac denko, potem dac powłokę i na pewno poprawi to jego właściwości oraz odporność na zatarcie.
Zatarcia często pojawiają sie w miejscu owalizacji czyli w okolicach piast tloka i przy części pierścieniowej ponieważ tam jest najwięcej materiału, i jest co puchnąć, dlatego nastawiając sie na ostrą jazdę, trzeba tłoka przerobić, i obrobić termicznie, a na pewno razem da to dobre efekty.
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Ani Ja ani Alien Nie dajemy gołej anody bo tłok trzeba najpierw obrobić . Nie wiem co robi Alien . Ale ja Poleruje denko, owalizuje, robię pierścień smarujący i tyle wystarczy . Robiłem tak tłoki zanim anodowałem i daje naprawdę wymierne efekty.
Ostatnio zmieniony 2013-10-02, 16:46 przez final, łącznie zmieniany 1 raz.
- raflo87
- Posty: 357
- Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
- Moje maszyny: WSK LC
- Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Twój wyrób do WSK 175 widziałem ale rowka smarującego już nie.
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Tego nie zobaczysz. To możesz zmierzyć 

Ostatnio zmieniony 2013-10-02, 16:45 przez final, łącznie zmieniany 1 raz.
- raflo87
- Posty: 357
- Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
- Moje maszyny: WSK LC
- Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Wrzuć może jakiś rysunek poglądowy w Paincie:) albo na zdj zaznacz:P
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
WEŹ PISZ PO LUDZKU! Naprawdę, czytać się tego nie chce... Pod regulamin podlega nawet
.
W jaki sposób owalizujesz?

W jaki sposób owalizujesz?
- JUNAK24
- Posty: 56
- Rejestracja: 2012-11-09, 16:19
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125-wsk 175-jawa 175-gazela-fazer 600-drag star 1100
- Lokalizacja: opole
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
ps. już w październiku Anodowany Alien wraca do gry 
Witam Alien zaczynasz przyjmowanie petentów?

Witam Alien zaczynasz przyjmowanie petentów?

- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Dopiero czekamy na smar do przegubów 

- JUNAK24
- Posty: 56
- Rejestracja: 2012-11-09, 16:19
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125-wsk 175-jawa 175-gazela-fazer 600-drag star 1100
- Lokalizacja: opole
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Ok. Czekamy, czekamy 

- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Uważaj bo jeszcze będziesz płacił za podpatrzenie patentuAudioBas pisze:Dopiero czekamy na smar do przegubów

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Żałosne jest jak kurczowo trzymacie się tego smaru do przegubów. Bo tak ochrzcił to znaFca ^^
Puki co powiem że zestawik na 0.04 ba bajeczną kompresje ^^ a tłoczek chodzi bezgłośnie ^^
Puki co powiem że zestawik na 0.04 ba bajeczną kompresje ^^ a tłoczek chodzi bezgłośnie ^^
- AndrzejJ
- Posty: 389
- Rejestracja: 2013-05-19, 13:14
- GG: 0
- Moje maszyny: VF750 '83
ZX6R '97 - Lokalizacja: Hrubieszów
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
0,03 to ja jeżdżę bez zacieru i bez żadnych powłok... A taniej wyciszyć będzie chyba kawałkami gumy...
Pochwal się tą kompresją, bo ja mam 8 atmosfer przy kopaniu.
Pochwal się tą kompresją, bo ja mam 8 atmosfer przy kopaniu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość