Renowacja mojej WSK już dawno się zaczęła wiec całość już rozebrana na części:
I wszystko na zdjęciach poniżej zostało zawiezione do malowania proszkowego, dla ciekawych, za piaskowanie, malowanie proszkowe i malowanie końcowe klarem zapłaciłem 150zł ;]
i po malowaniu:
Zanim malowanie proszkowe mi wróciło zabrałem się za bak i boczki całość samodzielnie piaskowana i malowana baza + klar
A dokładnie zrobiłem to tak:
- piaskowanie
- podkład epoksydowy
- szpachla wykańczająca
- podkład epoksydowy w miejscu szpachli
- całość zmatowiona
- podkład akrylowy
- matowienie 800 wodnym
- baza RAL 2004
- Lakier bezbarwny
Nie muszę chyba pisać że przed każdą warstwą całość dokładnie odtłuszczana ;]
Parę fotek:
Kola też już po renowacji, opony założone 2.75x18
Tak wygląda całość ;]
Zakupiłem parę rzeczy do składania lecz na zdjęciach nie ma wszystkiego;
Ocynki również zrobione, podwójna warstwa pierw ocynk żółty na to srebrny koszt dla mnie 50zł ;]
I gotowe Koła:
Co do WSK, nie robię ja na oryginał i nie chce złośliwych komentarzy, jak oceniacie efekt mojej pracy ?? parę rzeczy dorabiałem samodzielnie, WSK ma jeździć na niedzielne wypady, taki jest plan a co z tego wyjdzie to się okaże ;]
Pozdrawiam
