gert - WSK M06 B3 '77

Odpowiedz
gert
Posty: 103
Rejestracja: 2013-05-16, 11:38
GG: 0
Moje maszyny: Junak M10, WSK M06, M06-64, M06-B3, IŻ49, DKW125 RT.
Lokalizacja: Kraków, Poznań
Kontaktowanie:

gert - WSK M06 B3 '77

Post autor: gert » 2014-04-04, 00:01

+Zakup 2012-08-10 na aukcji Allegro 2537121896. Koszt ramy z papierem: 100 zł. Nie wiem czy koles zyje, ale bedzie czas zeby sie dowiedziec. Teraz najwazniejszy jest fakt posiadania dokumentu.

Rama: S01714661
Silnik: 000411
Rej: LUU1173 26.10.1977/ wyrejestrowana 9.12.1982 - wydział komunikacji w Lubartowie

Dawno temu... Mialem juz B3 w posiadaniu. Po Komarze ze sztywnym przodzie jezdzilem WSK, do czasu zatarcia. Pozniej stala w ogrodzie i rodzice wydali ja znajomemu. Dowiedzialem sie po paru miesiacach...

Dotąd nie mialem jeszcze sprecyzowanego caloksztaltu maszyny, jednak udalo mi sie kupic na kolejnej aukcji prawie cala WSK bez papierow. Wtedy zrodzila sie koncepcja odstawienia Garb'rielli !!!

+Zakup 2012-08-20 Na aukcji Allegro 2555485228. Koszt 152,50zł; Liczylem ze cos sie da z tego zrobic.

+Kolejnych ram było 3(w sumie 5)

+Mam 2 x bak od Garbuski,
+Mam siedzenie do tapicera
+Mam boczki
+Mam silnik na chodzie

...teraz fotki :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2014-04-04, 02:08 przez gert, łącznie zmieniany 4 razy.

gert
Posty: 103
Rejestracja: 2013-05-16, 11:38
GG: 0
Moje maszyny: Junak M10, WSK M06, M06-64, M06-B3, IŻ49, DKW125 RT.
Lokalizacja: Kraków, Poznań
Kontaktowanie:

Re: gert - WSK M06 B3 '77

Post autor: gert » 2014-04-04, 00:36

16 Lipiec 2013 przesylka:
+cylinder z tlokiem i pierscionkami
+lozyska
+uszczelki i simeringi

Pora zajac sie silnikiem :)

Silnik juz gada. Okazalo sie ze zaplon mam nie od tego zestawu karterow i musialem wymienic na inny. Dokupilem jeszcze cewke zaplonowa i platynki. Serducho bije!!!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2014-04-04, 01:29 przez gert, łącznie zmieniany 1 raz.

gert
Posty: 103
Rejestracja: 2013-05-16, 11:38
GG: 0
Moje maszyny: Junak M10, WSK M06, M06-64, M06-B3, IŻ49, DKW125 RT.
Lokalizacja: Kraków, Poznań
Kontaktowanie:

Re: gert - WSK M06 B3

Post autor: gert » 2014-04-04, 01:05

Stan na DZISIAJ:

- Rama bez blotnikow
- Silnik gotowy
- Przednie lagi - ciagle walcze z galwanizeria - dostalem juz pochromowane, ale okazalo sie ze chrom jest na gwintach przy uszczelnieniach i nie moge skrecic do kupy - wymiarowanie sie zmienilo; obiecali mi w zeszlym roku ze sie tym zajma i nic nie zrobili do tej pory - czekam na kompletacje i zlozenie
- Blotniki do pomalowania akrylem+szparunek
- Kanapa jeszcze do obicia
- Kola czekaja na piach/proszek-srebrny/bebny do podczyszczenia/szprychy ocynk-polerowane

Zalaczam fotke :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

gert
Posty: 103
Rejestracja: 2013-05-16, 11:38
GG: 0
Moje maszyny: Junak M10, WSK M06, M06-64, M06-B3, IŻ49, DKW125 RT.
Lokalizacja: Kraków, Poznań
Kontaktowanie:

Re: gert - WSK M06 B3 '77

Post autor: gert » 2014-05-04, 23:02

Przepraszam że post po poście ale chyba coś jest nie tak, bo nie moge edytowac...

Silnik przemówił!!! Nowy cylinder/tłok/cewka prądowa od producenta z Bydgoszczy. W dniu dzisiejszym wymieniłem świecę i po pierwszym kopnięciu usłyszałem miłe dla uszu pomrukiwanie. :) Będę musiał sprawdzic kondensator - silnik nie wkręca się na obroty. Puki co to bezpieczne dla silnika, ale zakładam, że kiedyś będę się rozpędzał do wyższych prędkości.

Iskra biała/ zapłon późny, a mimo to strzały z gaźnika/ rozwarcie na około 2mm przed GPT/ skład mieszanki nie ma znaczenia - regulowałem od pełnego skręcenia powietrza do 1,5 obrotów śruby regulacyjnej;

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości