4takt 125 w WSK
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2011-12-30, 23:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06L '63
WSK 125 '73 - Lokalizacja: Kobylnica
- Kontaktowanie:
4takt 125 w WSK
Witam. Czy ktoś z Was spotkał się z czterosuwowym silnikiem w motocyklu WSK? Może ktoś pracuje nad taką przeróbką? Co myślicie o instalacji LPG w WSK 125?
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: 4takt 125 w WSK
Była taka na tablicy (125cc) rok temu za 1000zł z butlą LPG i reduktorem. Działaj bo widać się da. Pozdrawiam
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: 4takt 125 w WSK
chiński 110 wsadzić za 700zł, wibracje pewnie te same
jak z quada dasz to jeszcze wsteczny będzie 


-
- Posty: 90
- Rejestracja: 2011-07-14, 18:18
- GG: 35012995
- Moje maszyny: Komar 232 65
Romet ogar 200 87
WSK 175 72
WSK 175 75 - Lokalizacja: Kończyce Małe
- Kontaktowanie:
Re: 4takt 125 w WSK
To już najlepi wsadzic 200 z chinola 5 biegów do przodu ale zdo mi sie ze bydzie cieżko to w rame upchnoć
-
- Posty: 158
- Rejestracja: 2013-03-18, 17:44
- GG: 0
- Moje maszyny: jawa
shl
gnom
perak
sport 2(sprzedany )
Velorex 560 - Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: 4takt 125 w WSK
Słyszałem taką opinie że wueski czwórki lepiej znoszą gas niz wueski trójki. Dopytam znajomego gaziarza i dam znać 

- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: 4takt 125 w WSK
A co ze smarowaniem?
- Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Re: 4takt 125 w WSK
Podobno są jakieś koks bajery,że mieszają gaz z olejem. Ile w tym prawdy? Nie wiem.AudioBas pisze:A co ze smarowaniem?
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 

- rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750 - Lokalizacja: 64-980 trzcianka
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2011-12-30, 23:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06L '63
WSK 125 '73 - Lokalizacja: Kobylnica
- Kontaktowanie:
Re: 4takt 125 w WSK
Nie myślę o wstawianiu LPG do dwusuwa. Napisałem o silniku 4T w WSK właśnie po to by nie mieć problemów ze smarowaniem.
Udało mi się taki silnik zamontować. Jest to silnik z Suzuki DR125. Jeśli chodzi o LPG to plan jest następujący:
Zostanie zastosowany reduktor typowo motocyklowy firmy LOVATO bez podgrzewacza. Jest na niego miejsce pod zbiornikiem paliwa przy główce ramy. Będzie dzięki temu całkowicie niewidoczny. Mikser będzie wykonany jako rurka rozwalcowana w kształt dzwonu i umieszczona pomiędzy filtrem powietrza a gaźnikiem. Zbiornik na gaz to turystyczna butla 1kg mieszcząca 2 litry gazu. Ma 14 cm średnicy i początkowo planowałem umieścić ją pod siedzeniem ale nie zmieści się niestety. W związku z tym planuję umieścić ją na stelażu za tylnym amortyzatorem i równolegle do niego. Rozważam użycie sakwy tak by butla nie rzucała się w oczy.
Udało mi się taki silnik zamontować. Jest to silnik z Suzuki DR125. Jeśli chodzi o LPG to plan jest następujący:
Zostanie zastosowany reduktor typowo motocyklowy firmy LOVATO bez podgrzewacza. Jest na niego miejsce pod zbiornikiem paliwa przy główce ramy. Będzie dzięki temu całkowicie niewidoczny. Mikser będzie wykonany jako rurka rozwalcowana w kształt dzwonu i umieszczona pomiędzy filtrem powietrza a gaźnikiem. Zbiornik na gaz to turystyczna butla 1kg mieszcząca 2 litry gazu. Ma 14 cm średnicy i początkowo planowałem umieścić ją pod siedzeniem ale nie zmieści się niestety. W związku z tym planuję umieścić ją na stelażu za tylnym amortyzatorem i równolegle do niego. Rozważam użycie sakwy tak by butla nie rzucała się w oczy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- MajkelCIN
- Posty: 456
- Rejestracja: 2013-06-27, 10:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 59' XJr 1300 01'
Gnom 5.? - Lokalizacja: Cinowo
- Kontaktowanie:
Re: 4takt 125 w WSK
No ale ten tłumik od dwusuwu, w jego oryginalnej postaci raczej nie pasuje do czterotakta
.
Działaj, gdyż mimo skundlenia zabytku może wyjść coś ciekawszego, jak Junak z gazem z alledrogo
.

Działaj, gdyż mimo skundlenia zabytku może wyjść coś ciekawszego, jak Junak z gazem z alledrogo

-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2011-12-30, 23:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06L '63
WSK 125 '73 - Lokalizacja: Kobylnica
- Kontaktowanie:
Re: 4takt 125 w WSK
Wciąż biorę pod uwagę powrót do oryginału. Prawdopodobnie wrócę do oryginalnego silnika. Jednak na chwilę obecną jest to baza do eksperymentów. Dziś pierwszy raz po wymianie silnika wyjechałem motorem na trasę i jestem bardzo zadowolony ze zmiany. Silnik pracuje znacznie ciszej, nie czuć drgań pomimo że silnik jest mocowany na sztywno do ramy. Bardzo dobrze ciągnie od najniższych obrotów. Jak dla mnie znacznie większa przyjemność z jazdy.
-
- Posty: 287
- Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
- GG: 1970710
- Moje maszyny: WSK KOS '82
K750 - Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontaktowanie:
Re: 4takt 125 w WSK
Wrzuć więcej fotek. Może jest skundlona, ale strasznie ładnie wygląda ten silnik w wueskowej ramie.
"o święty benzyniarzu ... "
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2011-12-30, 23:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06L '63
WSK 125 '73 - Lokalizacja: Kobylnica
- Kontaktowanie:
Re: 4takt 125 w WSK
Krótki film, odpalenie i praca na wolnych obrotach.[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tNyWHh3 ... e=youtu.be[/youtube]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości