cylinder i tłok
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 2014-04-25, 10:14
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125.
honda cb600.
wfm 125. - Lokalizacja: Polska
- Kontaktowanie:
Re: cylinder i tłok
http://allegro.pl/nowy-oryg-tlok-wsk-wf ... 13703.html tu kupiłem ten tłok dokładnie ten co na fotkach. To podróba?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: cylinder i tłok
To podróba, są to nowe tłoki na starych formach, miałem kiedyś taki i spuchł. Chciałem przetestować jaki on jest w porównaniu do gorzyca. Nie miałem Almota, ale mniemam, że Almot lepszy.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 2014-04-25, 10:14
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125.
honda cb600.
wfm 125. - Lokalizacja: Polska
- Kontaktowanie:
Re: cylinder i tłok
Świat chodzi na PSY
a może raczej na CHINY
żeby w dzisiejszych czasach człowiek z pasją musiał walczyć z podróbkami....porażka 



- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 2014-04-25, 10:14
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125.
honda cb600.
wfm 125. - Lokalizacja: Polska
- Kontaktowanie:
Re: cylinder i tłok
To Chiny już w Polsce 
Panowie tłok już mam następny ten już jest ZMD
szukam teraz sworznia do niego . Ma ktoś na sprzedaż oryginalny sworzeń, lub wie ktoś może gdzie mogę nabyć? oraz szukam gum zębatki tylnej, jakieś przyzwoite nie Chińskie.

Panowie tłok już mam następny ten już jest ZMD

-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2013-05-08, 16:33
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: cylinder i tłok
Witajcie,
Czy ktoś kupował ostatnio cylinder Almotu ?
Dwie osoby wychwalały jakość wykonania.
Czy faktycznie opłaca się ? Jak z kanałami ? Dużo mniejsze?
Czy ktoś kupował ostatnio cylinder Almotu ?
Dwie osoby wychwalały jakość wykonania.
Czy faktycznie opłaca się ? Jak z kanałami ? Dużo mniejsze?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: cylinder i tłok
Jak masz oryginal to wg mnie lepiej dać do szlifu. CX, almot, żeliwny... Wszystko to tanie i wątpliwej jakości 

- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: cylinder i tłok
Nie opłaca się, dzwoni gorzej jak stare wylatane żeliwo i druga kwestia że pierwszy lepszy Simson objedzie WSKe na tym cylindrze 

Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: cylinder i tłok
Cylinder Almotu wcale nie jest taki zły, poza mniejszymi kanałami płuczącymi. Wykonanie jest lepsze niż aluminiowe za PRL-u. Głównie chodzi o pasowanie cylinder - tłok, ja miałem cylinder almotu i tłok gorzycki zrobiony na 5 setek i było bardzo OK. Cylinder oryginalny jest odczuwalnie mocniejszy i jeśli masz tylko możliwość rzeczywiście szlifuj oryginał.
- zmyngut
- Posty: 687
- Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Poniatowa
- Kontaktowanie:
Re: cylinder i tłok
Jak dla mnie te mniejsze kanały kwalifikują ten cylinder do tego aby pier...ć nim w łeb tego co go "zaprojektował". I to tyle w temacie tego "cylindra".
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości