JueS: SKM I serii nr ramy 008
- bing17
- Posty: 362
- Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
- Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Fajne to jest to, że się z tym wszystkim nie ukrywasz jak spora część "kolekcjonerów". Miło się patrzy, jak ktoś rozwija kolekcję tak ciekawych motocykli jakie masz Ty czy Sebastian.
- robik
- Posty: 328
- Rejestracja: 2012-04-14, 22:27
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '82
M06B3 '75 - Lokalizacja: wielkopolska
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Konkretna robota i konkretne sprzęty. Mam nadzieję, że na żywo zobaczę 

- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
up:
Jako, doszły łożyska i reszta części silnikowych jest już gotowa, to przyszedł czas na składanie:
Podsumowując, wął i skrzynia biegów wsadzone, kartery złożone. Tłok przyjemnie się ślizga w cylindrze jak na razie wszystko wygląda pięknie.
Jeszcze dzisiaj porównanie tłoków. Na chwile obecną mamy generalnie 4 rodzaje tłoków.
Od lewej:
1. Tłoki kute z epoki Wiseco, waga ~275g
2. Tłoki kute współczesnej produkcji Wossnera, waga ~215g
3. Tłok odlewany z epoki.. podobno oryginał, waga ~285g Na tym tłoku w zeszłym roku jeździliśmy.
4. Tłok odlewany z epoki, oryginalny do CZ, waga ~ 275g
Jako, doszły łożyska i reszta części silnikowych jest już gotowa, to przyszedł czas na składanie:
Podsumowując, wął i skrzynia biegów wsadzone, kartery złożone. Tłok przyjemnie się ślizga w cylindrze jak na razie wszystko wygląda pięknie.
Jeszcze dzisiaj porównanie tłoków. Na chwile obecną mamy generalnie 4 rodzaje tłoków.
Od lewej:
1. Tłoki kute z epoki Wiseco, waga ~275g
2. Tłoki kute współczesnej produkcji Wossnera, waga ~215g
3. Tłok odlewany z epoki.. podobno oryginał, waga ~285g Na tym tłoku w zeszłym roku jeździliśmy.
4. Tłok odlewany z epoki, oryginalny do CZ, waga ~ 275g
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
kolejny up:
PROMOT jest praktycznie zrobiony, parę rzeczy jest do poprawki ale w zasadzie można już testować na torze.
filmik
https://www.youtube.com/watch?v=hAYchQCzxtg
PROMOT jest praktycznie zrobiony, parę rzeczy jest do poprawki ale w zasadzie można już testować na torze.
filmik
https://www.youtube.com/watch?v=hAYchQCzxtg
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Gar zostawiliście z taką ilością okien czy seryjną tuleje włożyliście ?
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
w tym zestawie jest akurat seryjny cylinder, o dziwo -przynajmniej takie mam subiektywne wrażenie, że idzie lepiej niż SKM
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- Garry1
- Posty: 395
- Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
- GG: 7047182
- Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2 - Lokalizacja: Konin/Poznań
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Cylinder jest przerabiany, trzeci kanał zasilany oknem w tłoku, jednak kartery są tym razem takie jak powinny być do kompletu, oraz zapłon motoplat 

- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
A to nie jest 513 tylko 98x ? Myślałem że to 513. A jakąś jazdę Orilikem nagracie ? 

- Garry1
- Posty: 395
- Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
- GG: 7047182
- Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2 - Lokalizacja: Konin/Poznań
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Pozwole sobie zrobić UP 
SKM został odpalony na cylindrze z nową tuleją i na tłoku wossnera.
Pytanie mam do forumowiczów odnośnie oleju do mieszanki. Zakupiliśmy olej ipone Samurai. Ile go lać?

SKM został odpalony na cylindrze z nową tuleją i na tłoku wossnera.
Pytanie mam do forumowiczów odnośnie oleju do mieszanki. Zakupiliśmy olej ipone Samurai. Ile go lać?
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Ja lałem 1:25 motula 800 na docieraniu. Po planuje 1:30.
Macie wsadzony ten lekki tłok 215g? jak wibracje? Jeśli niema to też taki zamawiam
Macie wsadzony ten lekki tłok 215g? jak wibracje? Jeśli niema to też taki zamawiam

- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Zamów
Garry1 jak masz więcej zdjęć z SKMem to wrzuć. Ja ostatnio nie mogę narzekać na nadmiar wolnego czasu.
Aż żal, że z całego remontu 2 motocykli nie ma w zasadzie zdjęć.

Aż żal, że z całego remontu 2 motocykli nie ma w zasadzie zdjęć.
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- Garry1
- Posty: 395
- Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
- GG: 7047182
- Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2 - Lokalizacja: Konin/Poznań
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Jeśli chodzi o wibracje to na niskich obrotach wydają się być mniejsze. Nie wiem jak podczas jazdy bo nie wyjeżdżaliśmy na ulice. Ale ogólnie kulturalniej chodzi silnik 
Nie za dużo tego oleju? To ponad 2 razy więcej niż zalecał tazu...
Wypadałoby jeszcze splanować głowice bo stopień sprężania wynosi jakieś 9,5:1. Tylko pytanie czy warto
Jutro zrobie troche zdjęć

Nie za dużo tego oleju? To ponad 2 razy więcej niż zalecał tazu...
Wypadałoby jeszcze splanować głowice bo stopień sprężania wynosi jakieś 9,5:1. Tylko pytanie czy warto

Jutro zrobie troche zdjęć

- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Każdy robi jak uważa. Ja bazuje na tym co słyszałem od ludzi którzy kiedyś na tym śmigali. Co prawda lali castrola r40.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
A oni wtedy lali 95/98 czy jakaś lotniczą do tego?
- Garry1
- Posty: 395
- Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
- GG: 7047182
- Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2 - Lokalizacja: Konin/Poznań
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Rozmawiając z zawodnikami to było to paliwo "z beczki" do kupienia za marki na torze
Jakieś wysokooktanowe, bo mowili że po nalaniu na "normalnych" ustawieniach motor szedł gorzej. Dopiero po przeregulowaniu lepiej jeździł.

Jakieś wysokooktanowe, bo mowili że po nalaniu na "normalnych" ustawieniach motor szedł gorzej. Dopiero po przeregulowaniu lepiej jeździł.
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Mój kupował w Pewexie i nie z beczki 

- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Te części czyżby z Poznania ?JueS pisze:Doszło kilka nowych rzeczy
Wielkie dzięki za części! Jak ktoś ma coś jeszcze do CZ 250 (ewentualnie do CZ 175) na sprzedaż to pisać śmiało na PW lub maila.
Jest kilka smaczków np: nowe fabrycznie kartery, tuleje, cylindry tuningowane, nowe tłoki z epoki, pierścieni cały karton. Kawałek owiewki.. prawdopodobnie od jednego z moich motocykli, świat jest mały
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM 008
Tak, części są z Poznania. Czas chyba zacząć temat o kolejnym SKMie, tyle, że jeden jak i drugi mają ten sam nr ramy ale są z różnych serii. Dałoby radę zmienić tytuł tego tematu na "JueS: SKM I serii nr ramy 008"?
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki - Lokalizacja: Jablonna
- Kontaktowanie:
Re: JueS: SKM I serii nr ramy 008
jesli chodzi o olej, to raczej wiecej jak mniej (czyli raczej 1:25 jak 1:50)
i wspolczesne oleje dobrej marki powinny dac rade - tj domieszki "z apteki" nie beda wymagane
temat techniki jazdy wyczynowym 2t pomijam, bo to pewnie znasz na wylot,
ale jest to wazne dla trwalosci takiego silnika.
i wspolczesne oleje dobrej marki powinny dac rade - tj domieszki "z apteki" nie beda wymagane

temat techniki jazdy wyczynowym 2t pomijam, bo to pewnie znasz na wylot,
ale jest to wazne dla trwalosci takiego silnika.
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości