Jest iskra a nie pali :(
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-04-17, 19:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Jest iskra a nie pali :(
Witam mam banie z moja wską iskra jest cylinder po szlifie pierścienie tłok nowe świeca nowa a nie pali zdażyło się ze 2 razy, że coś zaczynała łapać. Jedynie co zauważyłem to brak jednej dyszy czy to jest powód braku zapalenia?
- MajkelCIN
- Posty: 456
- Rejestracja: 2013-06-27, 10:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 59' XJr 1300 01'
Gnom 5.? - Lokalizacja: Cinowo
- Kontaktowanie:
Re: Jest iskra a nie pali :(
soniak87 pisze:....Jedynie co zauważyłem to brak jednej dyszy czy to jest powód braku zapalenia?



-
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-04-17, 19:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Jest iskra a nie pali :(
wkręcenie zwykłej śruby nie pomogło a pamietam, że dawien dawna tak jeździłem więc nie wiem czy to przyczyna mówie o dyszy z boku nie tej od obrotów bo ta jest
- mateo88k
- Posty: 107
- Rejestracja: 2010-08-14, 23:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 z 1960 r.
YAMAHA XV1000 TR1 z 1983 r. - Lokalizacja: Siedlce
- Kontaktowanie:
Re: Jest iskra a nie pali :(
Ogarnij sobie brakującą dyszę, porządnie ustaw zapłon i wtedy próbuj odpalać...
M06-Z2 1960 r. stan 90%
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-04-17, 19:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Jest iskra a nie pali :(
a macie sprawdzone sposoby ustawiania zapłonu? ja ustawiam metodą na żyletki szczelinomierza nie mam.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2014-06-22, 17:20
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 B3, JAWA 50
- Lokalizacja: giżycko
- Kontaktowanie:
Re: Jest iskra a nie pali :(
Bez tej dyszy od paliwa nie zapali .
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2014-06-22, 17:20
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 B3, JAWA 50
- Lokalizacja: giżycko
- Kontaktowanie:
Re: Jest iskra a nie pali :(
Jeżeli nie nasz szczelinomieza to wsadz świece odwrotnie ustaw patrząc na gwint świecy. 

-
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-04-17, 19:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Jest iskra a nie pali :(
nie rozumiem jak odwrotnie wsadzić świece patrzeć na gwint?
jak tłok jest w najwyższym punkcie przerwę ustawić na około 2 mm tak mnie uczyli.
jak tłok jest w najwyższym punkcie przerwę ustawić na około 2 mm tak mnie uczyli.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Jest iskra a nie pali :(
Weź zajrzyj do instrukcji jakie są odpowiednie nastawy, bo najwidoczniej nawet taki prosty sprzęt jak wueska trójka przerosła Twoje możliwości w kwestiach regulacyjnych 

- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Jest iskra a nie pali :(
powiem Ciekawostkę odnośnie mojego junaka:
Mam nową świecę ISKRA f65 motor pali od kopa
kupiłem na zapas i z myślą aby nie zużyć starej org iskry nowa iskrę f80 na której motor nawet nie zagada... a po założeniu starej iskry pali od kopa...
więc lepiej sprawdzić motor na różnych świecach lub zrobić sobie zapłon bateryjny na chwilę czyli:
cewka butelkowa podłączamy do niej + z aq i minus z przerywacza do tego jeszcze minus z aq do motorka.
Mam nową świecę ISKRA f65 motor pali od kopa
kupiłem na zapas i z myślą aby nie zużyć starej org iskry nowa iskrę f80 na której motor nawet nie zagada... a po założeniu starej iskry pali od kopa...
więc lepiej sprawdzić motor na różnych świecach lub zrobić sobie zapłon bateryjny na chwilę czyli:
cewka butelkowa podłączamy do niej + z aq i minus z przerywacza do tego jeszcze minus z aq do motorka.
- MajkelCIN
- Posty: 456
- Rejestracja: 2013-06-27, 10:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 59' XJr 1300 01'
Gnom 5.? - Lokalizacja: Cinowo
- Kontaktowanie:
Re: Jest iskra a nie pali :(
I z mojej strony ciekawostka:MajkelCIN pisze:Czyli nie masz już nowej Iskry 65, a 80 to co innego jak 65, więc się nie dziw, że nie bangla silnik jak trzebawujcio pisze:powiem Ciekawostkę odnośnie mojego junaka:
Mam nową świecę ISKRA f65 motor pali od kopa
kupiłem na zapas i z myślą aby nie zużyć starej org iskry nowa iskrę f80 na której motor nawet nie zagada... a po założeniu starej iskry pali od kopa....
Kawasaki 636 05 rok na irydach. Motór zalany w trypa, pali na jeden,. może 2 cylki. wszystkie irydy po WKU$%%$#iu się godzinę czasu wyjęte, wyczyszczone, zakręcone z powrotem i... motór pali jak dawniej


Ps. Moja WSKa śmiga na jakiejś NGK, nie pamiętam teraz jakiej, ale lata i to się liczy, lecz pamiętam, ze jest to odpowiednik jakieś Polskiej Iskry, która była stosowana w wiechach.
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Jest iskra a nie pali :(
Mam używaną NGK i motor na niej też pali bardzo dobrzeMajkelCIN pisze:I z mojej strony ciekawostka:MajkelCIN pisze:Czyli nie masz już nowej Iskry 65, a 80 to co innego jak 65, więc się nie dziw, że nie bangla silnik jak trzebawujcio pisze:powiem Ciekawostkę odnośnie mojego junaka:
Mam nową świecę ISKRA f65 motor pali od kopa
kupiłem na zapas i z myślą aby nie zużyć starej org iskry nowa iskrę f80 na której motor nawet nie zagada... a po założeniu starej iskry pali od kopa....
Kawasaki 636 05 rok na irydach. Motór zalany w trypa, pali na jeden,. może 2 cylki. wszystkie irydy po WKU$%%$#iu się godzinę czasu wyjęte, wyczyszczone, zakręcone z powrotem i... motór pali jak dawniej. To jest ciekawostka, jakby były w nim zwykłe świece, to nadawały by się tylko i wyłącznie na śmietnik
.
Ps. Moja WSKa śmiga na jakiejś NGK, nie pamiętam teraz jakiej, ale lata i to się liczy, lecz pamiętam, ze jest to odpowiednik jakieś Polskiej Iskry, która była stosowana w wiechach.

Jaka jest różnica międy świecą irydową a zwykła? można jej użyć w wuesce?
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-04-17, 19:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Jest iskra a nie pali :(
Więc tak iskre ustawiłem bardzo dobrą, dyszę znalazłem nie zapaliła. Gaźnik właśnie cały rozkręciłem wyczyściłem przedmuchałem i mam pytanie teraz ile obrotów wkręcić teraz dyszę obie boczne.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Jest iskra a nie pali :(
Na początek to do oporu, potem przy regulacji wykręcasz do odpowiedniego poziomu
.

-
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-04-17, 19:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Jest iskra a nie pali :(
i dalej nic a iskra jest dobra wcale nie łapie ani na kopnik ani na popych
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 2014-07-27, 17:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 z 1972r ,CZ 175 z 1989r
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontaktowanie:
Re: Jest iskra a nie pali :(
Witam. Prawdopodobnie masz zerwany klin magneta. W takim przypadku zapłon będzie przestawiony i motorek nie zapali. Pozdrawiam
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-04-17, 19:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Jest iskra a nie pali :(
Bolec od platynek mi się zerwał Wsadziłem zwykłą śrubkę ale ona się rusza wiec przerwy nie idzie ustawić czym go zamienić?
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2014-07-22, 15:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125,SHL M11, MZ250
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontaktowanie:
Re: Jest iskra a nie pali :(
Niczym.
kup oryginalne "platynki" - czasami trzeba na nie trochę polować.
Te współczesne są kiepskiej jakości - kupowałem jakieś chińskie - badziewie, ciężko było je ustawić (kowadełko nie trafiało w młoteczek).
Jak chcesz nie mieć problemów - kup oryginalne ( z PRL-u).
W sprzedaży jest kilka rodzajów współczesnych wyrobów:
-Irmot ( ponoć najlepsze)
-Elprom
-badziewne chińskie
W najgorszym razie kup IRmoty.
Może ktoś z kolegów przerabiał te współczesne platynki, to podpowie które są najlepsze.
kup oryginalne "platynki" - czasami trzeba na nie trochę polować.
Te współczesne są kiepskiej jakości - kupowałem jakieś chińskie - badziewie, ciężko było je ustawić (kowadełko nie trafiało w młoteczek).
Jak chcesz nie mieć problemów - kup oryginalne ( z PRL-u).
W sprzedaży jest kilka rodzajów współczesnych wyrobów:
-Irmot ( ponoć najlepsze)
-Elprom
-badziewne chińskie
W najgorszym razie kup IRmoty.
Może ktoś z kolegów przerabiał te współczesne platynki, to podpowie które są najlepsze.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość