![:P](./images/smilies/tongue.gif)
Anodowane i modyfikowane tłoki
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- Muciek
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowa
- Kontaktowanie:
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1960
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Savcia nie spamuj.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4117
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Nie spamuj...Muciek pisze:Farbą się maluje kołki .
Po co piszesz o rzeczach oczywistych?
Zaraz zrobi się temat na 48 stron...!
- Tomeekkkk
- Posty: 128
- Rejestracja: 2014-01-04, 21:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 gil
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
byle jaką farbą?
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1960
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Byle nie plakatową.
- Tomeekkkk
- Posty: 128
- Rejestracja: 2014-01-04, 21:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 gil
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
może być to lakier?
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2013-02-18, 13:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK m06
SHL M11 - Lokalizacja: Zielonowo
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Po powrocie wracasz do usług?
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
A wracam? ![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
Nie anoduję usługowo, ostatnie tłoki z AK20 w R3 są dostępne na http://polakpotrafi.pl/projekt/balkantrip
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
Nie anoduję usługowo, ostatnie tłoki z AK20 w R3 są dostępne na http://polakpotrafi.pl/projekt/balkantrip
- piter74
- Posty: 25
- Rejestracja: 2014-08-07, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: hd, romet polo, komar, skm 175 :), blata 2,5
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
zacząłem przygotowania do remonty silnika wsk 175 w SKM, i tu moje pytanie teraz jest tam tłok 61,50 mozna kupić tłok 62 i go zmodernizować i anodować , tylko co kupić od kogo a moze zamówić kuty
prosze o opinie
![:)](./images/smilies/smile.gif)
- bing17
- Posty: 362
- Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
- Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Zamów kuty w CP Pistons, drogo nie będzie, a masz 100% jakości. Jak wyścigowy silnik to i części odpowiednie ![:)](./images/smilies/smile.gif)
![:)](./images/smilies/smile.gif)
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Niedrogo powiadasz? Czyli już zamawiałeś w Carillo tłok do swojej wsk?bing17 pisze:Zamów kuty w CP Pistons, drogo nie będzie
piter74, mam tłoki AK20 w rozmiarze 62mm bez naciętych pierścieni. Możesz mu wtedy dać pierścień L lub cokolwiek będziesz chciał. Gdybyś był zainteresowany to pisz na PW.
- raflo87
- Posty: 357
- Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
- Moje maszyny: WSK LC
- Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Masz jakieś szersze informacje na ten temat?bing17 pisze:Zamów kuty w CP Pistons, drogo nie będzie, a masz 100% jakości. Jak wyścigowy silnik to i części odpowiednie
- bing17
- Posty: 362
- Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
- Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Nie mam żadnej WSK, ale sprawdź proszę ile kosztuje u nich zrobiony kuty tłok, produkcja jednostkowa, jakość bardzo wysoka. Części do wyścigowych zawsze będą drogie, ale coś za coś. Miałem ostatnio na stole tłoki CP do Subaru, i jakbym potrzebował sobie wstawić np. do Fiata to wiedziałbym gdzie je robić.Alien pisze:Niedrogo powiadasz? Czyli już zamawiałeś w Carillo tłok do swojej wsk?bing17 pisze:Zamów kuty w CP Pistons, drogo nie będzie
piter74, mam tłoki AK20 w rozmiarze 62mm bez naciętych pierścieni. Możesz mu wtedy dać pierścień L lub cokolwiek będziesz chciał. Gdybyś był zainteresowany to pisz na PW.
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Przy jednym tłoku koło 500$, przy 4 sztukach około 200$/szt. + wysyłka ze Stanów i cło. Wydaje mi się to trochę drogo biorąc pod uwagę, że można dopasować kute tłoki z japońców - kilkukrotnie tańsze i przede wszystkim sprawdzone w bojach.
Bo zamówić i zapłacić to jedno, a wiedzieć co zamówić i jak ma wyglądać nowa konstrukcja tłoka który chcemy to drugie![:)](./images/smilies/smile.gif)
Bo zamówić i zapłacić to jedno, a wiedzieć co zamówić i jak ma wyglądać nowa konstrukcja tłoka który chcemy to drugie
![:)](./images/smilies/smile.gif)
- bing17
- Posty: 362
- Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
- Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Przed zamówieniem dostajesz arkusz gdzie musisz podać kilka wymiarów, dodatkowo możesz dosłać projekt np. w CAD. Masz wtedy tłok skrojony na miarę, ale jeżeli są tłoki od japończyków które można dopasować do 175 to super. Nie orientowałem się w temacie, ale jak jest tańsza, ale podobnie jakościowo alternatywa to nic tylko się cieszyć.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4117
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
bing17, ale te wymiary przydałoby się najpierw przetestować w WSCe, wyliczenia jedno, ale praktyka drugie.
Wpakować 500 dolarów, aby zobaczyć, że jednak to nie tak i robić drugi tłok to trochę kiepsko....
Wpakować 500 dolarów, aby zobaczyć, że jednak to nie tak i robić drugi tłok to trochę kiepsko....
- Muciek
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowa
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
WSK 175 to nie NSR 500 że potrzeba super mega kox tłoków "szytych na miarę"
Kolega z tym dorabianiem tłoków trochę popłynął
Te dostępne w sprzedaży są aż nadto do tego silnika.
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Najprościej od tego zacząć ekologiczny tłoczek:
http://izhmoto.pl/viewtopic.php?t=5501
http://izhmoto.pl/viewtopic.php?t=5501
- bing17
- Posty: 362
- Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
- Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
- Kontaktowanie:
Re: Anodowane i modyfikowane tłoki
Kolega chciał zamówić kuty tłok to mu napisałeś gdzie może to zrobić najlepiej. Poza tym w kwestii wyceny proponuje najpierw się z firmą skontaktować. Ja na pytanie kolegi pytanie odpowiedziałem, Alien na moje nie w kwestii dopasowania tłoka z japończyków już nie ![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Audiobas, o jakie dokładnie wymiary Ci chodzi ? Bo te, od których zależą czasy otwarcia poszczególnych kanałów przecież znasz, bierzesz je z tłoka który już działał w silniku, a w kwestii pasowania pomogą albo panowie z CP albo Twój inżynierski nos![:)](./images/smilies/smile.gif)
Osobiście wolałbym ze względu na koszty dopasować tłok, ale skoro kolega chce dorabiać to niech wie chociaż gdzie ma to zrobić![:)](./images/smilies/smile.gif)
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Audiobas, o jakie dokładnie wymiary Ci chodzi ? Bo te, od których zależą czasy otwarcia poszczególnych kanałów przecież znasz, bierzesz je z tłoka który już działał w silniku, a w kwestii pasowania pomogą albo panowie z CP albo Twój inżynierski nos
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Osobiście wolałbym ze względu na koszty dopasować tłok, ale skoro kolega chce dorabiać to niech wie chociaż gdzie ma to zrobić
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości