Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
-
jannex
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jannex » 2013-10-22, 09:44
Na moim jest napisane 3 gx i pasuje.
Wracając do tematu, warto zaopatrzyć się w docisk na 9 sprężyn, oferowany przez Garrego za 15 złociszy. Usprawniony silnik oddaje większą moc na wysokich obrotach, poza tym nawet podczas podjazdu pod górę zauważysz że coś jest nie tak

-
final
Post
autor: final » 2013-10-22, 10:37
Ja pod sprężynami mam podkładki 1,5mm i sprzęgło ani się myśli ślizgnąć

-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2013-10-22, 15:49
To ja przeczę prawom natury.

-
final
Post
autor: final » 2013-10-23, 21:57
Dzieje się coś ?? Jak masz zamiar używać cyla od wsk daj luźniejsze pasowanie. nie bierz pod uwagę żeliwa.
-
fxer
- Posty: 39
- Rejestracja: 2013-05-30, 18:45
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
fso polonez
- Lokalizacja: Szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: fxer » 2013-10-24, 21:56
Na razie silnik rozkręcony i weryfikacja jego stanu żeby mi się V2 z niego nie zrobiło

-
Damixon
- Posty: 10
- Rejestracja: 2011-12-31, 00:53
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson S51B
Romet Pony m-2
Wsk 125 Kos
- Lokalizacja: Sochaczew
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damixon » 2013-12-08, 22:41
Pierwszym krokiem do tuningu tego silnika to zaadoptowanie tłoka od innego motocykla, poniewaz nowe tłoki czy nawet epokowy nie wytrzyma presji mocy i obrotów, bedzie puchł pojawi sie ring flutter, czyli odcinanie w pewnych partiach obrotów ciekawe czy po stoczeniu cylindra nie podpasowałby od jakiejs nsr125. Dorobienie dodatkowych dwóch kanałow płuczacych oraz poprawka reszty to tez dobry pomysł. Lekkie splanowanie głowicy, Zapłon cdi to podstawa bo platynki moga nie wytrzymać. Wiekszy gaźnik nawet od simsona amal21t lub dellorto do cylindra dorobić opaske ze szpilkami aby móc zamontować ten gaźnik. Lepszy docisk sprzegła ponieważ przy wiekszej mocy bedzie slizgać. I oczywiscie generalny remont silnika przed tym

Oraz jeszcze jakies podstawy o których każdy wie.
-
krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
- Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: krzysiek200 » 2013-12-09, 17:58
Jak amal21 może być większym gaźnikiem skoro oryginalny ma 20mm, lepiej założyć coś jeszcze większego.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość