Z racji tego że powoli dobiega końca mój remont Junaka i udało mi się go odpalić zamieszczam poniżej krótkie filmiki jak pracuje:
http://www.youtube.com/watch?v=NW5YVTrM23g
http://www.youtube.com/watch?v=Sk2H5DI0RsE
Na forum SFM jest fotogaleria w której jest część fotorelacji można sobie ją zobaczyć tutaj:
http://www.sfm-junak.pl/userphotogaller ... bum_id=300
Junak M10 1964 - Wujcio
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
- Buzek
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-10-06, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak M10
- Lokalizacja: Brzozów
- Kontaktowanie:
Re: Junak M10 1964 - Wujcio
Cześć
Mógłbyś wrzucić zdjęcia całego Junaka ?
Lakier rozumiem że akryl ?
Jeśli można wiedzieć , to gdzie przerabiałeś prądnice ?
Pozostaje życzyć dużo bezawaryjnych kilometrów
Możesz zdać relacje , jak się czujesz po przesiadce z wsk'i na junaka
Pozdrawiam Buzek
Mógłbyś wrzucić zdjęcia całego Junaka ?
Lakier rozumiem że akryl ?
Jeśli można wiedzieć , to gdzie przerabiałeś prądnice ?
Pozostaje życzyć dużo bezawaryjnych kilometrów

Możesz zdać relacje , jak się czujesz po przesiadce z wsk'i na junaka

Pozdrawiam Buzek
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: Junak M10 1964 - Wujcio
Ładnie pracuje silnik , po filmiku widać , że zrobiony porządnie ale przydały by się zdjęcia w całej okazałości 

no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Junak M10 1964 - Wujcio
Niestety takich zdjęć jeszcze nie ma bo motorek wymaga dokończenia
przez zimę postaram się to zrobić i wrzucę fotki jak to się prezentuje w całości.
Prądnicę sam przerabiałem zgodnie z patentem zamieszczonym na stronie:
http://www.junak.comuv.com/a9a.html
Koledzy zrobili blaszki transformatorowe, elektryk nawinął uzwojenie na 3 fazy ja zrobiłem sobie wirnik z magnesami neodymowymi.
Niestety jeszcze nie testowałem jak to ładuje w motorze bo nie mam skończonej instalacji elektrycznej ale na testach wiertarką wyniki były naprawdę dobre

Prądnicę sam przerabiałem zgodnie z patentem zamieszczonym na stronie:
http://www.junak.comuv.com/a9a.html
Koledzy zrobili blaszki transformatorowe, elektryk nawinął uzwojenie na 3 fazy ja zrobiłem sobie wirnik z magnesami neodymowymi.
Niestety jeszcze nie testowałem jak to ładuje w motorze bo nie mam skończonej instalacji elektrycznej ale na testach wiertarką wyniki były naprawdę dobre

- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: Junak M10 1964 - Wujcio
A cenowo ile teraz junaki stoją? I ile za remont zapłaciłeś?
- Buzek
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-10-06, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak M10
- Lokalizacja: Brzozów
- Kontaktowanie:
Re: Junak M10 1964 - Wujcio
Teraz to z junakami różnie , fajną bazę do remontu kupisz w granicach 6 tys. + remont drugie tyle ( jak nie więcej ) .
Ja swojego kupiłem dosyć tanio , ale jedyne co z niego pozyskałem to rama , silnik , błotnik i opałkę drobnych części
.
Generalnie , czym większy wrak tym większa satysfakcja
, ale i również cena remontu
Pozdrawiam Buzek
Ja swojego kupiłem dosyć tanio , ale jedyne co z niego pozyskałem to rama , silnik , błotnik i opałkę drobnych części

Generalnie , czym większy wrak tym większa satysfakcja


Pozdrawiam Buzek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości