-
starcu26
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-12-08, 10:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Garwolin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: starcu26 » 2014-12-13, 19:04
Witam, jestem nowy na tym forum i możliwe że gdzieś taki wątek był poruszany. Chciałbym się dowiedzieć czy kupując nowa instalacje elekt. (same kable), muszę do tej instalacji montować coś jeszcze ( bezpieczniki itp.), wiadomo że musze kupić akumulator

. Z elektryka nie mam do czynienia na co dzień, liczę na Waszą pomoc i rady. Pozdrawiam

-
klakier665
- Posty: 232
- Rejestracja: 2012-04-13, 20:31
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK GIL 79'
- Lokalizacja: Tarnów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klakier665 » 2014-12-13, 19:41
kupując odpowiednią instalację na allegro masz już przewody kompletne z końcówkami i bezpiecznikiem, kupujesz zakładasz, podpinasz akumulator i jeździsz.
-
starcu26
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-12-08, 10:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Garwolin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: starcu26 » 2014-12-14, 11:47
super, dzięki za odpowiedź

a chciałbym się dowiedzieć czy można gdzieś kupić jakieś mocowanie żarówki postojowej w przedniej lampie ? Kupiłem tą WSK nie dawno i zapoznaję się z nią ale już widać, że coś było robione przy lampie, ponieważ nie ma żarówki postojowej i żadnego mocowania. Jest po prostu otwór na nią, dlatego też chciałbym się dowiedzieć czy jakieś mocowanie w oryginale było i czy w tej instalacji będę miał kostkę na tą żarówkę?
-
brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Piaseczno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: brobmw » 2014-12-14, 11:51
Żarówka postojowa jest osadzona w tej samej oprawca co żarówka świateł-przynajmniej tak mam u siebie.
Nie kostkę tylko zwykłą "wsówkę"konektor żeński-tak jest w instalacji.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
-
starcu26
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-12-08, 10:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Garwolin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: starcu26 » 2014-12-14, 11:58
ok, dzięki

narazie nie mam pytań ale jak będę montował pewnie jeszcze coś cię znajdzie

-
starcu26
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-12-08, 10:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Garwolin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: starcu26 » 2014-12-14, 20:56
Kwestia podświetlenia licznika. Gdy wyciągnąłem licznik, była podłączona tylko linka a obok znajduje się otwór z szyjką. Wydaje mi się że jest to coś od podświetlenia licznika ale nie ma tam żadnej wsówki, tylko otwór. Może ktoś opisać jak powinno być podłączone oswietlenie licznika ?

-
brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Piaseczno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: brobmw » 2014-12-14, 22:04
Potrzebne Ci będzie coś takiego tylko nie "na śrubkę" a z konektorem męskim.
http://allegro.pl/wsk-wfm-shl-podswietl ... 14749.html
Prawdopodobnie trzeba będzie dołożyć przewód "masowy czyli -" połączony z ramą.
Przewód zasilający powinien być w wiązce w lampie od stacyjki.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
-
starcu26
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-12-08, 10:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Garwolin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: starcu26 » 2014-12-14, 22:30
Czyli masowy ma wychodzić od przewodu który będzie szedł do tej żarówki?
-
brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Piaseczno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: brobmw » 2014-12-14, 23:08
Nie.Teoretycznie masa idzie po lince prędkościomierza(fabrycznie nie ma przewodu masy) do oprawy żarówki a do samej oprawy zasilenie "plus"ze stacyjki(patrz schemat).
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
-
starcu26
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-12-08, 10:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Garwolin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: starcu26 » 2014-12-14, 23:12
Ok dzięki wielkie

pozdro
-
brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Piaseczno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: brobmw » 2014-12-14, 23:13
Nie ma za co.Powodzenia.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
-
starcu26
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-12-08, 10:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Garwolin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: starcu26 » 2014-12-20, 18:56
Mam problem. W lampie mam za duży otwór na stacyjke. Może macie jakiś pomysł jak mogę przymocować stacyjke? Dodam że otwór jest okrągły a w stacyjce szesciokatna nakrętka z otworem na kluczyk.
-
Kamko94
- Posty: 232
- Rejestracja: 2011-05-19, 21:20
- Moje maszyny: WSK M06B3 1985
- Lokalizacja: Wola Wielka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kamko94 » 2014-12-20, 19:43
Prawdopodobnie masz lampę od 175 albo od B3 z końca produkcji, lub ewentualnie ktoś wcześniej wywalił dziurę na stacyjkę od Ursusa.
-
brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Piaseczno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: brobmw » 2014-12-20, 20:04
Musisz pokombinować z jakimiś podkładkami większymi od dziury.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
-
starcu26
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-12-08, 10:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Garwolin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: starcu26 » 2014-12-20, 20:38
Czy można odkręcić ta niby nakrętke od stacyjki czy to jest na stałe przymocowane? Chodzi o tą z otworem na kluczyk. Bo nie chciałbym rozwalić nowej stacyjki
-
brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Piaseczno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: brobmw » 2014-12-21, 11:12
Jest temat z obudową stacyjki,kup sobie i będzie po problemie.
viewtopic.php?f=17&t=20335
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
-
starcu26
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-12-08, 10:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Garwolin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: starcu26 » 2014-12-21, 12:28
Ostatnie moje pytanie co do stacyjki. Jak się montuje stacyjke? Trzeba ja rozkręcać żeby weszła w ten mały okrągły otwór? Głupie pytanie, ale niestety nie robiłem jeszcze tak poważnych zabiegów.
-
freed73
- Posty: 52
- Rejestracja: 2014-06-21, 11:47
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 1984r
- Lokalizacja: Choszczno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: freed73 » 2014-12-21, 13:14
Odkręć nakrętkę ze stacyjki,włóż stacyjkę do wnętrza lampy i wstaw w otwór .Od zewnątrz nałóż podkładkę i nakręć nakrętkę.
-
starcu26
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-12-08, 10:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Garwolin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: starcu26 » 2014-12-21, 14:23
Super, dzięki za odp. I wyjaśnienie.
Kolejne pytanie: na schemacie instalacji elektrycznej mam prostownik selenowy, niestety ja w swojej lampie nie mam takiego. Pewnie musze taki kupić?
Bezpiecznik gdzie powinien być podłączony? Na schemacie jest od stacyjki do cewki. Patrzyłem ma innych schematach to bezpiecznik był podłączony tylko do akumulatora.
-
starcu26
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-12-08, 10:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Garwolin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: starcu26 » 2015-01-13, 14:30
Witam ponownie. Przepraszam za post pod postem ale nie mogłem juz edytować. chciałbym zapytać o dwie rzeczy :
1. Rozmieściłem całą elektrykę, podłaczyłem wszystko do stacyjki jak w schemacie ale w lampie zostały mi dwa żółte kable, które podłącza się do żarówki, a w żarówce są tylko 3 wejścia a mam 4 kable. Jeden od stacyjki a drugi od przełącznika, co do tych zółtych. Jak mam to podłączyć ?
2. Na karterze mam trzy nakrętki i nie wiem do której, jaki kabel podłaćzyć ?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości