wsk gil 1975 pierwszy wypust
-
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74' - Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: wsk gil 1975 pierwszy wypust
reanimacja emblematów.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74' - Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: wsk gil 1975 pierwszy wypust
ak tylko były podrapane, najpierw wyszkiełkowałem zeby usunąć starą farbe i nie zniszczyc emblematu (po piaskowaniu byłby do wyrzucenia)zubr9471 pisze:trol spoko rozumiem twoje postępowanie. Sam robię dokładnie tak samo jak ty i w mojej wypowiedzi o handlarzach była pewna doza ironii
Nazywam to samozarabiającym na siebie hobby
P.S. oryginalnie emblematy były malowane ?
-
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74' - Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: wsk gil 1975 pierwszy wypust
jestem na etapie czyszczenia czesci pod nowe powłoki galwaniczne i tu moje pytanie: które elementy były oryginalnie cynkowe a jakie chromowane:
cybanty kierownicy
ramie rozpieracza hamulców przód/tył
pret hamulca tył
tulejki dystansowe koła tył
spręzyna i drut stopki centralnej
jak ktoś wie niech dopisze
cybanty kierownicy
ramie rozpieracza hamulców przód/tył
pret hamulca tył
tulejki dystansowe koła tył
spręzyna i drut stopki centralnej
jak ktoś wie niech dopisze
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: wsk gil 1975 pierwszy wypust
Odpowiednio:
chrom
ocynk
ocynk
ocynk
ocynk
chrom
ocynk
ocynk
ocynk
ocynk
-
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74' - Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: wsk gil 1975 pierwszy wypust
czarne emblematy- wisienka na torcie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: wsk gil 1975 pierwszy wypust
No. 1
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Re: wsk gil 1975 pierwszy wypust
Świetnie to wygląda. 

Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 

-
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74' - Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: wsk gil 1975 pierwszy wypust
jeszcze pytanko
Zabierak zębatki stalowy czy alu, jeśli stalowy to cynkowany czy malowany?
Obejmy gaźnika stalowe czy alu?
Zabierak zębatki stalowy czy alu, jeśli stalowy to cynkowany czy malowany?
Obejmy gaźnika stalowe czy alu?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: wsk gil 1975 pierwszy wypust
Zabierak stalowy cały w ocynku, co do obejmy to w jakiejś książce było info w którym roku zmienili na lepszą, aluminiową.
- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
Re: wsk gil 1975 pierwszy wypust
Emblemat wygląda ładnie.Czekamy na efekt końcowy
.Tak trzymać
.


- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: wsk gil 1975 pierwszy wypust
Chciałbym sam się poprawić
. Najpierw były alu, potem stalowe. Intuicja podpowiada mi, że 1977 


-
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350 - Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: wsk gil 1975 pierwszy wypust
Oryginalnie emblematy były całe anodowane na czarno a następnie szlifowane od góry żeby odkryć krawędzie i mewęzubr9471 pisze: P.S. oryginalnie emblematy były malowane ?

Malowanie to już raczej późniejsze próby reanimacji.
-
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74' - Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: wsk gil 1975 pierwszy wypust
i tu sie nie zgodze, widzialem przynajmniej z 5 rodzajów tych emblematów w tym malowane. Pozatym rózniły sie również głebokoscią tłoczenia i wielkoscią loga. W moich przetłoczenie na krawędziach jest głębsze niż mewa i wsk wiec byłby poważny problem z maszynowym szlifowaniem. Pozatym napewno nie byo na nich anody bo zauważyłbym przy szkiełkowaniu- za łatwo szło, anoda to bardzo twarda powłoka i przy szkiełkowaniu trzeba sie troche namęczyćJohnny pisze:Oryginalnie emblematy były całe anodowane na czarno a następnie szlifowane od góry żeby odkryć krawędzie i mewęzubr9471 pisze: P.S. oryginalnie emblematy były malowane ?
Malowanie to już raczej późniejsze próby reanimacji.
-
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74' - Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: wsk gil 1975 pierwszy wypust
teraz ja juz nic nie rozumiem, pracuje w serwisie i sklepie motocyklowym od 20 lat handlujemy czesciami do wsk i zębatki z czterema otworkami na blaszany dekielek to był zawsze "stary typ" a ten dekielek wystepuje przy zabieraku stalowym.Savier pisze:Chciałbym sam się poprawić. Najpierw były alu, potem stalowe. Intuicja podpowiada mi, że 1977
wiec w/g mnie stalowy stary a alu nowy , jeśli w 77 była zmiana powinienem mieć stalowy. Co ciekawe w PIC'u z 75 roku miałem alu
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: wsk gil 1975 pierwszy wypust
Sądze , że nie chodziło mu o zabierak bo co do tego nie ma wątpliwości tylko stalową i aluminiową obejmę gaźnika 

no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
-
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74' - Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: wsk gil 1975 pierwszy wypust
aaaaaaaaaaaa.... dopiero wstałem i jeszcze kawy nie wypiłem więc moje możliwości intelektualne są bardzo ograniczone1angel pisze:Sądze , że nie chodziło mu o zabierak bo co do tego nie ma wątpliwości tylko stalową i aluminiową obejmę gaźnika
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: wsk gil 1975 pierwszy wypust
Ja na szczęście jeszcze wczoraj to rozkminiałem 

no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
-
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74' - Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: wsk gil 1975 pierwszy wypust
Dzisiaj przyszły mi gumy, musiałem od razu przykleić
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Re: wsk gil 1975 pierwszy wypust
Elegancko.
Gumy od picka czy ori?

Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 

-
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74' - Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: wsk gil 1975 pierwszy wypust
od Picka, najpierw chciałem przykleić budaprenem ale nie dość że wcale nic nie trzymał sie gum to gumy zaczy sie deformować. Na szczeście po usunięciu kleju po kilku minutach guma wróciła do poprzedniego kształtu. Ostatecznie przykleiłem zwykłym silikonem.
Pozatym rama dzisiaj pojechała do piaskowania i proszku. Więc niedługo zacznie się coś dziać.
Mam dylemat. Z jednej strony chciałbym zeby motocykl jak najbardziej był oryginalany z drugiej chciałbym zeby można było nim normalnie poruszać sie po drogach i nie wiem czy zakładać stomile czy mitasy i czy montować kierunkowskazy oczywiście bańki.
Pozatym rama dzisiaj pojechała do piaskowania i proszku. Więc niedługo zacznie się coś dziać.
Mam dylemat. Z jednej strony chciałbym zeby motocykl jak najbardziej był oryginalany z drugiej chciałbym zeby można było nim normalnie poruszać sie po drogach i nie wiem czy zakładać stomile czy mitasy i czy montować kierunkowskazy oczywiście bańki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości