WSK 125 M06 B3 1983r. Przywracanie do życia!
-
- Administrator
- Posty: 734
- Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
- GG: 2507850
- Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211 - Lokalizacja: Miłoszyce
- Kontaktowanie:
- guziec583
- Posty: 243
- Rejestracja: 2013-02-25, 18:29
- GG: 0
- Moje maszyny: Shl M11W
Wsk M06B3
M06B3
Romet Pony
ogar 200
Honda Dominator - Lokalizacja: Olecko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B3 1983r. Przywracanie do życia!
tak musi być .
[*]Kupię stare motocykle i części[/color] [/b] ( MZ , WSK , WFM , ROMET ) okolice Olecka , Suwałk, Ełku
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B3 1983r. Przywracanie do życia!
Czyli czeka mnie dorabianie tulejek ;/
- piter_dzn
- Posty: 449
- Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
- GG: 9801466
- Moje maszyny: Wsk M06B3 (3szt)
WSK M21W2 Kobuz
Romet x2
Simson sr50 - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B3 1983r. Przywracanie do życia!
Już nieziorko pisze:Czyli czeka mnie dorabianie tulejek ;/

- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B3 1983r. Przywracanie do życia!
Baa!piter_dzn pisze:Już nieziorko pisze:Czyli czeka mnie dorabianie tulejek ;/

Wczoraj odebrałem felgi z centrowania i gość który to centrował powiedział, że jak na wsk to wyszło bardzo dobrze, żadna oryginalna szprycha mu nie strzeliła


Jutro się sprężam i próbuje postawić wsk na koła


Facet który mi to centrował mieszka w opolu niedaleko solarisa.
Numer do niego: 668499950. Bierze tak od 50 do 60zł za koło, zależy jaki stan i czy ma przy tym dużo roboty

Tutaj zdjęcie z przymiarką jeszcze tylko jutro musze kupic fartuch na obręcz hehe
Wpadły też lusterka i pomalowane amorki

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B3 1983r. Przywracanie do życia!
Panowie jak to poskładać ? co i jak idzie? bo juz zapomnialem, a schemat który znalazłem jest od zbieraka starszego typu ;/
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B3 1983r. Przywracanie do życia!
Będzie post pod postem, ale nic nie zrobię 
Zacząłem składać resztę i na chwile obecna wyglada to tak:
teraz w planach mam doprowadzić kolo tylne do porządku bo brakowało mi dystansy i bylem dzisiaj u tokarza zeby mi takie dorobil.
I oto są:
Za 3 takie dystanse policzyli mi 25 zł... ale zbiłem na 20zł.

Zacząłem składać resztę i na chwile obecna wyglada to tak:
teraz w planach mam doprowadzić kolo tylne do porządku bo brakowało mi dystansy i bylem dzisiaj u tokarza zeby mi takie dorobil.
I oto są:
Za 3 takie dystanse policzyli mi 25 zł... ale zbiłem na 20zł.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B3 1983r. Przywracanie do życia!
Pięknie Ci idzie
Powiedz, które obręcze dokładnie kupiłeś ( najlepiej link ). Jak powłoka ? Taka porysowana czy gładka?

- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B3 1983r. Przywracanie do życia!
Obręcze są stare malowane proszkowo niby na ral 9006 z dużym połyskiem, ale czy to akurat jest 9006 to akurat nie jestem pewny 

-
- Posty: 185
- Rejestracja: 2012-10-10, 14:38
- GG: 0
- Moje maszyny: jakieś cztery tony
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B3 1983r. Przywracanie do życia!
Jak oceniasz centrowanie wykonane przez tego Pana?
Pozdrawiam T.
Pozdrawiam T.
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B3 1983r. Przywracanie do życia!
No nie wiem, okaże sie jak troche pojeżdże, generalnie wygląda na takiego co zna się na rzeczy
-
- Posty: 185
- Rejestracja: 2012-10-10, 14:38
- GG: 0
- Moje maszyny: jakieś cztery tony
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B3 1983r. Przywracanie do życia!
Ok dzięki . Pozdrawiam T.
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B3 1983r. Przywracanie do życia!
A więc muszę coś napisać o wsk
Ostatnio po złożeniu kół tak jak należy, założyłem łańcuch, odpaliłem motóra i chciałem go wytestować, ale było dosyć sporo problemów ponieważ nie mogłem wyregulować gaźnika. Jednak to nie było przeszkodą, żeby wsk sie przejechać
sprawdziłem na zgaszonym silniku czy mam sprzęgło, a tu dupa... czego to jest wina? odpaliłem wsk wcisnąłem sprzęglo dałem jedynke i odziwo nie ciągnęła czyli tak jakby sprzęgło działało i zrobiłem rundke po ulicy. Przyjemne uczucie przejechać sie czymś po tak długim remoncie, ale przeczuwałem problemy ;/ Brak sprzęgła, platynki które sie w moment rozregulowały stąd chyba problem z wyregulowaniem gaźnika bo wsk strzelała i przerywała ;/ olej cieknie kopniakiem i to dosyć mocno. Jednak rozbiórke silnika miałem w planach bo musze wymienić tuleje w karterach, walek zdawczy, wałek biegów, wałek kopniaka i kilka innych dupereli które już mam zakupione i tylko czekają na swoją chwile.
Dzisiaj wymieniłem lewą golen ponieważ moja była lekko zaciśnięta i zawieszenie się blokowało ;/ oto dawca:
Zalałem wszystko świeżym olejem LUX 10 po 120ml na lage
Tutaj zdjęcie z moim simkiem s50
Wczoraj byłem na OLDTIMERBAZAR we Wrocławiu i ile tam było gratów to masakra, nie wiadomo było gdzie sie patrzeć
nic tylko jechać z worem pieniędzy
Kupiłem wszystkie linki do wsk, chciałem białe ale po dłuższym zastanowieniu wziąłem czarne od SKUTERDĘBICA. Od kolegów z forum wyrwałem wałek zdawczy i metalową osłone łańcucha, a od NELMOTO nowy kopniak i filtr paliwa.
Tutaj przymiarka osłony:
a wisienką na torcie byl ładny janek do sprzedania za 15k
Teraz powiedzcie mi, od czego moge dopasować te gumy wyciszające do cylindra? cylinder to ALMOT
Czy ta metalowa osłona łańcucha powinna mieć te dziury z tyłu czy nie?
I czy jest sens malować ten cylinder na czarno farbą wysokotemperaturową?

Ostatnio po złożeniu kół tak jak należy, założyłem łańcuch, odpaliłem motóra i chciałem go wytestować, ale było dosyć sporo problemów ponieważ nie mogłem wyregulować gaźnika. Jednak to nie było przeszkodą, żeby wsk sie przejechać

Dzisiaj wymieniłem lewą golen ponieważ moja była lekko zaciśnięta i zawieszenie się blokowało ;/ oto dawca:
Zalałem wszystko świeżym olejem LUX 10 po 120ml na lage
Tutaj zdjęcie z moim simkiem s50
Wczoraj byłem na OLDTIMERBAZAR we Wrocławiu i ile tam było gratów to masakra, nie wiadomo było gdzie sie patrzeć


Tutaj przymiarka osłony:
a wisienką na torcie byl ładny janek do sprzedania za 15k
Teraz powiedzcie mi, od czego moge dopasować te gumy wyciszające do cylindra? cylinder to ALMOT
Czy ta metalowa osłona łańcucha powinna mieć te dziury z tyłu czy nie?
I czy jest sens malować ten cylinder na czarno farbą wysokotemperaturową?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B3 1983r. Przywracanie do życia!
Jeżeli cylinder jest żeliwny to maluj koniecznie
.
Nie powinna mieć dziurek.

Nie powinna mieć dziurek.
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B3 1983r. Przywracanie do życia!
żeliwny jest, przygotować jakos powierzchnie czy tylko przemyc benzyna i malować? Co do osłony to kumpel mi naspawa i sie wyszlifuje, a czy plastikowe osłony różnią sie rozmiarami od metalowych?
- guziec583
- Posty: 243
- Rejestracja: 2013-02-25, 18:29
- GG: 0
- Moje maszyny: Shl M11W
Wsk M06B3
M06B3
Romet Pony
ogar 200
Honda Dominator - Lokalizacja: Olecko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B3 1983r. Przywracanie do życia!
cieknie ci kopniak mówisz ? a wymieniałes oring w deklu ? 

[*]Kupię stare motocykle i części[/color] [/b] ( MZ , WSK , WFM , ROMET ) okolice Olecka , Suwałk, Ełku
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B3 1983r. Przywracanie do życia!
Nie różnią się rozmiarami
.

- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B3 1983r. Przywracanie do życia!
Wymieniałem i na wałku kopniaka i na wałku biegów. Jak będę rozbierał silnik to chyba dam tam grubszy oring.
Dzieki Savier, wiec tą po prostu odratuje
Mam problem jeszcze z prawą rączką na kierownicy bo chce ją przesunąć około 1cm żeby mi mocowanie lusterka weszło miedzy rączkę a przełącznik, ale nie chce nawet drgnąć tak mocno siedzi(nowa). Dzisiaj zamoczyłem w gorącej wodzie i nic ;/ macie jakiś sposób, żeby to jakoś ruszyć bez odkręcania kierownicy?
Dzieki Savier, wiec tą po prostu odratuje

Mam problem jeszcze z prawą rączką na kierownicy bo chce ją przesunąć około 1cm żeby mi mocowanie lusterka weszło miedzy rączkę a przełącznik, ale nie chce nawet drgnąć tak mocno siedzi(nowa). Dzisiaj zamoczyłem w gorącej wodzie i nic ;/ macie jakiś sposób, żeby to jakoś ruszyć bez odkręcania kierownicy?

Re: WSK 125 M06 B3 1983r. Przywracanie do życia!
Co do manetki to spróbuj podgrzać opalarką , tylko z umiarem 

- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B3 1983r. Przywracanie do życia!
Wole nie ryzykować i odkręcić kierownice 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości