1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe
dalsze foty....
na deser
w tle czarna Rafała
na deser
w tle czarna Rafała
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 287
- Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
- GG: 1970710
- Moje maszyny: WSK KOS '82
K750 - Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontaktowanie:
Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe
Piękna ta Twoja wsk
Ja bym tylko dwie rzeczy poprawił - bardzo nisko siedzi ten motór na centralnej stopce. Nie wywraca Ci się ?
I druga sprawa ślimak prędkościomierza. Zobacz jak jest w czarnej
Poza tym miód!
Ja bym tylko dwie rzeczy poprawił - bardzo nisko siedzi ten motór na centralnej stopce. Nie wywraca Ci się ?
I druga sprawa ślimak prędkościomierza. Zobacz jak jest w czarnej
Poza tym miód!
"o święty benzyniarzu ... "
- qpa
- Posty: 617
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe
czarne siedzenie i miód
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe
Aż miło popatrzeć na taki sprzęt . Powodzenia dalej i zdawaj relację na bieżąco .
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe
ładnie zestawiona kolorystycznie , dodaj chromowana ramkę pod ta brązową kanapę i będzie super dopracowana.
- Skinder
- Posty: 2221
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe
Świetna relacja, fajnie się czyta Powinieneś częściej coś dopisywać. Jedyne do czego się przyczepie to kanapa, czarne obicie z przeszyciami i listwą robiło by ogień w szopie w zestawieniu z całością Białe mają klimat!
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe
Fajne stopki Przymierzales juz czy pasuja?
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe
Bardzo fajne zdjęcia i zlot .
Ten łańcuszek okinoi wygląda wręcz tragiczne przy favoricie.
Jakoś biały kolor nie leży mi na wuesce . Ta czarna Garbuska wpadła mi w oko
Do obicia kanapy również się przyczepiam
Stopka boczna to replika z Łowicza ? Fajna sprawa, też rozważam montaż do swojej tego typu stopki bo sama centralna mnie drażni
Ten łańcuszek okinoi wygląda wręcz tragiczne przy favoricie.
Jakoś biały kolor nie leży mi na wuesce . Ta czarna Garbuska wpadła mi w oko
Do obicia kanapy również się przyczepiam
Stopka boczna to replika z Łowicza ? Fajna sprawa, też rozważam montaż do swojej tego typu stopki bo sama centralna mnie drażni
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4117
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe
Skrzynia mieszana jest ***zajeb***
I trzeba było od razu się słychać
I trzeba było od razu się słychać
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe
Dokladnie.Mateusz WSK pisze: Stopka boczna to replika z Łowicza ? Fajna sprawa, też rozważam montaż do swojej tego typu stopki bo sama centralna mnie drażni
- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe
że się podobamisiolek pisze:Piękna ta Twoja wsk
Ja bym tylko dwie rzeczy poprawił - bardzo nisko siedzi ten motór na centralnej stopce. Nie wywraca Ci się ?
I druga sprawa ślimak prędkościomierza. Zobacz jak jest w czarnej
Poza tym miód!
- stopka centralna - jest ori! poprawione spawy tylko. Tak to już jest jak się pakuje dłuższe zawieszenie od Kosa i takie skutki Moto na równym się nie przewraca a i na jakiś krzywych chodnikach też daje radę, a jak nie to szuka się odpowiedniego miejsca i sprawdza czy będzie stać. Z reguły moto stoi sztywno.... no chyba że ktoś pchnie za co bym nie tylko wykastrował
- ślimak - jest ustawiony tak celowo ze względu na długość ori linki dla ori zawiechy. Da się zamówić na wymiar linkę(dłuższą ok 9 cm), ale to zrobię po sezonie 2015 bo muszę wysłać gdzieś licznik do regeneracji! WIE KTOŚ GDZIE JAKIŚ NAMIAR NA REGENERACJE LICZNIKÓW
...............
Aaaa no i się przypominają pierdoły Licznik przestał kompletnie działać, z początku coś tam wskazywał jakieś 20 skok na 70 i 120km. chociaż przy spokojnych 40 stał jak wryty;D Z biegiem kolejnych km wskazówka umarła. Jedynie pocieszam się tym że dystans nalicza prawidłowo
Dobra! Wszystkim Hejterom co znienawidzili moją kanapę wstawię foto z kanapą od mojej B3 z nitami oraz od Rafała zarzucę czarną z lśniącą ameliniową rameczką <3 . Od siebie dodam, że no ni chu***ja czarna kanapa nie pasuje do tej kolorystyki, szkoda mi było robić zdjęcia bo założyłem z rameczką siodełeczko.... no nie wyglądało, ale DLA WAS WSZYSTKO no prawieqpa pisze:czarne siedzenie i miód
hmm jakaś dobra opcja jest, ale dorwij ramkę do prostej kanapy, w większości jak zauważyłem kanapy są końcem zawinięte do góry, a moja? może być ciężkodaroohd pisze: (....)dodaj chromowana ramkę pod ta brązową kanapę i będzie super dopracowana.
Baaaaaaa, jak będzie co opisywać to z chęcią! chociaż czasem nie ma wenySavier pisze:Aż miło popatrzeć na taki sprzęt . Powodzenia dalej i zdawaj relację na bieżąco .
z kanapą jak wyżej.... ale z tym ogniem w szopie bym nie przesadzał... w garażu jak przepaliłem w sobotę to aż gęsto się zrobiło co do białego - w Mińsku odnosiłem wrażenie że bardziej rzucała się w oczy jak zwykła czarna, a kilka czarnych wuesek było obok. Tak samo był kremowy junak który przy trzech czarnych zrobionych na błysk to wymiatał!Skinder pisze:Świetna relacja, fajnie się czyta Powinieneś częściej coś dopisywać. Jedyne do czego się przyczepie to kanapa, czarne obicie z przeszyciami i listwą robiło by ogień w szopie w zestawieniu z całością Białe mają klimat!
Krzychu! Stopki ***zajeb***. Przymierzałem tak na sucho do B3, z braku czasu na majstrowanie i szukanie śrubek docelowo ma być w białej więc trzeba spiąć poślady i na raz zrobić.
Mateusz WSK
Kolor jest kolejnym moim psikusem, który wyszedł w praniu przy zmianie koncepcji - wspominałem wcześniej w postach. Jak coś za naście lat w piach i w ori robimy, bo reszta gratów czeka wyczyszczona i zakonserwowana
Jak to leciało? Skrzynia mieszana dyma Gazelowską????AudioBas pisze:Skrzynia mieszana jest ******zajeb******
I trzeba było od razu się słychać
Jeszcze z ogólnych rzeczy jakie muszę ogarnąć.
Dzwonię na czasie do Puszczykowa i pytam o zrobienie Pegaza jak i G20 z B3. A co Ja jakoś już nie mam siły na pasowanie jakiegoś /jikova czy kij wie czego. Na innych forach pisali że dobrze zrobiony Pegazina da się ustawić a i kultura pracy o niebo lepsza. Więc dlaczego nie spróbować? Tak czy siak miałbym Pegaza i G20 na stanie to niech będą odnowione. Jak ktoś jakieś sugestie to zaczerpnę opinii
Wyczaiłem w dobrej cenie przód od GN 125 do fuzji zawieszeń. Nie wiem czy nie odłożę lepienia na nadchodzący październik, bo finansowo nie ogarnę toczenia a i też nie chcę uziemić sprzętu na długi czas jak coś nie wypali. Już wolę cieknące zawieszenie i dolać z czasem olej....
CDI - kupić odpowiedni drut oraz piwo... nawinąć w spokoju tylko na ile ohm? miałem 83(chyba). To mniej czy więcej, a może mniej więcej?
regeneracja bebechów licznika ktoś coś?? piszcie śmiało namiary
chyba tyle na chwilę obecną....
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
- GG: 0
- Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena - Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontaktowanie:
Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe
Świetna wska. Fajne zdjęcia. Szkoda że suka zawinęła wske. Za co?
Ostatnio zmieniony 2015-01-14, 17:41 przez Mariusz1980, łącznie zmieniany 1 raz.
- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe
jak nie wiadomo za co:Mariusz1980 pisze:Świetna wska. Fajne zdjęcia. Szkoda zs zuka zawineła wske. Za co?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=w2EchsrZ3Xg[/youtube]
.... a tak serio wszystko opisałem
dzisiaj odpaliłem Mobiusa no i coś tam znalazłem:
postój przed Mińskiem jakoś 25km zostało. Filmki z przelotu jakieś mam, jedynie słychać wielki huk pędu powietrza i net nie pozwoli mi wrzucić... bedzie sezon to coś nagram normalnego i ogarnę jakoś mikrofon
oraz foty z imprezy z portali internetowych:
http://minskmaz.com/news/warkot-w-centrum-miasta
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 419&type=3
kilka pożyczam i wkleję tutaj filmy z impry:
https://www.youtube.com/watch?v=1C3rvp_lKSg
https://www.youtube.com/watch?v=Us76D-X3q9E
http://www.lokalnie.tv/wideo/1/iv_minsk ... ot_2014_29
no i na deser oraz obecany filmik zaciętej rywalizacji. Ja to nie wiem czy brzdąc na baku mu nie pomagał!! Ale było minęło. Przynajmniej ja mam wiedze, że 125 jest lepsza do takich zabaw
http://youtu.be/JL5VjFdEr9w odpalać w 1080p
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe
No dużo Ci nie brakło, żebyś wygrał
Ten żółty S1 strasznie mi się podoba
Panienki w czarnych kieckach też fajne
Ten żółty S1 strasznie mi się podoba
Panienki w czarnych kieckach też fajne
- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe
Alo alo
takie tam z ostatniego weekendu i dziś.
Rozwiązałem zagadkę nagłego braku zapłonu. W skrócie napiszę, że chodziło o kabelki
Żeby nie było, Audiobas nic nie jest tu winny
Dzisiaj przewijaliśmy cewki, drut 0,2mm (0,5kg na szpuli) i oto rezultaty poniżej...
W moim zestawie wszystko zamontowane czyli te 132oHm. O ile czas pozwoli jutro montuje w silnik i sprawdzam czy odpali z kopniaka a nie z 2biegu ....
kręcimy!!! Wszystko upakowane, sprawdzone, tylko montować: Cewka dla Rafała, nawijana jako druga. Teraz się zastanawiam czy nic się nie ujara przy takich opornościach....
Wstrzymuje się z wysłaniem gaźnika do Puszczykowa ale za to poszedł licznik do regeneracji Trzeba jeszcze zamówić nową dłuższą linkę prędkościomierza i sprawdzić ślimak.... i może w końcu zamontować stopkę boczną
Pozdro
takie tam z ostatniego weekendu i dziś.
Rozwiązałem zagadkę nagłego braku zapłonu. W skrócie napiszę, że chodziło o kabelki
Żeby nie było, Audiobas nic nie jest tu winny
Dzisiaj przewijaliśmy cewki, drut 0,2mm (0,5kg na szpuli) i oto rezultaty poniżej...
W moim zestawie wszystko zamontowane czyli te 132oHm. O ile czas pozwoli jutro montuje w silnik i sprawdzam czy odpali z kopniaka a nie z 2biegu ....
kręcimy!!! Wszystko upakowane, sprawdzone, tylko montować: Cewka dla Rafała, nawijana jako druga. Teraz się zastanawiam czy nic się nie ujara przy takich opornościach....
Wstrzymuje się z wysłaniem gaźnika do Puszczykowa ale za to poszedł licznik do regeneracji Trzeba jeszcze zamówić nową dłuższą linkę prędkościomierza i sprawdzić ślimak.... i może w końcu zamontować stopkę boczną
Pozdro
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe
Gdzie wysłałeś licznik do regeneracji?
- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe
Jeżeli koleś się spisze z robotą i pozwoli bym go polecił na forum to dam znaćTexas Ranger pisze:Gdzie wysłałeś licznik do regeneracji?
......................
Wczorajsze kręcenia cewki przyniosły efekt.
pizgało dzisiaj niezmiernie
wybaczcie za jakość ale kartofel z którego dzwonię i czasem nagrywam trochę przymarzł
http://youtu.be/NDuzrIr0Yck
A tutaj jakieś upalanie z 22 sierpnia 2014 (by Mobius) HD!!
http://youtu.be/YP786QN5IBs
Enjoy
- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe
na czym to ja....
Dobra dobra nie ma spania, czas na łUP...
JEST LICZNIK!
Pierwsza fota stan przed wysłaniem do gościa, wysyłałem bez starej ramki i na zdjęciu tak przyłożona. Kolejne po naprawie i czyszczeniu środka.
Licznik kręci, nabija km i czekam by go sprawdzić, może jutro się uda jak... Obecni jestem zadowolony. Jdynie wkurzony jestem jakością obecnych ramek. Wykonane są ze stalowej blachy/miedź i chrom na to co za tym idzie przy zaginaniu chrom popękał... w starej ramce tego nie ma, z ojcem gadałem to powiedział że pochromowali mosiądz na którym lepiej trzyma się chrom i nie pęka.... albo takie teraz chromy robią... zdjęcia jakieś zrobię za dnia o ile będzie jeszcze widać bo już licznik w moto.
...CDI mam nadzieje, że już psikusów nie będzie płatać...
W któryś piątek zdemontowałem głowice i cylek. Miałem oddać do planowania z powodu przedmóchów, ale nawet nie traciłem czasu by jechać do punktu. Może i by zrobili może i nie
Stan faktyczny po przejechaniu +/- 1030km po poskładaniu, docierane na "czerwonym orlenowskim" w odpowiednich proporcjach dla docierania.
Tłok CX R2 pierścienie obydwa żeliwne ale do czasu....
Czemu ma ryski na ściankach jak po honowaniu nie mam pojęcia, nie przyłapał (chyba) bo foty z 4 stron swiata robiłem
Okolice komory spalania zostawcie bez komentarza z racji problemów z zapłonem oraz brakiem prawidłowej kompresji spowodowanej przedmuchami.
co dalej... a zamontowałem boczną stopkę Pozdro dla Krzyśka i Darka z Łowicza... jakieś zdjęcia lepsze jak po ogarniam wszystko ostatecznie...
No właśnie... szukać innej głowicy, kombinować z planowaniem czy kij wie co.... Od użytkownika piter_dzn dorwałem uszczelki miedziane pod głowice oraz te co widać na zdjęciach
O ile wstanę z rańca montuje zestaw z nowymi pierścieniami w chromie!!
Teraz się zastanawiam czemu dawali tylko jeden na górny w chromie. Z powodu kosztów? Dolny żeliwny miał jakiś cel? Chomowany mniej tarł a tak samo trzymał kompresje. Mam nowe obcnej produjcji R2 no i nie wiem co czynć
kolejne foty w next post...
Dobra dobra nie ma spania, czas na łUP...
JEST LICZNIK!
Pierwsza fota stan przed wysłaniem do gościa, wysyłałem bez starej ramki i na zdjęciu tak przyłożona. Kolejne po naprawie i czyszczeniu środka.
Licznik kręci, nabija km i czekam by go sprawdzić, może jutro się uda jak... Obecni jestem zadowolony. Jdynie wkurzony jestem jakością obecnych ramek. Wykonane są ze stalowej blachy/miedź i chrom na to co za tym idzie przy zaginaniu chrom popękał... w starej ramce tego nie ma, z ojcem gadałem to powiedział że pochromowali mosiądz na którym lepiej trzyma się chrom i nie pęka.... albo takie teraz chromy robią... zdjęcia jakieś zrobię za dnia o ile będzie jeszcze widać bo już licznik w moto.
...CDI mam nadzieje, że już psikusów nie będzie płatać...
W któryś piątek zdemontowałem głowice i cylek. Miałem oddać do planowania z powodu przedmóchów, ale nawet nie traciłem czasu by jechać do punktu. Może i by zrobili może i nie
Stan faktyczny po przejechaniu +/- 1030km po poskładaniu, docierane na "czerwonym orlenowskim" w odpowiednich proporcjach dla docierania.
Tłok CX R2 pierścienie obydwa żeliwne ale do czasu....
Czemu ma ryski na ściankach jak po honowaniu nie mam pojęcia, nie przyłapał (chyba) bo foty z 4 stron swiata robiłem
Okolice komory spalania zostawcie bez komentarza z racji problemów z zapłonem oraz brakiem prawidłowej kompresji spowodowanej przedmuchami.
co dalej... a zamontowałem boczną stopkę Pozdro dla Krzyśka i Darka z Łowicza... jakieś zdjęcia lepsze jak po ogarniam wszystko ostatecznie...
No właśnie... szukać innej głowicy, kombinować z planowaniem czy kij wie co.... Od użytkownika piter_dzn dorwałem uszczelki miedziane pod głowice oraz te co widać na zdjęciach
O ile wstanę z rańca montuje zestaw z nowymi pierścieniami w chromie!!
Teraz się zastanawiam czemu dawali tylko jeden na górny w chromie. Z powodu kosztów? Dolny żeliwny miał jakiś cel? Chomowany mniej tarł a tak samo trzymał kompresje. Mam nowe obcnej produjcji R2 no i nie wiem co czynć
kolejne foty w next post...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe
Wracając do poprzedniego pytania o cewkę! Z tą opornością nie usmaży się?
Mam nadzieje że "nietoperze" forumowe coś mądrego doradzą... tym czasem w kimono... może wstanę o 7
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- guziec583
- Posty: 243
- Rejestracja: 2013-02-25, 18:29
- GG: 0
- Moje maszyny: Shl M11W
Wsk M06B3
M06B3
Romet Pony
ogar 200
Honda Dominator - Lokalizacja: Olecko
- Kontaktowanie:
Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe
zakładaj dwa chromowane mniejsze tarcie
[*]Kupię stare motocykle i części[/color] [/b] ( MZ , WSK , WFM , ROMET ) okolice Olecka , Suwałk, Ełku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości