Przejdę do sprawy, otóż chciałem w swojej WSK zastosować światła postojowe, stop oraz kierunkowskazy z żarówkami LED, ale jak wyczytałem, bez zastosowania regulatora ledy szybko się spalą :C
Więc pytanie, jak podłączyć taki regulator, zapłonu CDI nie mam, zwykła cewka butelkowa i nowy mostek prostowniczy, cała instalacja 12V.
O ile dobrze wiem regulator ma się znajdować pomiędzy akumulatorem, a właśnie mostkiem prostowniczym, wszelkie zmiany w prądnicy odpadają.
Da się coś skombinować ?, a jak nie to czy da się jakoś tak podłączyć ledy (gotowe żarówki lub robione przez siebie ze zwykłych pojedynczych ledów zakupionych w elektronicznym), zeby to wytrzymało i się nie paliło ?
Co do tego, dlaczego nie przeróbka prądnicy, to dlatego to kategorycznie odpada, bo mam motocykl zarejestrowany na zabytek

Mam nadzieję, ze coś ktoś mi pomoże, jak by trzeba jakiś dodatkowych informacji to piszcie.