WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-04-10, 14:04
- GG: 9129532
- Moje maszyny: wsk125, simson sr50
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Witam, ile wyszło za chromowanie?
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Części wysyłałem do Lublina bardzo dobry kontakt i robota pierwsza klasa, namiar z naszego forum taniesrebrzenie@o2.pl kontakt emailem. Koszty bez wysyłki 320zł za wszystko.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 2012-05-03, 12:17
- GG: 0
- Moje maszyny: Kiedyś były i WSK :)
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Tak czytam i zliczam koszty, wychodzi niezła skarbonka.
Co planujesz z ewentualną rejestracją ?
Generalnie spory kawał dobrej roboty
tylko ja wolałbym lakier wisienkę
może dlatego że sam mam czarną Z-kę.
Co planujesz z ewentualną rejestracją ?
Generalnie spory kawał dobrej roboty


może dlatego że sam mam czarną Z-kę.
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Wisienka z kremowym bakiem to może kiedyś będzie Z1 lub 150
Skarbonka jest przeogromna i bez dna. Co do rejestracji to planuje na zabytek,jak już ją skończę, a to potrwa....

"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Co z chromami z tigera, bo nic się nie chwalisz



-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Mam, rewelacyjne wykonanie ale nie mam kiedy zrobić zdjęć,ciągle pogoda do bani albo brak czasu.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Po wielu tygodniach udało mi się zrobić zdjęcia chromów, zdjęcia są jednak kiepskie a u mnie chroniczny brak czasu w pogoda prawie cały czas do bani.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Gdzie robiłeś chrom?
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Tiger chrom
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
- brendi10
- Posty: 167
- Rejestracja: 2012-08-18, 17:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson s51
, Junak, wsk M06 b1 remont - Lokalizacja: Krosno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Wyszło bardzo ładnie 

viewtopic.php?f=70&t=13002 - remont mojej wsk
- T3rroR
- Posty: 60
- Rejestracja: 2012-12-11, 14:24
- GG: 0
- Moje maszyny: Komar 2320 '69
WSK 175 '83
WSK 175 '74
WSK 125 '76 - Lokalizacja: Toszek
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Powoli usiłuje coś poskładać, padło na tylne amory i zaraz pojawił się problem. Wiadomo jaki,rozłożyć to jedno a poskładać to drugie
Mam do was ogromną prośbę o pomoc. W którym miejscu ma być "ten gumowy pierścień leżący koło uszczelki ze sprężyną? Tak jak na tym zdjęciu czy nad tym aluminiowy elementem? Tutaj ogólny wygląd elementów: Po części korzystałem z tego schematu ale to są amory z nowszych wersji i część elementów jest innych np gumowe odboje u góry no chyba,że u mnie też powinny być choć nie przypominam sobie
Proszę pomóżcie ewentualnie jakby ktoś wrzucił fotkę jak to ma wyglądać.
Z góry dziękuję za pomoc.

Mam do was ogromną prośbę o pomoc. W którym miejscu ma być "ten gumowy pierścień leżący koło uszczelki ze sprężyną? Tak jak na tym zdjęciu czy nad tym aluminiowy elementem? Tutaj ogólny wygląd elementów: Po części korzystałem z tego schematu ale to są amory z nowszych wersji i część elementów jest innych np gumowe odboje u góry no chyba,że u mnie też powinny być choć nie przypominam sobie

Proszę pomóżcie ewentualnie jakby ktoś wrzucił fotkę jak to ma wyglądać.
Z góry dziękuję za pomoc.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 2013-05-16, 11:38
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak M10, WSK M06, M06-64, M06-B3, IŻ49, DKW125 RT.
- Lokalizacja: Kraków, Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Czy fotka cos pomoze?
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Podeślij jeśli coś masz. Wczoraj widziałem schemat amorów z WFM -"starszy typ" i to są chyba te amory. Wizualnie z zewnątrz nie ma różnicy między tymi a np z B1.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Powoli prace posuwają się na przód, tak mniej więcej wygląda to na dzień dzisiejszy. Większość rzeczy jest przymocowana tymczasowo, do przymiarki. Silnik długo poszukiwany będzie zamontowany do kolejnego mojego projektu 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Kolejna część układanki, zabierak. Udało mi się zdobyć oryginalną zębatkę niestety była pokryta rdzą. Po ocynku wygląda jako tako. Postanowiłem nie nitować zębatki tak jak to było w oryginale ale skręcić na śrubach, czas pokaże czy to dobre rozwiązanie. Rzecz która mnie niezmiernie cieszy to podwójna ośka,łączona stosowana w tym modelu, na zdjęciu dłuższa część jeszcze bez ocynku.
Zakupiłem też brakujące mi śruby do korków lag przedniego zawieszenia z nierdzewki i delikatnie je wypolerowałem, na zdjęciu wraz ze śrubami mocującymi silnik.
Przygotowuje także pozostałe elementy do chromowania
cdn...
Zakupiłem też brakujące mi śruby do korków lag przedniego zawieszenia z nierdzewki i delikatnie je wypolerowałem, na zdjęciu wraz ze śrubami mocującymi silnik.
Przygotowuje także pozostałe elementy do chromowania
cdn...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
- MajkelCIN
- Posty: 456
- Rejestracja: 2013-06-27, 10:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 59' XJr 1300 01'
Gnom 5.? - Lokalizacja: Cinowo
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Jak dałeś śruby o odpowiedniej twardości i na klej, to nie ma prawa się nic stać.
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Twardość śrub raczej normalna, skręcone zwykłą nakrętką i kontra samochamowalną, czas pokarze.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
- MajkelCIN
- Posty: 456
- Rejestracja: 2013-06-27, 10:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 59' XJr 1300 01'
Gnom 5.? - Lokalizacja: Cinowo
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
IMHO na wkrętak krzyżakowy śruby raczej nie są specjalnie twarde- mała wartość dokręcania w Niutonach.
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Wczoraj udało się rozebrać i wyczyścić stacyjkę. Pochodzi z tego motocykla i chciałbym ją zatrzymać, początkowo miałem kupić nową.
Po oczyszczeniu część elementów będzie ocynkowanych.
Bardzo pożyteczna rzecz przy takich drobiazgach, miseczka magnetyczna:
Tutaj mam do was pytanie czy ten papierowy element zaznaczony na zdjęciu znajduje się tu oryginalnie?
Z góry dziękuję za odpowiedz.
Po oczyszczeniu część elementów będzie ocynkowanych.
Bardzo pożyteczna rzecz przy takich drobiazgach, miseczka magnetyczna:
Tutaj mam do was pytanie czy ten papierowy element zaznaczony na zdjęciu znajduje się tu oryginalnie?
Z góry dziękuję za odpowiedz.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości