rybak117 pisze:Przełożenie to 16-49. V-max sprawdzony : 120 km/h ale myślę, że na serii byłoby dużo więcej, ponieważ na 4 biegu na rezie silnik w momencie się zbiera się do maxa nie czując większych oporów. Ciekawostką są obroty które wykręca na luzie : 10500 RPM !!!!
Co do tłoka to świetna alternatywa, wyjątkowo mocny tłok i pierścienie, można grzać na full ogniu i zero "łapania" lub choćby przebarwień na tłoku
Niezle , same obroty to nie wszystko , na 2b więcej kręciłem(10800) po korekcie i Twoim dyfie ale mocy uzytkowej po 8000 nie było, teraz już na lepszej modyfikacji z membrana i dyfuzorem od platka ciągnie do 8500 a do 9000 juz tak coraz mniej ,ale mozna trzymac. Max rpm zapisało mi 11400 , więcej nie oczekuję ze wzg na kształt głowicy i braku mocy w takich partiach.
Niezle Ci sie udało z tłokiem bo ładnie go pałowałes na filmiku a u mnie było wszystko nadwymiarowe, zamki z pierscieniami porysowały cylinder. Składając to nie myślałem o jakiś wystających zamkach , tłok od yamahy myślę to będzie git i mnie pokarało.
Jeżdżę na 7 barach kompresji

Już jeden karter upaliłem ze starego moda (być może tylko taka sztuka) ale łańcuch mi tam nie wpadł a były dobre więc pękły przy pałowaniu po lasach.
Musiałbyś coś nagrać jak idzie do tych 120 żeby odpędzić niedowiarków a i może nagroda od forum
