W temacie Sokoła niewiele się zmieniło ostatnio, został odpalony i właściwie z rzeczy do poprawy to wyszedł brak jednej części w gaźniku. Jako, że AMAL do dzisiaj produkuje części do tego modelu, nie powinno być problemu z pozyskaniem owej części. Do wiosny ma być
Co do innych projektów ze stajni w Puszczykowie, to zasadniczo działamy przy motocyklach wyścigowych. Dla tych co jeszcze nie trafili na temat o SKMie to zapraszam tutaj:
viewtopic.php?f=73&t=15769&start=60#p562709
Trochę też się ruszyło przy MOju 130, kartery są właściwie gotowe, łożyska, wał itd też. Czyli niedługo zaczniemy składać silnik ale o tym w najbliższym upie, może nawet za tydzień.
Cóż więcej, trochę działamy przy skrzyni czterobiegowej do 125.
W ten weekend grzebaliśmy też przy silniku do Hondy CB 750 z 1977. Tak jest, również motocykle japońskie są u nas w kolekcji. Moim zdaniem, szczególnie ten model odcisnął się w historii motoryzacji. Jest to pierwszy model motocykla produkowanego seryjnie na taką skale co przekraczał 200km/h. Niby nic takiego ale w tamtych czasach w Polsce produkowano wtedy S2

Co więcej ten motocykl zmiażdżył konkurencje w Anglii do tego stopnia, że w przyczynił się do upadku produkcji jednośladów na wyspie.
Motocykl był jeżdżony w zeszłym sezonie, nawet zrobił 1-2tysiące km, do momentu aż mu się urwał zawór...Gdzieś mam tłok z wbitym w nim zaworem.. całkiem ciekawie to wygląd, jak znajdę to podeślę zdjęcie. W każdym razie głowica poszła do regeneracji, kilka nowych elementów też zostało przy okazji zakupionych. Generalnie można składać, jednak silnik ma już swoje lata -farba mu zeszła w wielu miejscach, polerka się utleniła -jednym słowem trzeba coś z tym zrobić. Decyzja zapadła, że będzie szkiełkowany.
Trochę zdjęć:
JueS Honda CB 750 1977.jpg
JueS Honda CB 750 1977 cz 2.jpg
JueS Honda CB 750 1977 cz 3.jpg
JueS Honda CB 750 1977 cz 4.jpg
JueS Honda CB 750 1977 cz 5.jpg
JueS Honda CB 750 1977 cz 6.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.