Z racji tego że powoli dobiega końca mój remont Junaka i udało mi się go odpalić zamieszczam poniżej krótkie filmiki jak pracuje:
http://www.youtube.com/watch?v=NW5YVTrM23g
http://www.youtube.com/watch?v=Sk2H5DI0RsE
Na forum SFM jest fotogaleria w której jest część fotorelacji można sobie ją zobaczyć tutaj:
http://www.sfm-junak.pl/userphotogaller ... bum_id=300
			
									
									Junak M10 1964 - Wujcio
- wujcio
 - Posty: 1764
 - Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
 - GG: 0
 - Lokalizacja: okolice Krakowa
 - Kontaktowanie:
 
- Buzek
 - Posty: 82
 - Rejestracja: 2012-10-06, 20:30
 - GG: 0
 - Moje maszyny: Junak M10
 - Lokalizacja: Brzozów
 - Kontaktowanie:
 
Re: Junak M10 1964 - Wujcio
Cześć 
Mógłbyś wrzucić zdjęcia całego Junaka ?
Lakier rozumiem że akryl ?
Jeśli można wiedzieć , to gdzie przerabiałeś prądnice ?
Pozostaje życzyć dużo bezawaryjnych kilometrów
 
Możesz zdać relacje , jak się czujesz po przesiadce z wsk'i na junaka
 
Pozdrawiam Buzek
			
									
									
						Mógłbyś wrzucić zdjęcia całego Junaka ?
Lakier rozumiem że akryl ?
Jeśli można wiedzieć , to gdzie przerabiałeś prądnice ?
Pozostaje życzyć dużo bezawaryjnych kilometrów
Możesz zdać relacje , jak się czujesz po przesiadce z wsk'i na junaka
Pozdrawiam Buzek
- 1angel
 - Posty: 1113
 - Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
 - GG: 10200026
 - Moje maszyny: Kilka legend PRLu
 - Lokalizacja: WGR
 - Kontaktowanie:
 
Re: Junak M10 1964 - Wujcio
Ładnie pracuje silnik , po filmiku widać , że zrobiony porządnie ale przydały by się zdjęcia w całej okazałości 
			
									
									no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
						- wujcio
 - Posty: 1764
 - Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
 - GG: 0
 - Lokalizacja: okolice Krakowa
 - Kontaktowanie:
 
Re: Junak M10 1964 - Wujcio
Niestety takich zdjęć jeszcze nie ma bo motorek wymaga dokończenia 
 przez zimę postaram się to zrobić i wrzucę fotki jak to się prezentuje w całości.
Prądnicę sam przerabiałem zgodnie z patentem zamieszczonym na stronie:
http://www.junak.comuv.com/a9a.html
Koledzy zrobili blaszki transformatorowe, elektryk nawinął uzwojenie na 3 fazy ja zrobiłem sobie wirnik z magnesami neodymowymi.
Niestety jeszcze nie testowałem jak to ładuje w motorze bo nie mam skończonej instalacji elektrycznej ale na testach wiertarką wyniki były naprawdę dobre
			
									
									
						Prądnicę sam przerabiałem zgodnie z patentem zamieszczonym na stronie:
http://www.junak.comuv.com/a9a.html
Koledzy zrobili blaszki transformatorowe, elektryk nawinął uzwojenie na 3 fazy ja zrobiłem sobie wirnik z magnesami neodymowymi.
Niestety jeszcze nie testowałem jak to ładuje w motorze bo nie mam skończonej instalacji elektrycznej ale na testach wiertarką wyniki były naprawdę dobre
- iron_bird
 - Posty: 629
 - Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
 - GG: 9680903
 - Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
 - Kontaktowanie:
 
Re: Junak M10 1964 - Wujcio
A cenowo ile teraz junaki stoją? I ile za remont zapłaciłeś?
			
									
									
						- Buzek
 - Posty: 82
 - Rejestracja: 2012-10-06, 20:30
 - GG: 0
 - Moje maszyny: Junak M10
 - Lokalizacja: Brzozów
 - Kontaktowanie:
 
Re: Junak M10 1964 - Wujcio
Teraz to z junakami różnie , fajną bazę do remontu kupisz w granicach 6 tys. + remont drugie tyle ( jak nie więcej ) .
Ja swojego kupiłem dosyć tanio , ale jedyne co z niego pozyskałem to rama , silnik , błotnik i opałkę drobnych części
 .
Generalnie , czym większy wrak tym większa satysfakcja
 , ale i również cena remontu 
 
Pozdrawiam Buzek
			
									
									
						Ja swojego kupiłem dosyć tanio , ale jedyne co z niego pozyskałem to rama , silnik , błotnik i opałkę drobnych części
Generalnie , czym większy wrak tym większa satysfakcja
Pozdrawiam Buzek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości