
Renowacja WFM 1960 KONIEC
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
U mnie smar był nowy. Poprzedni właściciel malował motor i rozbierał wszystko. Sprawdzić nie zaszkodzi
One mają mieć jakiś konkretny wymiar? Dzięki

- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Dobrze, że to jest, ale stuknij lekko młoteczkiem i powinno odpaść, bo na stałe te elementy nie są złączone.
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Ten element to osłona zewnętrzna łożyska koła przedniego. W środku ma być filcowy pierścień a na zewnątrz ma być nakrętka.
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Elementy da się rozdzielić. Wsadziłem tylko do fotki. Tylko jedna taka osłona ma być? Dzięki za pomoc.
- dąbek
- Posty: 405
- Rejestracja: 2013-06-19, 21:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06 1958 r
JAWA 50 typ 20 - Lokalizacja: Grudziądz
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Po jednej z każdej strony.
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
hmmmmm... U mnie była tylko jedna albo posiałem gdzieś. Trzeba gdzieś dokupić 

- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Oj a przypadkiem nie ma być tylko z jednej strony? Jeśli to jest osłona łożyska to przecież drugie łożysko jest pod pokrywą hamulca i chyba nie potrzebuje dodatkowej osłony.
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Siedzę przy kompie i na forum a tu listonosz puka do drzwi
Dotarły zamówione osie i śruby z nierdzewki. Nakrętki, osie i końcówki śrub wypolerowane na efekt chromu. Całość posegregowana, zapakowana termicznie i gotowa do montażu. Pięknie


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
U mnie jest tylko z jednej strony.
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Dzięki. Tak właśnie, na logikę, mi się wydaje, że powinno być jedno.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Właśnie, nie przy tarczy kotwicznej tylko z drugiej strony.
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Dzięki za pomoc 

- dąbek
- Posty: 405
- Rejestracja: 2013-06-19, 21:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06 1958 r
JAWA 50 typ 20 - Lokalizacja: Grudziądz
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Rzeczywiscie jest jedno, spojrzałem dopiero jak mam u siebie, sorry za wprowadzenie w błąd!decada pisze:Dzięki. Tak właśnie, na logikę, mi się wydaje, że powinno być jedno.
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Luzik
Bless

- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Wreszcie jestem na etapie, w którym zaczynam przykręcać elementy. Wahacz i amortyzatory założone, a całość poskręcana śrubami z nierdzewki wypolerowanymi na lustro. Gdyby nie brak nakrętki sworznia kierownicy, mógłbym skręcać przód. Trzeba czekać na kuriera. Jakoś mój aparat nie radzi sobie z tym oświetleniem i kolor wygląda inaczej niż w rzeczywistości.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Cienias
- Posty: 314
- Rejestracja: 2014-10-30, 22:55
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125,Dantom,Kadet,Komar,Yamaha 1E7,Honda Deauville,Ogar
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Jest efekt nie ma co
Musiałbyś zrobić zdjęcia na polu to wtedy było by lepiej widać.Trzymam kciuki za końcowy wygląd 


- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Przy świetlówkach nie ma efektu, a nie chce mi się z ramą "po polach" latać 
PYTANIE:
Górne mocowania amortyzatorów, w zależności jak się obróci, można przykręcić tak, że amortyzatory więcej wystają na zewnącz albo pod błotnik. Jak powinno być? Zrobiłem tak, że wystają więcej na zewnątrz,ale wydaje mi się, że powinno być odwrotnie.

PYTANIE:
Górne mocowania amortyzatorów, w zależności jak się obróci, można przykręcić tak, że amortyzatory więcej wystają na zewnącz albo pod błotnik. Jak powinno być? Zrobiłem tak, że wystają więcej na zewnątrz,ale wydaje mi się, że powinno być odwrotnie.
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Jako, że powoli zbliża się etap rozbierania silnika do szkiełkowania i oprócz mojego silnika muszę jeszcze rozebrać silnik w ojca Bąku, postanowiłem wyspawać sobie uchwyt montażowy do silnika. Działa.
Kolejny dzień. Pozytywnie się dzisiaj zaskoczyłem ponieważ udało mi się uratować wkład reflektora. Poprzedni właściciel przykleił szkło do wkładu jakimś klejem ala poxipol. Klej wypłynął do środka lampy i strasznie to wyglądało, a szkło pokryte było dziwnym nalotem. Dzisiaj w planach miałem tylko uratowanie szkła, a wkład miał iść do kosza. Udało się jednak usunąć klej i po wypolerowaniu obydwu elementów odzyskały blask. Kaska przeznaczona na wkład zostaje w kieszeni 
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Przyjechała do mnie, wykonana z nierdzewki, nakrętka sztycy wraz z podkładką więc mogłem wreszcie złożyć przód. Całość zaczyna wyglądać. Trzeba zamawiać kierownicę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość