Spotkalem Cie kiedys na Krakowskich Klasykach pod Plaza i powiedzialem Ci delikatnie ze membrana jest za mala i za daleko. Obruszyles sie wieeelce ze 'co ja Ci bede tlumaczyl dzialanie silnika, to nie ma zadnego znaczenia'. No i widze duzy progres od tamtego momentu.
Prawdopodobnie rozmawiałeś z moim bratem no ale niechaj Ci będzie..
Poza tym powiedz mi co zmienia na gorsze membrana w dolocie, która nie zmniejsza przekroju krućca ? Większa membrana to chyba zwiększenie pojemności dolotu co powoduje moim zdaniem zmniejszenie podciśnienia. Większy gaźnik ? Prowadziłem niedawno rozmowę z osobą, która wykonała x lat temu 3szt silnika 175, które podobno posiadały moc 40KM i to własnie on zasugerował mi zmianę gaźnika na taki o większej średnicy gardzieli ok 34mm. Co do mojego przełożenia 15/55. Wydaje się ono bardzo krótkie ale uwierzcie mi na słowo że jest jeszcze za długie.
Tobie ciągle tak samo chodzi motor to w takim tempie nie spaliłaby całej zawartości.
Problem zaczyna się podczas jazdy pod górke gdy zwiększa się obciążenie ( na filmie tego nie ma ). Efekt jest taki że z początku moc jest a po chwili stopniowo zaczyna słabnąć aż zgaśnie ( gdy przytrzyma się do konca otwarta przepustnice ). Nie sądze że to wina dyfuzora ( nawet jeżeli byl by źle obliczony )
Niewiem z kąd u innych bierze się takie negatywne nastawienie ale widocznie lepiej się nie radzić tylko dłubać coś samemu.