
Jednak skoro zdecydowałeś się założyć nowy wątek i przedstawić swój nabytek to chyba też liczyłeś się z tym, że odniesiemy się do tego co zobaczymy na zdjęciach i do tego co napiszesz o swoim sprzęcie. Odpowiedzi kolegów są po prostu szczere. Nie dziw się, że skoro piszesz o oryginalności swojego sprzętu a co nie jest zgodne z prawdą to spotyka się to ze słowami krytyki a nie zachwytu.
Sprzęt, który nam zaprezentowałeś niewiele ma wspólnego z oryginalną jak to nazwałeś "prospektową" wsk-ą. Poza tym piszesz o braku dostępności oryginalnych części co nie jest prawdą. Hurtowni co prawda nie ma ale są jeszcze sklepy i sklepiki, które oprócz współczesnych produktów oferują oryginalne części - poza tym istnieje rynek wtórny, fora. Tak jak napisałem Ci wyżej jedynym problemem są rosnące ceny. Są one coraz wyższe ale wybacz nie tak kosmicznie wysokie jak te za które zakupiłeś swój przerywacz, cewkę, kondensator i co tam jeszcze. Dla przykładu powiem Ci, że nowy oryginalny kompletny iskrownik to wydatek rzędu 180 max 250zł. Nie dziw się więc, że to co napisałeś wywołało falę śmiechu i zdziwienie. Na marcinesie - montaż cdi w wsk to nie tylko definitywny koniec problemów z układem zapłonowym ale i lepsze światła a nie droga na skróty czy łatwiznę jak tam to ująłeś.
Podsumowując powiem Ci tak. Osobiście odnoszę wrażenie, że zanim zebrałeś jakiekolwiek rzetelne i wiarygodne opinie o wsk, którą masz to stałeś się jej właścicielem nie znając ani jej wartości, nie mając pojęcia o stopniu jej oryginalności, wiedzy o dostępności nowych oryginalnych części na rynku oraz źródeł i cen za jakie są oferowane.
Moim zdaniem miałeś pecha, że ktoś kto sprzedawał Ci tę wsk i części korzystając z Twojej niewiedzy naciągnął Cię
