WSK 125 M06-B3 1980
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 2011-08-19, 14:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1980
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
WSK 125 M06-B3 1980
Witam, chciał bym przedstawić moją maszynę, kupiona jakieś 4 lata temu za 150zł, wtedy bez dokumentacji i niesprawna z myślą by polami przejechać się nad rzekę lub do lasu na grzybki. Większość czasu stała jednak w garażu zbierając kurz. Zaraz po zakupie rozebrałem w drobny mak, w silniku zamontowałem nowe łożyska SKF bodajże, i nowy tłok i pierścionki. Złożyłem go do kupy i silnik odpalił. Ramę psiknąłem tylko sprajem, więc jakość lakieru słaba i łatwo się rysuje ale wtedy zależało mi tylko by to jakoś wyglądało. Teraz gdy udało się odnaleźć właściciela i papiery plany się zmieniły i w miare funduszy postaram się odratować ten fantastyczny motocykl. Bak nie był ruszany gdyż ma wgiotkę i trzeba go i tak będzie wymienić.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 2011-08-19, 14:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1980
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-B3 1980
Przegląd zrobiony więc pierwszy raz w życiu przemknąłem WSK ulicami miasta...coś fantastycznego, a minę miałem taką 

- Charlotta
- Posty: 463
- Rejestracja: 2013-11-22, 19:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Osa M50, Osa M52, Shl M11
- Lokalizacja: Kursko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-B3 1980
150 zł... ale miałeś farta 

-
- Posty: 118
- Rejestracja: 2011-08-19, 14:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1980
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-B3 1980
Na początek postanowiłem odświeżyć koła, okazało się jednak, że tylna piasta jest w dość słabym stanie bo łożyska dosłownie wypadły
otwory na zębatkę też są delikatnie wyrobione. Mam dwa bębny przy wózku jednak stał on z 20 lat na dworze i są wizualnie w fatalnym stanie, nie wiem czy warto spróbować je wyszkiełkować ?? czy kupić coś w lepszym stanie. Widziałem na alledrogo zestaw ze szczękami nowy PRL za 120zł. Jakieś porady ?? http://allegro.pl/wsk-piasta-szczeki-no ... 91485.html

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 2011-08-19, 14:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1980
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-B3 1980
Dziś rozebrałem moją maszynę. Mam jednak mały problem, nakrętka obraca sie razem z gwintem ta na klucz 10 od spodu lagi, ma ktoś pomysł jak to wykręcić??? Ciężko miałem wybić wahacz ale forum okazało się pomocne 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- qpa
- Posty: 618
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-B3 1980
ściśnij lagę razem ze sprężyną
- freed73
- Posty: 52
- Rejestracja: 2014-06-21, 11:47
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 1984r
- Lokalizacja: Choszczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-B3 1980
Rozetnij nakrętkę .
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 2012-03-22, 20:17
- GG: 26011290
- Moje maszyny: Wsk M06B3 '83
Romet Ogar 205 - Lokalizacja: Siecie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-B3 1980
Wbij w środek lagi kawałek np : jakiegoś płaskownika tak żeby zablokować obrót tego plastiku na którym siedzi sprężyna .
"WSK, świetlisty duch PRL'owskich dróg, boskie tchnienie Świdnickiej techniki.."
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 2011-08-19, 14:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1980
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-B3 1980
Nakrętke potraktowałem śrubokrętem i impulsatorem kinetycznym, gdy odpadł jeden jej kawałek i chciałem przekręcić to okazało się, że część z gwintem się zablokowała i nakrętka się odkręciła
Ogólnie stan zawieszenia jest dość słaby. Na lagach są odboje i one są różne, nie wiem czemu da się je w ogóle dokupić?? Nad odbojami jest rdza i to dużo, a lagi ruchome mają wgniotki co chyba je ostatecznie dyskwalifikuje, trzeba będzie szukać innych, żeby było zabawniej na sztycy jest jakieś wyrobienie co widać na zdjęciu. Dodatkowo jak widać w ramie mam wyrobiony otwór stopki ale to prosta naprawa.

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 2011-08-19, 14:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1980
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-B3 1980
Wczoraj chciałem pospawać ogranicznik skrętu, poszperałem jednak najpierw w internecie, żeby zobaczyć jak to powinno wyglądać i okazało się, że moja obsada zamka jest jakaś dziwna...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-B3 1980
Też mam tylko jedno wcięcie
.
Zrób tak, żeby pasowało w półkę itp

Zrób tak, żeby pasowało w półkę itp

-
- Posty: 118
- Rejestracja: 2011-08-19, 14:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1980
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-B3 1980
Po dłuższej przerwie coś tam zrobiłem, rama i kilka elementów pomalowane proszkowo, zrobiłem też sztyce pod łożysko stożkowe, a teraz kompletuje elementy pod ocynk. Piastę tylną szkiełkować czy tylko doczyścić dobrze ??
Zastanawiam się też nad zakupem takiego kompletu tylko do B3 http://allegro.pl/polerowane-sruby-nier ... 80261.html co o tym sądzicie??
Zastanawiam się też nad zakupem takiego kompletu tylko do B3 http://allegro.pl/polerowane-sruby-nier ... 80261.html co o tym sądzicie??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- kwijatkowski
- Posty: 120
- Rejestracja: 2014-08-23, 12:34
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1983
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 2011-08-19, 14:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1980
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-B3 1980
Powolutku, ale zawsze do przodu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 2011-08-19, 14:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1980
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-B3 1980
Chwilka w garażu i kolejny mały kroczek do przodu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 2011-08-19, 14:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1980
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-B3 1980
Kolejne postępy..
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 2015-07-16, 19:23
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 1979
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-B3 1980
fajna wueska, zrobię swoją to możemy zrobić wypad bo mam niedaleko:P
-
- Posty: 139
- Rejestracja: 2014-07-15, 07:17
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 82r
- Lokalizacja: POLSKA, PODKARPACIE
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-B3 1980
Elegancko Ci to idzie, jestem na podobnym etapie( no może ciut dalej bo koła już złożone) tylko przód mnie zatrzymał pojedynczo lagi chodziły dobrze a z kołem zaczęło kleszczyć
Najważniejsze to się nie śpieszyć na siłę i masa cierpliwości 


- DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak - Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-B3 1980
jak zaczęły ci kleszczyć to znaczy że pominąłeś jakiś dystans i nie trzymają symetrii.
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 2011-08-19, 14:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1980
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-B3 1980
Jakiej grubości podkładka tu powinna być, ta moja trochę za duża i spada za nisko zamiast być między pokrywą a wałkiem. Da się to gdzieś kupić?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości