Witam Wszystkich.
Chciałbym przedstawić przeróbkę w instalacji w moim Kobuzie. Założenia były proste: dobre ładowanie akumulatora, dobre światło, zero elektroniki itp. Ponieważ instalacja była u mnie 6/12V wykorzystałem do innych celów niż w oryginale przełączny styk w stacyjce (17-17a-17). W oryginale styki 17 są zwarte zewnętrznym przewodem ale sam styk jest przełączny co przyszło z pomocą.
Instalacja po przeróbce działa następująco:
- w pozycji kluczyka II świeci się żarówka świateł pozycyjnych, gdy przełącznik " mijania - drogowe" jest w pozycji "drogowe"
- w pozycji kluczyka II świeci się żarówka świateł pozycyjnych oraz oba żarniki żarówki "głównej" połączone szeregowo, gdy przełącznik "mijania - drogowe" jest w pozycji " mijania" ( to jest właśnie to światło do jazdy dziennej)
- w pozycji kluczyka III działa wszystko jak w oryginale
Załączam schemat mojej modyfikacji z prośbą o opinie i uwagi.
Ostatnio zrobiłem jednego dnia 180 km i jak na razie akumulator cieszy się dobrym ładowaniem.
Pozdrawiam
Światło do jazdy dziennej
- Outsider
- Posty: 16
- Rejestracja: 2013-04-22, 06:44
- GG: 3099217
- Moje maszyny: WSK 175 Kobuz,
Komar - Lokalizacja: Lubawa
- Kontaktowanie:
Światło do jazdy dziennej
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości