
O ile dalej nie jesteś pewien jaką masz instalacje a dokładniej stojan, wklej jego zdjęcie albo poszukaj na forum i porównaj, różnią się cewkami, ogólnie to w tamtych czasach wszystko mogli pozamieniać

Pozaciskaj mocniej konektorki co wchodzą w puszkę pod siedzeniem, jedynie zółte kable występują w ilości 3szt. reszta łaczysz po dwie szt, wg schematu.
O ile masz aku i by sprawdzić zapłon obchodząc stacyjkę, musisz połączyć kable z pinów 19 i 21 zielony z białym(biały idzie z pozycji 1 na cewke=zapłon, klakson i zarówkę stop), ale nie pomyl tego zielono-czarnego bo to masa z oprawki żarówki głównej przykręcana pod półkę śruby od cybanta kiery.
Co do ładowania to nie ogarniam tego prostowniczka, zaraz będę walczyć z ponownym oby już właściwym połączeniem cewek pod wirnik z Royala

Ustaw dobrze platynki i pierwsze co daj nowy kondensator!!
Jeżeli pojawi się iskra z dobrze naładowanym aku to ładowanie z miernikiem ogarniesz.
Sprawdź przewód WN, wszystkie punkty masujące, ew zrób dodatkowy punkt masujący(ja w swojej zrobiłem chyba z 4 punkty na ramę), bezpiecznik/styki też ogarnij. Cewka- końcówki z oczkiem dobrze oczyść jak i wejścia do cewki... no nie wiem co jeszcze można posprawdzać, jak się na spokojnie siądzie ze schematem w łapie i instalacją przed sobą idzie to rozgryźć...
dobrze przejrzyj kable czy coś gdzieś nie przebija bo izolacja jest przetarta.
Powodzenia i daj znać co było nie tak. Strzelając pewnie jakiś banał i zwykłe przeoczenie
