Witam jeżeli są ci potrzebne nietypowe śruby toczone frezowane na zamówienie ze stali zwykłej, kwasowej nierdzewnej itp. posiadam spore zaplecze maszyn i dostęp do hurtowni śrub nietypowych nie dostępnych w sklepach od ręki,
Mogę również pomóc w dorobieniu nietypowych elementów takich jak oś koła ze stali nierdzewnej tylne oski w polskich motocyklach lubią się krzywić a jeżeli komuś zależy na jakości tak bardzo jak mi mogę zaoferować oś koła ze stali nierdzewnej o symbolu A4-70 tej oski nie da się tak po prostu skrzywić jest to bardzo dobra klasa materiału o krocie lepsza od stali używanej fabrycznie. w razie pytań proszę o kontakt automyjnia@spoko.pl lub na PRIV
Oferuje śruby nie typowe
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 2013-07-22, 20:26
- GG: 3023672
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontaktowanie:
- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: Oferuje śruby nie typowe
Jaki koszt wykonania takiej osi do WSK 175 ?
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: Oferuje śruby nie typowe
I jaka cena ośki tył i przód WSK 125 b3
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 2013-07-22, 20:26
- GG: 3023672
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontaktowanie:
Re: Oferuje śruby nie typowe
cena jednej to koszt 80zł wraz z nakrętka i podkładkami cena taka sama tył przód i rodzaj motocykla ponieważ stal występuje w walcach o jednakowych rozmiarach i dopiero z nich robię os
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 2013-07-22, 20:26
- GG: 3023672
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontaktowanie:
Re: Oferuje śruby nie typowe
Chciał bym jeszcze dodać materiał z której robię to nie jest zwykła stal nierdzewna jest to stal używana do śrub o dużej wytrzymałości mogę oczywiście wykonać oski ze zwykłej stali nierdzewnej będą tańsze ale myślę że mija się to z celem bo jej wytrzymałość będzie podobna do oryginalnych, zwykła stal nierdzewna np. A2 jest stalą miętkom i stosuje się ją raczej do połączeń nie narażonych na duże obciążenia do takich połączeń jest stal A4-70 z której proponuje jak łatwo zauważyć jest dwu krotnie wytrzymalsza, wytrzymałość można porównać w taki sam sposób jak w zwykłych śrubach gdzie zwykła ma symbol 5.8 a ta stosowana do połączeń narażonych na duże przeciążenia ma symbol 10.9 czyli np. śruby do przegubów samochodowych mocowania wahaczy amortyzatorów kół w samochodach osobowych jak i ciężarowych itp.
- marian6666
- Posty: 120
- Rejestracja: 2010-02-17, 14:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK m06 b1 '69
WSK m06 b3 '74
Dżawa mustang - Lokalizacja: okolice Łukowa/Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Oferuje śruby nie typowe
Sorry Winnetou ale nie jest do konca tak jak mówisz.


Zauważ, że stal A470 ma granicę plastycznośći około 450MPa co jest wartością porównywalna z wlasciwościami stali węglowej w klasie 5.8 i wyżej. Nie wiem oczywiście jakiej klasy stali używali w Świdniku do produkcjii osi lecz wydaje mi się że stosowali coś lepszego niż 5.8; zwłaszcza że oś to jednak ważny element motocykla. Odnoszę się akurat do umownej granicy plastyczności gdyż to ona jest istotniejszym kryterium w przypadku osi. Ważniejsze od wytrzymałości na zerwanie jest twardość tego elementu.
Reasumując: oś wykonana z A4 będzie mininalnie bardziej wytrzymała przyjmując ze standardowa oś była wykonana z węglówki 5.8, lub wręcz gorsza od osi w standardzie 8.8. No, ale przynajmniej nie zardzewieje i wypolerowana świeci się do końca wszechświata
A poza konkursem, w tyrze używamy elementów z A4 tylko ze względu na agresywne środowisko w jakich przychodzi im pracować. Każdy komu przyszło pracować z tym materiałem powie Ci, że kwasówka ma tendencje do zacierania się i jest miękka...
aaaaa i A2 i A4 to te same stale, różnią się dodatkami stopowymi (jeśli dobrze pamiętam to A4 ma więcej molibdenu..)


Zauważ, że stal A470 ma granicę plastycznośći około 450MPa co jest wartością porównywalna z wlasciwościami stali węglowej w klasie 5.8 i wyżej. Nie wiem oczywiście jakiej klasy stali używali w Świdniku do produkcjii osi lecz wydaje mi się że stosowali coś lepszego niż 5.8; zwłaszcza że oś to jednak ważny element motocykla. Odnoszę się akurat do umownej granicy plastyczności gdyż to ona jest istotniejszym kryterium w przypadku osi. Ważniejsze od wytrzymałości na zerwanie jest twardość tego elementu.
Reasumując: oś wykonana z A4 będzie mininalnie bardziej wytrzymała przyjmując ze standardowa oś była wykonana z węglówki 5.8, lub wręcz gorsza od osi w standardzie 8.8. No, ale przynajmniej nie zardzewieje i wypolerowana świeci się do końca wszechświata

A poza konkursem, w tyrze używamy elementów z A4 tylko ze względu na agresywne środowisko w jakich przychodzi im pracować. Każdy komu przyszło pracować z tym materiałem powie Ci, że kwasówka ma tendencje do zacierania się i jest miękka...
aaaaa i A2 i A4 to te same stale, różnią się dodatkami stopowymi (jeśli dobrze pamiętam to A4 ma więcej molibdenu..)
Tam skąd jestem najpiekniejszy las,dziewczyny w sukienkach najładniejsze! .
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 2013-07-22, 20:26
- GG: 3023672
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontaktowanie:
Re: Oferuje śruby nie typowe
proszę zauważyć że ja podałem za przykład różnicę miedzy a4 a a2 w porównaniu do śruby 5.8 a 10.9 a nie napisałem nigdzie ze śruba a4 jest tak wytrzymała jak 10.9 takiego porównania nie ma i nie każdy zna się tak jak ty i użyłem takiego porównania by mógł sobie wyobrazić dlaczego materiał a4 jest lepszy niż a2 miałem w swojej b3 oś zwykłą wazę 100kg i po sezonie krzywa to samo było z oską ze zwykłej nie nierdzewnej a2, problem ustał dopiero przy materiale a4-70 to że materiał jest twardszy widać podczas obróbki nie da sie zebrać jednorazowo za dużo materiału i pali i kruszy noże pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2014-06-29, 23:31 przez neotst, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 2013-07-22, 20:26
- GG: 3023672
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontaktowanie:
Re: Oferuje śruby nie typowe
a i ja nie pisałem że w tirach stosuje się śruby a4 tylko 10.9 ogólnie proszę trochę ze zrozumieniem posty poczytać zanim coś napiszesz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości