Z chęcią przedstawie wam DC CDI na jakie rozwiązanie wpadłem jak kuzynowi padł moduł w Aprili Pegaso:
plusy to: nie trzeba przewijać cewki do ładowania CDI
minus trzeba ogarnąć ładowanie najlepiej z regulatorem nie bede tu sie rozpisywal na temat ladowania bo instalacja praktycznie zostaje bez modyfikacji. Najwazniejsze aby byla na zrobiona na 12V Najprostsze rozwiązanie typu DC CDI praktycznie działające w każdym moto bez wzgledu czy to MZ czy Jawa i nie tylko podejrzewam ze w aucie typu syrena tez się sprawdzi. Dzieki temu prostemu rozwiązaniu każdy może mieć zaplon bez stykowy kompletnie nie znając sie na elektronice. Masz ładowanie a masz problem z iskrą to to rozwiązanie sie sprawdzi. Ja to zastosowałem w APrila Pegaso i zadziałało. więc co potrzebujemy przede wszystkim 12V z akumulatora i: modul DC CDI najlepiej chinski jak wiemy z doświadczenia chniczycy produkują najlepszą elektronike na swiecie nikt im nie podskoczy ale nie o tym. i cewke



Tak proste i tanie ze az żal dziwie sie tyle tu expertow od CDI a nikt na to nie wpadł wszyscy idą na łatwiznę i tylko kopiować potrafią

Zadowolenia z jazdy lewa w góre

więcej o CDI na: http://www.motocdi.com/dc-cdi-dla-nisko ... -t416.html